IUI in 2011.....wie nog meer??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anita85, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Framboos.. Vind je het serieus handig of juist niet.? Wel balen dat je niet naar dansles kan. Welke dansstijl volg je.? Ik zit ook al te wachten tot de wolk hier komt. Aan de andere kant hebben we hier ook al 3 zwangeren..:D

@ Katalaya.. Hoe gaat het bij jou.?

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Framboos@ nee hoef niet te turen hij is erg duidelijk..!

3. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @bloemetjes: in dat geval ;) : feeeeeeesten maaaaar!!!! (met kinderchampagne, he!):D

@muppettje: nee, helemaal niet handig, da's zo een rondhollen, rondbellen. Zou ze ook liever zelf zetten, lekker privé. Heb altijd schrik dat mijn buurvrouw gaat aanbellen, die is namelijk thuisverpleegster.. en dan weet heel de straat het.

4. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Mijn gynaecoloog zeg altijd dat ik beter 3 weken na de iui kan testen zodat de pregnyl echt uit het lijf is. Maar toch feli van mij.

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    3 weken na de IUI testen???!!! Is zeker een kerel, of niet?

Beter wachten tot over een maand of 7. Als je dan een buikje krijgt, ben je zwanger... Dûh!!!

Bloemetje, zet jij je postjes eens op een mooi banner-vaasje! Wel de testjes schuin afsnijden, hoor!

Hier voel ik het rooie feestbeest alweer naderen in de verte... Heb vandaag de meds voor de tweede ronde besteld.

6. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    bloemetje van harte gefeliciteerd meid het is je gegund :D ga lekker een kinderchampgne drinken geniet ervan weer heerlijk nieuws om te horen dat er weer 1 zwanger is met iui :D

mijn dosis is verhoogd zodat ik meer eiblaasjes ga krijgen :D meer kansen denk ik ze zag aan mij dat ik erg verdrietig was en toen zei ze weet je wat we gaan doen we gaan het verhogen naar 100 dus ik oke :D

7. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    oh trouwens pregnyl is uitgewerkt na een week :D dus test is lekker helemaal positief bloemetje

8. doea

doea Lid

1 nov 2010
    33
    0
    0
    NULL
    brabant
    @ Bloemetjee.. GEFELICITEERDD!!!!!!!!! Heerlijk nieuws!!! Ik word er zo blij. Geeft mij ook weer moed en hoop!!!!!!!

Owjaa Ladieszz,,,

Ik heb een vraag zoals gewoonlijk (kon ook niet anders). Ik heb maandag fl meting gehad... was nog niks te zien....Morgen heb ik weer een meting... Het is zooo spannend allemaal... Krijg dan waarschijnlijk te horen wanneer 1e IUI is.... Wanneer krijg je trouwens de pregnyl toegedient??/ ik heb twee ampulletjes? Eentje voor en eentje na de IUI of zoo???

xxxxxxxxx

9. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    hallo allemaal, ik kom maar eens even te voorschijn;). Ik lees hier al een tijdje mee en het wordt tijd dat ik me even laat horen

Ik zal me even voorstellen: Ik ben "kloko" en 28 jaar oud.
    Ik ben in augustus 2009 gestopt met de anticonceptiepil. Helaas behoor ik niet tot de gelukkigen die vrij snel zwanger zijn.
    In februari 2010 had ik ineens last van melkvloed uit mijn beide borsten, dus je begrijpt dat ik meteen dacht dat dat een goed teken was. Toen ik toch weer ongesteld werd en dit aan hield ben ik uiteindelijk in april naar de huisarts gegaan. 2 bloedonderzoeken verder bleek dat ik last had van een te snelwerkende schildklier. Dus werd ik verwezen naar de internist. Van hem kreeg ik medicatie en kreeg ik te horen dat dit de reden kon zijn dat ik niet zwanger werd. Na 4 weken was mijn schildklier weer goed, en dus ook alle hoop op een zwangerschap weer terug.
    In november 2010 ben ik naar de gynaecoloog gegaan en werden de eerste onderzoeken gedaan. Bloedprikken was goed, maar nu blijk ik vijandig baarmoederslijmvlies te hebben, wat de reden is waarom ik niet zwanger wordt!

Mijn menstruatie zit er aan te komen, als dat goed doorbreekt mag ik een HSG onderzoek afspreken. Als dat helemaal in orde is, start ik daarna met IUI. Ik hoop dus dat dat komende maand als ik, al vrees ik dat het ziekenhuis daar anders over denkt.
    Maar het geeft me goede hoop, mede door de goede resultaten op dit forum!
    ik blijf jullie volgen!

10. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.452
    1.038
    113
    Vrouw
    En misschien leuk/fijn om te doen, is een lijstje maken waarin belangrijke data/onderzoeken staan. Dit heb ik in een ander topic en werkt wel fijn. Kun je makkelijk zien wie wanneer wat moet ondergaan etc.

11. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    bloemetje moest je 2 pregnyl spuiten ?? ik 1 flesje zo zie je maar dat elk ziekenhuis anders is die van mij heeft mijn puregon verhoogd

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oké spannend mag ik vragen waar dat voor is ??

13. savana

savana Lid

22 jan 2011
    99
    0
    0
    zodat ik meerdere eiblaasjes krijg afgelopen keer was er 1 volgens mij en toen zei ze we gaan zorgen dat er nog 1 bij komt :D

14. Cherah

Cherah Lid

24 feb 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloemetjes wow congrats!!!!!!!!!!!!!! echt blij voor je.. al de derde

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Savana@ Oké spannend dus weer...! Denk je wel aanjezelf?? Meiden heb vanmorgen weer getest en de streep is net zo donker als de test streep..! Ben zo ontzettend dankbaar dat het toch kan...!! Meiden ik blijf echt voor jullie duimen en hoop zo dat het bij jullie ook lukt..! Zal er echt voor jullie zijn.....!!!

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @Doea: hou er rekening mee dat als er nu nog geen follikels te zien waren, dat ze bij je volgende fm nog niet groot genoeg zullen zijn om je al te kunnen vertellen wanneer je IUI zal zijn. Het kan zijn dat je wat vaker voor een echo mag komen.

@Kloko: Ik heb een paar zo'n lijstje geprobeerd, maar er werd hier zoveel gekletst dat het lijstje al snel weer verdween. Plus dat niemand 'm update, en ik dat elke keer moest doen. En da's best veel werk; al die postjes doorlezen en aanpassen.
    Wat is het verschil met andere topics, dat het wel werkt?

Hier is - exact zoals de thermometer voorspelde - de tweede poging aangebroken... Ik moet zeggen dat ik er niet echt helemaal kapot van ben of zo. Dankzij het tempen kon ik me er al een paar dagen op voorbereiden.

Het is eigenlijk een maand als alle andere.

*zucht*

17. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    @Bloemetje.... begrijp ik het goed dat je echt ZWANGER BENT????????? OMG CONGRATS!!!!! Kan echt niet geloven hoeveel meisjes al zwanger zijn gerakt van jan.! Echt ongeloofelijk veel! Congrats girl! en geniet er echt van!

Bree

18. 8bree

8bree Actief lid

23 dec 2010
    266
    0
    0
    Groningen
    @kloko... ben met je eens dat we een lijst nodig hebben om iedereen goed te kunnen volgen. Hier is een oude lijst.... dus ik moet nog wat invullen.

Dit klopt niet helemaal meiden, maar ik wilde het wel hierop zetten. Ik ben wel mensen vergetten denk ik, en de datums weet ik niet zeker van iedereen.

Katalaya: vr 21 jan IUI-1 met Puregon / Pregnyl. Testdag 4 feb.

Anita85: ZWANGER 1e IUI

Bloemetjes: IUI-2. Testdag 3 feb. ZWANGER

Tamara26: Testdag 21 jan.

Sennae: Gesprek huisarts 20 jan.

Butterfly6: wo 12 jan IUI-1 met Menopur, ZWANGER 1e IUI

Doea: februari IUI-1 met Chlomid / Pregnyl.

Framboos: IUI-2, 3 feb

Muppettje: IUI-2 feb?

Liesben: IUI-1 jan ZWANGER

8bree: IUI-1 in eigen cyclus feb 9-10

Zylly: februari IUI-1

Kloko: IUI-1 feb

Savana: IUI-2 feb?

Cherah: IUI-1 26 jan

Ansje79: IUI-1 feb?

Pearl29: IUI-1 feb?

19. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Katalaya: vr 21 jan IUI-1 met Puregon / Pregnyl. Testdag 4 feb.

Anita85: ZWANGER 1e IUI

Bloemetjes: IUI-2. Testdag 3 feb. ZWANGER

Tamara26: Testdag 21 jan.

Sennae: Gesprek huisarts 20 jan.

Butterfly6: wo 12 jan IUI-1 met Menopur, ZWANGER 1e IUI

Doea: februari IUI-1 met Chlomid / Pregnyl.

Framboos: IUI-2, 3 feb

Muppettje: IUI-2 feb?

Liesben: IUI-1 jan ZWANGER

8bree: IUI-1 in eigen cyclus feb 9-10

Zylly: februari IUI-1

Kloko: IUI-1 feb

Savana: IUI-2 feb?

Cherah: IUI-1 26 jan

Ansje79: IUI-1 feb?

Pearl29: IUI-1 feb?

Saskia33: IUI-1 29-01 met clomid/pregnyl

20. saskia33