Sennae: Gesprek huisarts 20 jan Katalaya: vr 21 jan IUI-1 met Puregon / Pregnyl. Testdag 4 feb. Tamara26: Testdag 21 jan. Cherah: IUI-1 26 jan Saskia33: IUI-1 29-01 met clomid/pregny Doea: IUI-1 februari met Chlomid / Pregnyl. Framboos: IUI-2, 3 feb 8bree: IUI-1 in eigen cyclus feb 9-10 Muppettje: IUI-2 feb? Zylly: IUI-1 februar Kloko: HSG febr Savana: IUI-2 feb? Ansje79: IUI-1 feb? Pearl29: IUI-1 feb? Liesben: IUI-1 jan ZWANGER Butterfly6: wo 12 jan IUI-1 met Menopur, ZWANGER 1e IUI Anita85: ZWANGER 1e IUI Bloemetjes: IUI-2. Testdag 3 feb. ZWANGER
Katalaya: februari IUI-2 Anita85: ZWANGER 1e IUI Bloemetjes: IUI-2. Testdag 3 feb. ZWANGER Tamara26: Testdag 21 jan. Sennae: Gesprek huisarts 20 jan. Butterfly6: wo 12 jan IUI-1 met Menopur, ZWANGER 1e IUI Doea: februari IUI-1 met Chlomid / Pregnyl. Framboos: IUI-2, 3 feb Muppettje: IUI-2 feb? Liesben: IUI-1 jan ZWANGER 8bree: IUI-1 in eigen cyclus feb 9-10 Zylly: februari IUI-1 Kloko: IUI-1 feb Savana: IUI-2 feb? Cherah: IUI-1 26 jan Ansje79: IUI-1 feb? Pearl29: IUI-1 feb? Saskia33: IUI-1 29-01 met clomid/pregnyl
ik heb het lijstje even op datum gezet. Zodat je bovenaan de eerste dingen hebt. Klopt natuurlijk nog niet helemaal omdat er eerst nog wat aanpassingen gedaan moeten worden
Hoe update je eigenlijk zo'n lijstje? Gewoon ovrnemen en een post zetten? Of staat dat lijstje ergens opgeslagen? @katalaya: is het echt op naar de volgende ronde? Wat jammer, je zal wel teleurgesteld zijn, ook al kon je je erop voorbereiden. Kop op en op naar de volgende. Gisterenavond kreeg ik de injectie Pregnyl van de thuisverpleegster. Wel anderhalf uur te laat, want er was verwarring en ze stonden in een andere gemeente bij een persoon met dezelfde familienaam aan de deur. Gelukkig belde ik na een half uur de dienst om te vragen of er wel iemand op komst was. Ze hebben dan iemand opgetrommeld die niet uit de buurt was en de weg naar ons huis niet vond (gps niet nodig blijkbaar). Dus 1,5 uur te laat de spuit gekregen. Vanochtend wou ik naar het fertiliteitscentrum bellen om te vragen of mijn IUI nu ook verlaat moest worden, kreeg ik een bandje te horen met de melding dat het centrum op woensdag niet bereikbaar is. Uiteindelijk via via toch binnengeraakt, en het uur van de IUI mag behouden blijven, dus 10u45 morgen. Oef. Om deze redenen zou ik liever zelf mijn spuit zetten.. ik heb geVLOEKT gisteren! Ik heb toch geen geluk met de IUI's.. wat een regelingen allemaal.. wij moeten voor de IUI zelf naar een ander ziekenhuis en toen mijn man daar vorige maand voor de eerste IUI met zijn zaadstaal kwam, (hou je vast) wisten ze daar van niks! Hij belde me dan doodleuk voor te zeggen dat ze van niks wisten en hij al een half uur met zijn potje van hier naar daar werd gestuurd. Terwijl ze zeggen dat je het zaad toch ten laatste na een uur moet afgeven. Wel, het was juist 1 uur. 'Niet stressen, da's niet bevorderlijk voor een zwangerschap' zeggen ze dan! Hoop dat het bij jullie allemaal vlot en stressloos verloopt alleszins
Dit doe je door in de post met het meest recente lijstje te klikken op quote. Dan haal je dit weg [/QUOTE] aan begin en eind van het lijstje en dan kan je dingen aanpassen en hem weer plaatsen.
Nee het is een vrouw en mijn fertilyteitsverpleegkundigen zijn ook vrouw hahah. Ik vind het eigenlijk wel fijn want dan weet ik zeker dat het de pregnyl niet is hahah.
Wat een lijstje toch!? Zijn er zo veel vrouwen die help nodig hebben om zwanger te kunnen worden!? Gek! Gelukkig hebben we elkaar en dit forum om onze verhalen te delen ! In Jan zijn er ong 4 die zwanger werden van IUI, dus.... laten we hopen dat er nog zo veel zijn voor feb! Bree
Morgen IUI nummer 2 door ... een MAN Ben eens benieuwd wat dat gaat geven. En of ik een verschil zie qua aanpak of zachtaardigheid. Later meer. @bree: ik hoop inderdaad ook dat dit topic in maart niet eens nog nodig is! Dat zou mooi zijn, he.
@katalaya wat jammer en dat is wel slim geweest van je om te temp. de hele tijd misschien wel een iedee om het ook te doen meid kop op en we gaan verder met 2e behandeling @framboos wat een toestand zeg om een prik zeg maak je niet te druk gewoon rustig blijven zoals katalaya al zei adem in en adem uit @bree ik hoop het zo dat het het gaat lukken in febr. voor ons en dan kunnen we een nieuwe forum gaan maken en genieten van ons beebie's
ik heb geen flauw idee misschien als butterfly het leest dat ze het weet want ze had het met haar test ook gedaan namelijk en hoe voel je je mamma
Savana@ ja voel me goed..!! Lief dat je het vraagt..!! Hoe is het met jou? Framboos@ bij mij heeft wel een man de iui gedaan dus wie weet..!! 8bree@ spannend hè, je kijkt er vast heel erg naar uit??
graag gedaan meid ben ook erg blij voor je hier gaat alles goed heb 2 dagen vrij gehad e dat had ik ook echt nodig
ben lekker bij mijn zus geweest hele dag lekker genieten van haar baby hahaha en heb met haar andere dochter taart gemaakt voor haar 1 week bestaan nu heb daar voor hun gekookt zodat ze goed gezond eten ben altijd erg zorgzaam voor mijn familie nu even lekker liggen op de bank straks even naar de zaak afsluiten e dan een filmpje kijken heerlijk gevoel dit
Savana@ je bent echt een lieve meid, ze mogen echt in hun handen knijpen..! Ja heerlijk hè niks moeten maar alles mag heerlijk...!! Lekker alleen maar leuke dingen doen.
Nee hoor, niet de hele tijd. Alleen de laatste paar dagen. Hier, voor de liefhebbers onder ons: 1885b7 Ovulation Charts Hier zie je dat mijn bbt vanaf 8dpo altijd weer daalt. En het scheelt écht flink als je je dan al langzaam geen illusies meer hoeft te maken. (In plaats van brullend of sjachareinig van de plee te komen bij werk of schoonouders..)
Hoi, Vandaag ben ik geweest voor de fl meting... helaas waren ze nog niet groot genoeg. Dus vrijdag weer. En waarschijnlijk krijg ik in het weekend IUI als ze groeien . Ik heb vandaag wel erge steken.. (downstairs). Lijkt een beetje op blaasontsteking, maar dan anders Dit alles geeft gewoon een dubbel gevoel. Het lijkt net of ik een klein kind ben die staat te popelen om haar cadeau uit te pakken. En van de andere kant.......veel frutstraties.. Maar geen plaats meer negatieve gedachten. Succes gewenst aan iedereen die deze week IUI ondergaan!!! DOEA
katalaya dat is inderdaad ook beter ja dat je dan niet brullend de wc uit komt zoals ik had gedaan hahaha doea het is ook allemaal heel spannend 1e iui je weet niet wat er allemaal gaat gebeuren dat had ik ook echt zenuwachtig hihii maar nu heb ik dat gevoel weer van oh zal het deze keer wel lukken??? s6 alvast voor het weekend ook voor jou gaan we duimen. zoals je ziet zijn er nu al 3 zwanger dus dat geeft weer hoop