iui symptomen na inseminatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door VeraJoy, 1 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VeraJoy

    VeraJoy Nieuw lid

    23 jul 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hallo lieve mensen,

    20 november heb ik een iui gehad. En ik mag 3 december naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken als ik nog niet ongesteld ben geworden.

    Ik zit dus nu op het wachtbankje en vroeg me of er meer dames zijn die willen mee praten met mij.

    Sinds 7 dagen na de inseminatie heb ik drie dagen buikpijn gehad en lage rugpijn. Voel ik vooral in de ochtend als ik wakker word. Ook de afgelopen dagen is mijn afscheiding veel en waterig en helder van kleur.

    Wat denken jullie? Kan dit duiden op een zwangerschap. Dit is mijn eerste iui.

    Ik heb hiervoor drie maanden lucrin gebruikt omdat ik endometriose en adenomyose heb.
     
  2. DeniseH

    DeniseH Actief lid

    30 nov 2019
    174
    190
    43
    Vrouw
    Spannend zeg! Ik hoop dat het goede voortekens zijn :thumup:

    Heb je extra hormonen moeten nemen of ben je nog hormonen aan het nemen?

    Ik zit nu in de wachtweken van iui poging 3. Ik heb eerst Puregon moeten spuiten, dan pregnyl om de eisprong in gang te zetten en sinds de dag van de iui moet ik utrogestan nemen. Door al die hormonen durf ik echt niet af te gaan op welke symptomen ik voel... Ik voel namelijk al van alles sinds de 1e dag na de iui, en ik weet dat dit door de pregnyl / utro komt. Dus ik moet echt wachten tot de test datum. Nu vrijdag mag ik bloed laten prikken.
     
  3. Beterlaatdannooit

    Beterlaatdannooit Actief lid

    19 nov 2018
    139
    190
    43
    Vrouw
    Succes dames! Wat een spanning he. Ik kan me deze gedachten nog zo goes herinneren. Om gek van te worden.. Hopelijk komt jullie droom snel uit!
     

Deel Deze Pagina