iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ooievaar, ben je al aan het nagelbijten? :) ik heb een goed gevoel!

marieke, ik had de laatste keer ook last van die kramp. het kan voorkomen na een inseminatie (je baarmoeder denkt: hey, wat doen als die zaadjes hier, die ken ik niet!) maar heb nooit zo'n last gehad dat ik niet kon zitten of staan (al kan ik me er wel wat bij voorstellen). de gyn bellen als je er morgen nog last van hebt kan nooit kwaad. ga lekker op de bank zitten en een kop thee drinken!

marisha, ja nu is je cylcus dus anders. ik ben blij dat alles goed zit. je bent nu vast gerustgesteld!
    het is weer even 'moeten' deze week ja, dat is weer wat anders als '3 dagen niet mogen' . even omschakelen dus!

mariel, het aantal zegt idd ook niet zo heel erg veel. al heb je misschien wel wat meer hoop met een hoger aantal. het ligt aan allerlei andere dingen. of zoals jij het zo mooi zegt: Het zijn al die factoren, waardoor een zwangerschap eigenlijk een wonder is. ;)

dikke knuf voor iedereen op het wachtbankje.

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik ben zeker aan het nagelbijten Rach :)
    Die laatste dagen wachten vind ik echt vreselijk...

3. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    Hallo ooievaar inderdaad spannend he die laatste dagen, ik mag over 3 dagen testen. de vorige keer werd ik 2 dagen van tevoren ongesteld dus er kan nog van alles gebeuren helaas. heb ook nog supergespannen borsten maar dat had ik de vorige keer ook dus heb nog maar niet teveel hoop, ben wel zenuwachtig hoor! heb jij dat ook..?

succes ook de andere meiden! hopen op een goeie maand voor ons.

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja Smetsers ik ben ook super gespannen hoor
    Maar dat heb ik altijd een paar dagen voor mijn nod
    Vreselijk gewoon...
    Ik duim voor je meis dat het raak is

5. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    ik kan de dagen wel voorbij kijken,....ze kruipen echt voor bij....maar ja nog even volhouden.
    heb jij ook zo last van je borsten van de pregnyl of valt het bij jou wel mee?

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    ja ik heb ook altijd last van mijn borsten
    nu zijn ze ook nog wat gevoelig...

7. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Smetsers en Ooievaar: wat een vreselijke spannende dagen voor jullie!

Mijn pijn is alweer weggetrokken trouwens (was het eerste wat mijn man vanmorgen vroeg bij het wakker worden :))

8. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    hoop dat ik niet ongi wordt vandaag heb zo`n raar voor gevoel van wel....
    pffff lange dag vandaag....
    hoe is het met jou ooievaar?
    fijn dat je van je buikpijn af bent Marieke

succes allemaal dames.

9. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ooievaar en smetsers :thumup: :thumup: , ik blijf voor jullie duimen, spannend.

marieke, gelukkig dat de pijn weg is, misschien was het wel eipijn ;)

rach, kan me goed voorstellen dat het erg frustreerend is dat je niet kan meedoen, knufff, volgende maand zullen er wel meer geen iui doen, wij in ieder geval niet, moet ik dan maar voor een hsg :pale:

mariel, de ww weer in, wij hebben elke keer meer zwemmers, maarja ik ben niet zwanger, dus de aantallen zwemmers maakt niet zoveel uit ;)

marisha, ik duim voor je dat beide eitjes lekker doorgroeien ;) , er is niets zo veranderlijk als het vrouwen lichaam.

josien, succes met de fm, ik denk als er een vraag bij me opkomt schrijf ik het gelijk op, kan ik het ook niet vergeten ;)

ik las dat vitamine E goed is voor de vruchtbaarheid van de vrouw en in tarwekiemolie zit veel vit E, dus dat heb ik gister gehaald en neem ik nu in bij het avond eten :-& , heel vies, maar baat het niet dan schaad het niet, dat probeer ik 1 ronde, want ik weet niet of ik het langer kan innemen, zo vies.

10. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    smetsers hier is het nog steeds hetzelfde
    af en toe ongi krampen en borsten nog steeds gevoelig
    Geen bruin of rood verlies

11. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    frustrerend he!
    die laatste dagen vind ik echt het ergste van heel de maand. de rest van de behandeling valt mij 100 % mee!
    ga elk uur naar het toilet erg he.....
    nou afwachten nog maar!

12. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    ooievaar wanneer mag jij nu testen? nog 3 dagen?

13. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Hoi,

Vanmorgen weer een fm gehad, gelukkig was het eiblaasje weer gegroeid en heb ik dus niet m`n eisprong gemist. Hij was niet zo mooi rond, maar dit komt doordat er andere eiblaasjes tegen aan drukken, 2 dames hebben de meting gedaan vanmorgen, omdat de eerste twijfelde.
    Nu moet ik morgen weer om te kijken of we al afspraken kunnen maken voor de iui.
    Er werd gezegd dat er in ieder geval een mooi dik baarmoederslijmvlies was te zien.

Ben heel erg opgelucht dat ik m`n eitje niet gemist heb!

Succes voor iedereen met de iui en de wachtweken.

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ha Renate, da's idd wel goed nieuws he! Dus morgen kan je IUI gepland worden. Ik hoop morgen hetzelfde nieuws te krijgen (tenzij ze natuurlijk allebei doorgroeien en dan vind ik het niet erg als ze nog een paar dagen extra nodig hebben!). :D

Alvast veel succes met de IUI!

15. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik wil vrijdag testen, als ik me in kan houden
    Hier nog steeds geen bruin of bloed
    Wanneer ga jij testen?

16. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Ooievaar en Smetsers, wat spannend. Ik duim nog steeds voor jullie!
    Het klinkt allemaal heel erg goed...

Renate, fijn dat je je eisprong niet gemist hebt. Op naar de IUI! Ook voor jou, Marisha.

17. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    ooievaar, ik mag donderdag testen...dus nog 2 dagen onzekerheid of de ongi moet komen. dan weet ik natuurlijk ook genoeg.
    na hoeveel dagen ga je testen, ook na 16 dagen?

18. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    weet iemand waarom je pas na 16 dagen mag testen ipv 14?
    Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, als je zwanger bent met 14 dagen ben je dat ws. met 16 ook al wel, maar dan scheelt het weer 2 zenuwslopende dagen... :)

19. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    Iedereen die in WW zit heel veel sterkte...wat zal dat spannend zijn.
    Van deze kant niet zo veel nieuws....maar alles gaat verder goed hier. :D

20. Pooltje

Pooltje Actief lid

May 28, 2007
    325
    0
    0
    Hier nog een nagelbijter, mijn NOD is morgen en voorlopig nog geen spoor van :evil: ! Heb hele goede hoop dat het dit keer raak zou kunnen zijn, gewoon om hoe ik me de afgelopen twee weken gevoeld heb, maar we weten allemaal dat ons gevoel ons heel goed weet te bedriegen af en toe :(

Normaal gesproken heb ik een lutale fase van maximaal 12 dagen en vandaag is de 13e dag van mijn lutale fase dus ben ik voor mijn gevoel 1 dag overtijd. Maar ik heb wel pregnyl gespoten en ik weet niet of dat van invloed kan zijn op de lengte van de lutale fase.

Ik heb in ieder geval vandaag 2 zwangerschapstesten gekocht en ga morgenvroeg of overmorgenvroeg testen. Ik vind eigenlijk dat ik het moet uitstellen tot donderdag, maar kan de spanning ook niet echt meer aan.
    Dus waarschijnlijk nog 1 avondje nagelbijten....en dan hopen op een mooie testuitslag morgen ;) !

Sterkte Smetser en Bianca met jullie zenuwslopende laatste daagjes en alle anderen met de behandelingen enzovoorts.

liefs, Pooltje

Share This Page