iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luisa

Luisa Actief lid

Nov 20, 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Goede morgen & goede zondag my girls,

hoe is het leven daar? Ik kan me voorstellen de spanning, ik was zelf afgelopen weekend nog op het wachtbankje......en nu ik blijf vol spanning jullie volgen! IK duim ik duim ik duim! Minou, Patricia, Martina en alle andere meiden op het wachtbankje: :thumup: :thumup: :thumup:

Hier in Den Haag het is grijs, van binnen en van buiten. Mijn lief en de kinderen zijn een weekje weg (ik moest hier blijven voor werk). Ik had niet verwacht dat deze stilte rondom mij zo zou werken (ten minste zo het is vaandag). Na de spanning van het wachtbankje, die stomme 1 dag ongie en het feit dat ik nu begin te denken dat ik al in de overgang ben (dus te laat om mama te worden) heb ik het echt gehad. Voor wat betreft het testen: ik heb afgelopen vridag (CD 3) bloed laten prikken voor FSH, LH en de huisarts heeft ook HCG gevraagd. Dus deze week zal ik meer weten. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben, maar wat ik vrees is dat mijn FSH waardes niet in oorde zijn.

Ok girls, sorry voor de somberheid. Het is niet mijn bedoeling om jullie zondag te 'vergrijzen' hoor....de mijne ook niet trouwens :rolleyes:
    Ik zal mijn best doen om weer :D snel te worden. eerst een douche nemen....
    veel liefs
    Luisa

2. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,
    Louisa, vervelend dat het zo'n grijze dag voor je is vandaag, begrijpelijk dat wel. Ik hoop dat de uitslagen volgende week weer wat meer "licht"brengen. Remember:achter de grijze wolken schijnt nog steeds de zon ! Sterkte..de komende dagen. :thumup:
    Moah:Ook ik moest eerst beginnen met 6 keer IUI, en dat is inderdaad ook wel begrijpelijk, je hebt immers ook goede kansen met IUI.
    Nou wil ik jullie absoluut niet ontmoedigen, maar naar de 3e keer had ik zelf het idee dat de slagingskans kelderde, en kon ik toch niet meer zo positief zijn. Daarbij kwam dat bij elke inseminatie ze vertelden dat het zaad dit keer(bij elke poging) toch wel erg matig was.
    Gelukkig zijn er ook succesverhalen dat de 4e IUI toch gelukt is, of zelfs de 6e IUI toch nog eindigde op goed nieuws. Enne..hoe vaak lees je niet dat er ook nog sommigen voor IVF, naar de IUI's spontaan zwanger worden. Dus meiden blijf hoop houden, hoe grijs onze dagen ook soms zijn !
    Groetjes uit het grijze regenachtige overrijssel! ;)

3. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    @Luisa.........ik kan je ff niet opfleuren.
    Ik kom bij jou zitten op die grijze wolk.
    Ik heb al wat last van bruine afscheiding.het was wel heel vloeibaar.
    Toch maar ff een testje gedaan :cry: ...helaas negatief.
    Ik voel me nog niet echt ongi,maar zal vandaag of morgen wel komen.

Dan moeten we helaas verder voor IVF.......waar ik heel erg tegenop kijk.

4. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Wat jammer! Ik had het zo voor je gehoopt. :cry:

5. Lisette

Lisette Niet meer actief

kl*te minou, ik had het zo gehoopt voor je dat je niet door hoefde naar IVF. Heel veel sterkte..
    Liefs Lisette. :cry:

6. Luisa

Luisa Actief lid

Nov 20, 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Ahhhhh Minou, shit! IK hoop alsnog dat je niet echt ongi wordt!
    heel veel liefs en sterkte. ik denk aan jou

(PS.: die grijze wolk in niet zo gezellig. 1 dag ok, maaar niet langer: we moeten snel samen verhuizen naar het zonnetje!)

Luisa

7. Len

Len Lid

Dec 24, 2005
    55
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik schuif ook weer aan voor de volgende ronde. Vandaag erg ongi geworden. Cyclus van 30 dagen weer precies.

Morgen meteen ziekenhuis bellen, Clomid ophalen en waarschijnlijk morgen ook meteen mee beginnen, precies zoals de eerste keer. Werd toen ook op zondag ongi, dus moest meteen met de clomid beginnen op maandag, zodat mijn eitjes sneller konden groeien. Anders zou ik mijn eisprong in het weekend hebben en dan doen ze bij ons geen IUI. Waarschijnlijk volgende week vrijdag de tweede IUI.

Maar goed, wordt vervolgd.

Minou: ik baal echt voor je, maar heb je ook een privebericht gestuurd.

Luisa: ik vind het logisch dat je even in een dip zit door de spanningen natuurlijk.
    Die onzekerheid is om gek van te worden. Ik hoop dat de uitslagen gewoon in orde zijn!

Groetjes Len

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He balen al die grijze berichten op deze grijze zondag!

dikke knuffels!

9. Luisa

Luisa Actief lid

Nov 20, 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Dikke knuffel voor jou Natasja! En dat JIJ WEL snel ongi wordt!

PS>: Het is minder grijs hier, ik ben mijn haar aan her werfen ..... :rolleyes:

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    welke kleur Luisa?

en dank je voor je knuffel!

11. Luisa

Luisa Actief lid

Nov 20, 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Kleur? Oh ja, mijn haar! De mijne Natasja: pure chocolat! (druppel trots van een Italiaanse in NL!)
    En voor die knuffel graag gedaan!
    ciao
    Luisa

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah dus ff de grijze haren wegwerken hihihihi
    Ik ben een halve spaanse, maar helaas geen pure chocolat color for me! mijn zusje wel, maar ik heb gewoon peper en zout haar hhahahd daarom ben ik ook altijd geverfd!

13. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    He Bah Minou en Len, wat balen! Had het jullie zo gegund.....Veel sterkte en ik denk aan jullie

14. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    wat een vervelende berichten om te moeten lezen dat er mensen van het bankje zijn gevallen :(
    Heel veel sterkte!!

15. Janna72

Janna72 Lid

Jul 12, 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Jullie kennen mij nog niet maar ik lees en leef al een tijdje met jullie mee!
    Ik heb hier ook net uitgevonden dat mijn eerste iui mislukt is.... een grijze zondag inderdaad!

Ik wens jullie allemaal veel sterkte in de volgende rondes..

Zag vandaag al wel een trotse moedereend met kleintjes... ik was zowaar jaloers!

Liefs, Janna!

16. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Lieve meiden, ik hoop dat na dit 'grijze weekend' de zon weer een beetje gaat schijnen en dat we allemaal weer positief verder gaan.
    Het is zwaar af en toe, maar we moeten ons 'doel'niet uit het oog verliezen. We doen het ergens voor en daar hebben we VEEL voor over.
    Gelukkig begrijpt iedereen elkaar hier :)
    Meiden sterkte en succes en

Liefs Moah

17. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    De zin was nog niet af.........

Meiden sterkte en Op naar het kleine wondertje

18. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wat jammer Minou! Maar hier is het ook weer mis helaas.... :oops:

Groetjes en suc6!
    Marjo

19. martina

martina Actief lid

Jan 7, 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Hé meiden!
    Wat een rotnieuws allemaal voor jullie. :cry: 't Lijkt wel alsof dit een extra beroerde week is...
    Marjo, ook voor jou, meid, kl***! Nu weer opladen voor een volgende ronde...?Ik wens jullie allemaal veel sterkte en leef met jullie mee.
    Liefs en dikke knuffel

20. Janna72

Janna72 Lid

Jul 12, 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Muuske wat ontzettend jammer :( Volgende maand wordt ongetwijfeld beter voor ons allemaal!
    We beginnen gewoon weer opnieuw....
    Op naar de volgende ronde!

Liefs, Janna

Share This Page