IVF/ICSI behandeling starten januari 2023

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marie92, 30 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Tja, het is een beetje om het even hoor. Zo groot is het verschil niet tussen al die verschillende middelen. Heb ze inmiddels bijna allemaal wel een keer gehad. Ze proberen vaak ook maar gewoon wat. Waarschijnlijk kan je ook wel meriofert krijgen als je dat wil
     
  2. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Jazeker,.van die 15 gaat echt wel iets overblijven. En als niet dan weet ik ook genoeg.
    Ja die volksverhuizing. Pff... Zal ook blij zijn als het kerst geweest is.
    Het is nog vroeg, maar vaak is je eigen gevoel wel accuraat. Ik hoop toch voor je dat je gevoel ernaast zit.
     
  3. Rianana

    Rianana Lid

    7 nov 2022
    94
    51
    18
    Vrouw
    Ja vind het lastig, word er ook wat onzeker van. Zeker ook omdat wij het zelf moeten betalen en maar 1 poging hebben. Ik zal nog eens met ze bellen.
     
  4. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Aafje80: hoe is het? Heb je al getest?
     
  5. Aafje80

    Aafje80 Actief lid

    10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Ja gister! En mijn voorgevoel was helaas juist. Spierwitte test. Wat een bummer. Ben er ergens gelaten onder en soms met vlagen opeens heel verdrietig. Ben vandaag ook maar gestopt met de utro en hoop nu eigenlijk maar zo snel mogelijk ongesteld te worden. Ik weet eigenlijk ook niet wat de procedure verder is. Of ik de enige cryo die nu op ijs ligt al de volgende cyclus zou kunnen terugplaatsen? Ik zal maar eens bellen morgen of overmorgen….

    Ik hoop dat jij morgen een voorspoedige terugplaatsing hebt. Ik duim voor je! Ook dat er nog andere mooie cryo’s zijn!
     
  6. Didi5555

    Didi5555 Bekend lid

    4 apr 2021
    541
    413
    63
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik lees zo af en toe mee. Door de feestdagen niet aan toe gekomen om een reactie te geven. Zelf heb ik 16 jan, mijn eerst gesprek weer. Dus verwacht dat te kunnen stoppen met de pil. Ik stop zelf een paar dagen eerder, zodat ik snel ongesteld wordt ahah.

    @Aafje80 , stom dat je een witte test hebt! Zo jammer om te lezen.

    @Chitje, heb je vandaag je TP? Veel succes!
     
  7. Didi5555

    Didi5555 Bekend lid

    4 apr 2021
    541
    413
    63
    Vrouw
    Lijst van 23-12-2022

    Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs
    Chitje - 42 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen
    Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC
    Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC


    Afspraken

    December
    28 - 12 Delacour - echo cryo tp
    28 - 12 Chitje - echo en hopelijk tp



    Januari
    16 - 01 Intakegesprek

    Februari


    TESTDATUM


    ZWANGER


    Als je de lijst wilt aanpassen, kan je dat met de volgende stappen doen:
    Klik op reageer, verwijder boven aan de tekst [QUOTE .tekst...] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan wederom [QUOTE!]
     
  8. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Oh nee wat verdrietig. Snap de rollercoaster heel goed. Ik zou gewoon bespreken of je die cryo kunt doen zonder wachtmaand. Er is geen evidence dat een wachtmaand beter is voor de uitkomst.

    Er is een 4AB teruggeplaatst vandaag, dus weer heel spannend. 2 ingevroren en nog 3 die ze een dagje langer in de gaten willen houden. Nu dus weer wachten....
     
  9. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Lijst van 23-12-2022

    Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs
    Chitje - 42 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen
    Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC
    Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC


    Afspraken

    December
    28 - 12 Delacour - echo cryo tp
    28 - 12 Chitje - echo en hopelijk tp



    Januari
    16 - 01 Intakegesprek

    Februari


    TESTDATUM
    8-1-2022: Chitje

    ZWANGER


    Als je de lijst wilt aanpassen, kan je dat met de volgende stappen doen:
    Klik op reageer, verwijder boven aan de tekst [QUOTE .tekst...] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan wederom [QUOTE!]
     
    Rianana vindt dit leuk.
  10. Rianana

    Rianana Lid

    7 nov 2022
    94
    51
    18
    Vrouw
    Lijst van 23-12-2022

    Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs
    na

    Chitje - 42 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen
    Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC
    Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC
    Rianana - 43 jaar - 2e kindje - IVF- Nij Geertgen


    Afspraken

    December
    28 - 12 Delacour - echo cryo tp
    28 - 12 Chitje - echo en hopelijk tp



    Januari
    16 - 01 Intakegesprek
    05 - 01 Rianana - Start Triptofem (Lang agonisten schema)

    Februari


    TESTDATUM
    8-1-2022: Chitje



    ZWANGER


    Als je de lijst wilt aanpassen, kan je dat met de volgende stappen doen:
    Klik op reageer, verwijder boven aan de tekst [QUOTE .tekst...] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan wederom [QUOTE!]
     
  11. Aafje80

    Aafje80 Actief lid

    10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Wat super dat de zo’n mooie cryo hebben weten terug te plaatsen en dan er sowieso al 2 op het ijs liggen. Ik ben benieuwd of je al uitslag hebt over de andere drie? Echt zo fijn iig! Succes met de wachtwoord alvast. De eerste gaat altijd wel hè? Maar die tweede …

    Ik heb zelf net éindelijk pas wat symptomen dat mijn menstruatie gaat doorkomen. Zo irritant. Een mooie poging die mislukt is en dan ook weer zo lang wachten tot je ongesteld wordt.. elke dag lijkt dan te lang.. . Nouja zucht … met goede moed maar weer voorwaarts dan. Gelukkig nog wel 1,5 week vakantie. Ik merk echt dat ik zo moe ben van alles. Dus dat komt wel echt goed uit.
     
  12. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    #132 Doortje25, 29 dec 2022
    Laatst bewerkt: 29 dec 2022
    Lijst van 29-12-2022

    Delacour - 31 jaar - 1e kindje na ☆- ICSI - Nij Barrahûs
    Chitje - 42 jaar - 2e kindje - IVF - Nij Geertgen
    Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje - ICSI - LUMC
    Didi555 - 31 jaar- 1ste kindje na ☆- IVF - VUMC
    Rianana - 43 jaar - 2e kindje - IVF- Nij Geertgen


    Afspraken

    December
    28 - 12 Delacour - echo cryo tp
    28 - 12 Chitje - echo en hopelijk tp
    31 - 12 Doortje25 - tp



    Januari
    05 - 01 Rianana - Start Triptofem (Lang agonisten schema)
    16 - 01 Intakegesprek

    Februari


    TESTDATUM
    08-01-2023: Chitje
    11-01-2023: Doortje25




    ZWANGER


    Als je de lijst wilt aanpassen, kan je dat met de volgende stappen doen:
    Klik op reageer, verwijder boven aan de tekst [QUOTE .tekst...] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan wederom [QUOTE!]
     
  13. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Wat verdrietig Aafje, begrijpelijk dat je er moe van bent. Rustig aan en niet teveel van jezelf eisen nu.

    Rianana, het ligt eraan hoe je reageert op de medicatie. Ik heb een laag amh en reageerde de vorige keer niet op de hormonen. Ik had er een hard hoofd in dat ik nu op dezelfde hormonen wel zou reageren, maar omdat mijn dochters met deze hormonen zijn ontstaan had het ziekenhuis zoiets van 'Never change a winning team'. Gek genoeg reageerde ik deze poging wel op de hormonen en verloopt het tot nu toe net als bij mijn dochters.

    Chi, mooi aantal bevruchtingen en in ieder geval wat cryo's, superfijn! Hopelijk heb je ze niet nodig en blijft deze gewoon lekker zitten. Ik duim voor je!

    Ik heb gisteren de punctie gehad, er zijn 5 eicellen gevonden en 3 ervan zijn bevrucht. Mooie score dus, al had ik stiekem op wat meer eicellen gehoopt dit keer. Er zaten genoeg follikels, maar ze groeiden niet allemaal gelijkwaardig en er was wat discussie over gisteren of vandaag de punctie doen. Uiteindelijk werd het dus gisteren. Zaterdag de terugplaatsing, spannend weer!
     
    Krv en Rianana vinden dit leuk.
  14. marie92

    marie92 Bekend lid

    15 okt 2022
    664
    664
    93
    Vrouw

    Wat ontzettend jammer…. Hoop volgende ronde meer geluk
     
  15. marie92

    marie92 Bekend lid

    15 okt 2022
    664
    664
    93
    Vrouw
    Ik ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest voor de prikinstructie. Alles opgehaald bij de apotheek. Nu komt het echt heel dichtbij, maar ik heb er zin in!

    Dat voor ons allemaal 2023 ons jaar mag worden!
     
    Rianana en Aafje80 vinden dit leuk.
  16. Aafje80

    Aafje80 Actief lid

    10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Oh wat fijn dat je de punctie weer achter de rug hebt. Nog heel even erg spannend tot morgen dus! Ik hoop dat ze een mooie cryo weten terug te plaatsen en dat de andere 2 ook nog goed hun best doen de komende dagen. Wel een aparte, mooie dag om op oudejaarsdag een terugplaatsing te krijgen vind ik. Heel spannend!
     
  17. Aafje80

    Aafje80 Actief lid

    10 dec 2022
    287
    302
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Op het moment dat je de groentelade in de koelkast aan het volstapelen bent met medicatie wordt het altijd heel ‘real’ vind ik.
     
  18. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik heb vorig jaar ivf gedaan en ben nu zwanger. Heb gisteren een goede termijn echo gehad dus begin het een beetje te vertrouwen.

    helaas heb ik een behoorlijk pakket medicatie gekregen voor mijn schema terwijl ik niet zoveel nodig had. Ik heb daarom nog behoorlijk wat rekovelle onopengemaakt en fyramedel spuiten over. Vind het heel erg zonde om het weg te gooien en weet dat sommige het traject zelf moeten bekostigen.

    mocht iemand interesse hebben of iemand weten dan wil ik het graag doorgeven. De medicatie is tot maart 2023 te gebruiken.

    heel veel succes allemaal!
     
    Aafje80, Rianana, Doortje25 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.386
    2.551
    113
    #139 Maan14, 30 dec 2022
    Laatst bewerkt: 30 dec 2022
    Hoihoi,

    Mag ik mee kletsen? Wij hebben in 2019 naar heel wat jaartjes mmm uit eindelijk via icsi een succesvolle terugplaatsing gehad ' onze jongste zoon '

    Er waren nog twee cryos over en 1-2 hebben wij een afspraak in het etz om deze te laten terug plaatsen. Als deze niet blijven zitten zullen we weer een nieuw icsi traject ingaan.

    Vind het toch spannend weer. Ik vond de punctie toen der tijd echt heel erg heftig.
     
    Louisa2022, Rianana en marie92 vinden dit leuk.
  20. Rianana

    Rianana Lid

    7 nov 2022
    94
    51
    18
    Vrouw
    Wat lief, ik ken deze medicatie niet. Heb vooralsnog alleen de triptofem ontvangen. En nog geen rekening. Maar ik hou het even in mijn achterhoofd.
     

Deel Deze Pagina