IVF/ICSI/CRYO aug/sep 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Palmpje, 6 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ja idd bijna verlof, 10 april. Ik zit alleen thuis nu ivm de Corona gekte dus ik denk niet dat ik nog aan het werk kom voor 10 april... Hoe gaat alles bij jou?
     
  2. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
  3. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    @Bloem4 voorzichtig gefeliciteerd!!

    Hier afgelopen woensdag terugplaatsing gehad van 2 embryo’s! Dus nu maar weer duimen!!!
     
    Snoepjes, Wielewaal en Mimi123 vinden dit leuk.
  4. Tine85

    Tine85 Actief lid

    11 mei 2017
    364
    228
    43
    Vrouw
    Wat spannend zeg!! Succes met wachten en duimen draaien!
     
  5. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen? Fijn weekend?

    Ik dacht dat het vanmorgen wederom einde oefening was met mijn cryo. Ik hoop nu vooral heel erg op een haat verhouding met action testen. Ter bevestiging dat het foute boel was nog een Kruidvat test gedaan en die verteld mij heel wat anders. Ik ben nu verward en weet niet zo goed wat ik moet denken. Ik voel mij namelijk ook helemaal niet zwanger. Wat vinden jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mimi123 vindt dit leuk.
  6. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.522
    6.528
    113
    Vrouw
    Wat ik vind? Je hebt een dikke vette knaller op de Kruidvat. Hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!
     
  7. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik hoop het zo! Vind het vooral zo raar, zo'n groot verschil met de action. Een aflopende action test versus een ineens knallende Kruidvat test. Mijn emoties gaan momenteel alle kanten op.
     
  8. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ik had ook Kruidvat test en die positieve streep was ook zo’n knaller als die van jou, ik denk dat je hartstikke zwanger bent;)
     
  9. Parel30

    Parel30 Fanatiek lid

    30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Zo heel mooi nieuws voor je zijn!! Ik hoop het!!
     
  10. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    @Bloem4 ik vind de action niet echt veel lichter geworden. Kruidvat is wel heel mooi! Die zijn toch vaak het duidelijkst. Sowieso zwanger! Ik duim heel hard voor een plakker!
     
  11. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
  12. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.522
    6.528
    113
    Vrouw
    Gaat wel oké. Lief dat je het vraagt! Blijf lekker veilig binnen :)

    En hoe gaat het met jou?
     
  13. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Lijkt mij nu ook heel lastig. De onzekerheid wanneer behandelingen weer zullen gaan starten:(
     
  14. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.522
    6.528
    113
    Vrouw
    Toevallig net contact gehad met de kliniek. Ze hebben net te horen gekregen dat ze moeten gaan stoppen met de behandelingen. Ik wilde in de zomer pas weer starten maar kan nog geen afspraak inplannen voor het start gesprek. En mogelijk zijn er straks wachttijden op het moment dat ze weer mogen starten. Heb wel besloten om de gedachten daaraan nu even los te laten. Kan er toch niks aan veranderen.

    Hoe gaat het met jou?
     
  15. Tine85

    Tine85 Actief lid

    11 mei 2017
    364
    228
    43
    Vrouw
    Wat vervelend die onzekerheid maar vind het echt knap van je dat je er zo in staat. Dat je het even los kan laten, jouw tijd komt echt nog.
    Hoe zit het met jouw geboekte vakantie? Kon je die nog annuleren?
    Wij hadden die van ons nog niet betaald dus dat scheelt..
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  16. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ja ik vrees dat iedereen dan in de zomer van start wil gaan. Voor de klinieken ook een zware kluif als ze dat gestructureerd weer willen oppakken. Kan jij je gedachten een beetje verzetten? Heb je leuke hobby's die je binnenshuis kunt doen? Wat een gekke periode is het toch:(

    Ik ben vooral onzeker. Voel mij niet zwanger dus de tijd zal het moeten leren of het dit keer wel goed zit. Had het ziekenhuis gemaild voor een vroege echo maar ook dat loopt nu allemaal vaag en raar. Zij doen geen echo's meer dus moest mij aanmelden bij een verloskundige maar zij doen ook geen echo's meer. Gelukkig maken ze nu toch een uitzondering en mag ik 15 april komen.
     
  17. Tine85

    Tine85 Actief lid

    11 mei 2017
    364
    228
    43
    Vrouw
    Ohh wat fijn, je wilt toch weten waar je aan toe bent. Bij mij kwamen de verschijnselen ook pas na een paar weken... toen werd ik ineens enorm moe en misselijk..
    Ik heb wel nog 2 echo's gepland staan, aanstaande vrijdag bij de verloskundige en de woensdag erop in het AMC.
     
  18. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.522
    6.528
    113
    Vrouw
    Ik kan mijn gedachten gedurende de dag best goed verzetten. En dan heb ik het over Corona he, het traject om zwanger te worden zit momenteel helemaal niet in m’n hoofd. Ik heb een angststoornis dus dan is zo’n tijd als deze best wel heel pittig.. Probeer het nieuws niet op de voet te volgen want dan zou ik de hele dag door paniekaanvallen hebben.. Heb me tot op heden nog geen dag verveeld gelukkig.

    Wat fijn dat je toch voor een vroege echo kunt komen. Ik snap dat je onzeker bent. Is ook niet niks na jouw geschiedenis. Hoop echt zo dat het jullie deze keer wel gegund is.
     
  19. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.522
    6.528
    113
    Vrouw
    Onze vakantie moesten we voor 22 maart betalen dus hebben we vorige week toch maar gedaan. De betalingsverplichting blijft bestaan zeiden ze. We hebben nog geen officieel bericht gekregen van het reisbureau maar we weten natuurlijk allemaal dat het niet door kan gaan. Ze gaf ook aan dat TUI waarschijnlijk een voucher gaat geven voor het bedrag van de reis, en dan hebben we nog een jaar om die te besteden. Ik heb gelezen op internet dat je dat niet hoef te accepteren en ook geld mag terug vragen. Normaal gesproken zou ik het best wel willen accepteren maar ik kan niet garanderen dat we binnen een jaar weer een mogelijkheid hebben om te gaan. Ook buiten corona om gezien. Maar toch is het spannend.. misschien worden de regels weer aangepast en moeten we de voucher wel accepteren of geven ze die niet eens meer. Afwachten maar..
     
  20. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Goed van je, ookal is dat lastig je kunt er idd op dit moment niks aan veranderen. Met mij gaat het goed. Zit alleen nog maar binnen, niet altijd leuk maar wil echt niet besmet raken nu tijdens de zwangerschap.
    Gelukkig is het mooi weer, in de zon was het heerlijk achterthuis.
    Ik las van je angststoornissen, ik had het ook. Heb je nooit hulp gezocht hiervoor? Ik ben dmv een psycholoog er echt vanaf gekomen.
     

Deel Deze Pagina