Thanks!! Maria, fijn dat mijn berichtje een beetje heeft geholpen tegen de stress. Ik hoop echt dat het jou ook zo gaat meevallen!
@ Coni, jeetje mina dat is me zeker een lange zit, maar er zijn 2 prachtig wondertjes teruggeplaatst! @ Kiki, woowie woowie, helemaal geweldig! Wat een geweldige opbrengst, wheoaaaa ben zo blij voor je. Ik duim onwijs voor jullie! @ Timon, moest jij vandaag naar het UMCU? Ben btw benieuwd bij welke arts je loopt, kan je me dat even pben???
Btw, kreeg van dit berichtje wel hoop: Ivf-site Forum :: voor babbi Ze kunnen dus zeer zeker Progynova bijgeven met de IVF poging . Weten jullie hoe het zit dat als men mij medicatie geeft en de cyclus wordt afgebroken, omdat het slijmvlies niet groeit? Dus zonder punctie e.d.
Ik hoop het wel, maar het moet toch wel met dat zaad van manlief. Had het liever anders gezien, but who not. Hoe is het met jou meis? Dacht dat je al met vakantie was???
Coni, wat een rit, maar wel 2 emmy's aan boord. PLAKKEN KLEINTJES! Kiki, wat heb jij een enorme hoeveelheid eskimo's!!!! Gewoon 9 stuks! Hoeveel heb jij nu terug gekregen? Genoeg lijm meegekregen? Babii, ik zal het je even pb-en. En wat geweldig dat je blijkbaar toch iets heb om meer bms te kweken.
Haha, wat super grappig de opmerking: genoeg lijm meegekregen hiihih. Eigenlijk he, moeten ze iets uitvinden om de kleine in het bms te plaatsen.. Zou toch allemaal makkelijker zijn . *droomt verder*
Dat gebeurd dus niet. Ze mikken de emmy naar binnen en dan moet het daar zichzelf gaan vermaken. Geen echo, wat ik heel erg jammer vond. Geen foto...
Nee, was het maar waar dat het kon he! Dan scheelde het heel veel pogingen . Krijg je neit eens een echo foto mee? Las juist bij veel meiden dat die het wel krijgen. Wel jammer, want het is toch je kindje (ja sorry, zo noem ik het).
Babii, met de fm kun je vast wel een foto krijgen mits je erom vraagt. Mij is het gelukt. Met de punctie hebben ze de echo nodig om je follikels aan te kunnen prikken, maar geen foto. Met de tp gebruiken ze geen echo, want de emmy moet toch nog z'n weg vinden. Mocht je de pech hebben om last van enorm heftige krampen en bloedverlies (ongi/vmk) dan zeggen ze je dat je maar moet afwachten. Ze kunnen niets voor je doen. Dit heeft me zo geraakt. Mij aan mijn lot overlaten en als je dan een afspraak met de fa krijgt moet je zoveel weken wachten terwijl je na de tp om een afspraak heb gevraagd, mocht het nodig zijn. Dat was niet nodig, omdat je de maand erna gelijk kan aanhaken. NOT!!!!! Goh, ik heb er nog frustraties van. Ik geloof dat ik dit morgen maar even kenbaar ga maken.
Er is er 1 teruggeplaatst. Daar hadden we geen keus in omdat we aan een studie meedoen en die studie heeft als doel meerling zwangerschappen voorkomen. Jammer hè, dat ze er geen klodder lijm aan doen! Daffie hoe is het gegaan vanmorgen? Timon succes vanmiddag!!
@ Kiki, ja dat is erg jammer he dat ze er geen slijm aan vast doen. Eigenlijk moeten ze middelen gaan maken en uitvinden, om het slijmvlies goed te laten verdikken. Jammer dat er 1 teruggeplaatst is, maar dat zou ook mijn keuze zijn. Hoe graag ik een kindje wil, graag 1 tegelijk (ben ik nu ego). En nu duimen meis dat het raak is!!! Duim, duim
Heeeel jammer! Ze zijn zo ver...ze moeten er toch iets voor kunnen bedenken Ik denk dat als ik de keus wel had gehad het er inderdaad ook maar 1 geweest zou zijn. Werdt ook aangeraden onder de 36 jaar omdat een tweelingzwangerschap toch wat meer risico's met zich meebrengt. Dank je wel voor het duimen
kiki jammer he dat je met die studie maar 1tje terug krijgt! is het jou eerste ivf? Ik doe ook mee aan een studie en ik ben al met mn 2de ivf bezig, maar als dit ook niet lukt dan wil ik er wel 2 bij mn 3de ivf, want wie zegt dan dat die ook blijft plakken. Timon veel s6 strakjes
Sandra, dit was inderdaad mijn 1e IVF. Denk dat ik sowieso wel voor 1 had gekozen, maar misschien denk ik daar inderdaad bij mijn 3e poging ook anders over hoor! Mag jij bij je 3e poging wel 2 laten terugplaatsen of moet je dan stoppen met de studie en ga je dan het gewone traject weer in?
Oooo wat erg! Vergeet helemaal onze Timon succes te wensen!!!! Timon, heel veel succes today!! @ Daffie, hoe was je FM???
Zoooo balen he . Vindt dat ik veel te lang moet wachten op de uitslagen haha (miepie ongeduld), maar goed... Bel dus net de afd. gynaecologie of de afspraak eerder kan. Is de eerste mogelijkheid pas op 5 augustus. Woowie, wat zit dat zkh vol zeg.