IVF/ ICSI Het wachtbankje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vesper22, 19 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vesper22

    Vesper22 Lid

    27 feb 2022
    43
    57
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hi!
    Ik ben 41 jaar, getrouwd en moeder van een prachtige zoon van bijna 8 jaar. ( IVF)
    Sinds deze week staan we weer op de wachtlijst bij Medisch Centrum Kinderwens voor een 2e ronde!
    We hadden uit de vorige ronde helaas geen cryo’s over. (De wachttijd bij de kliniek is op t moment 6 maanden!!!, maar “bekenden” worden eerder geholpen.)
    Wie zit er nog meer op het wachtbankje en heeft zin in gezelschap? ;)
     
  2. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hi Vesper!

    Ik wil wel gezellig mee kletsen, wij zitten ook op het wachtbankje, maar voornamelijk omdat we in afwachting zijn van genetisch onderzoek bij onze dochter. Dat kan evt iets betekenen voor onze resterende embryo’s cq. wens voor een tweede :) Afgelopen week heb ik flink rondgebeld om te zorgen dat we redelijk snel bij een geneticus terecht kunnen als we de uitslagen binnen hebben, zodat we z.s.m. verder kunnen.

    We wilden eigenlijk afgelopen najaar al beginnen en waren toen ook al aangemeld (toen maar twee maanden wachttijd trouwens), maar dit uitgesteld vanwege dus het onderzoek.

    Ben er wel al veel mee bezig, dus lekker hier kletsen zou welkom zijn :rolleyes:
     
    Vesper22 vindt dit leuk.
  3. Vesper22

    Vesper22 Lid

    27 feb 2022
    43
    57
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoi! Dat lijkt we heel spannend zo’n onderzoek. Doen de dat omdat er bepaalde erfelijke ziektes in de familie zijn?
    Hoeveel embryo’s hebben jullie nog voor een volgende poging?
    Wij moeten helaas helemaal opnieuw beginnen.

    Ik was helemaal niet blij met de lange wachttijd bij het MCK omdat ik eind mei al 42 word. Ik ben rond gaan bellen en we kunnen gelukkig bij het LUMC terecht. Daar hebben we een intake over een week of 6, we krijgen nog een brief met een afspraakdatum.
    Dit geeft mij zoveel meer rust! We hebben de knoop doorgehakt dat we het toch nog 1 keer proberen, en dan is een half jaar wachten echt lang.
     
  4. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Nee, onze dochter is dysmatuur en met lage spierspanning geboren. Ze is nog steeds klein en we hebben nog steeds fysiotherapie aan huis omdat ze qua ontwikkeling wel een handje hulp nodig heeft. De kinderarts ziet aanwijzingen voor het syndroom van Turner, dus dat wordt nu bekeken. Zo'n onderzoek duurt 6 maanden, dus geduld :rolleyes:

    We hebben nog vijf embryo's in de vriezer, ik hoop dat we ze gewoon kunnen gebruiken :)

    Helemaal eens, dat extra wachten voordat je überhaupt aan de beurt bent is echt ook super suf... Wel super fijn dat jullie sneller bij het LUMC terecht kunnen!
     

Deel Deze Pagina