IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    #1 Elmo, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2010
    Dag dames,
    Tijd voor deel 2 hier!
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Lieve meiden...waar zijn jullie nou????
     
  3. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik ben er hoor elmo, beetje druk druk en ik kijk als een berg tegen morgen op pfff maar die angst die ken je, dus ik laat morgen wat weten. knuf
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heeeeel veel succes Regi!
    Komt helemaal goed!
     
  5. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

    mag ik mij hier ook alvast melden
    ik loop vanaf augustus vorigjaar al in umcg.
    ze hebben een vleesboom verwijdert maar mijn herstel duurt nog even
    10 feb controlle krijgen we waarschijnlijk ivf of isci.


    regi@ meid hoe is het gegaan vandaag?
     
  6. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey meiden,

    ik is helemaal happppyyyyy whahah alles goed, ze zegt kijk hier zie je het hoofdje en hier het lijfje en hier een armpje nou het zal wel hahah ik kon het er niet in zien maar ja het is en blijft heel bijzonder en een stevig kloppend hartje, ik hoef nu alleen nog naar het umcg voor de 20 weken echo en in de buurt een vk zoeken dus dat ga ik morgen maar ff doen.

    liegs regi
     
  7. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

    toppie meid hartje klopt stevig dat hoor ik graag
     
  8. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik ben alleen me banner kwijt snik, en ik krtijg em er ook niet meer op wat dat nou weer is
     
  9. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    geen idee regi ik weet niet eens hoe je er een maakt onder je naam
     
  10. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.072
    573
    113
    groningen
    Hey meiden,

    is deel 1 passe?

    Dus Regi eindelijk het hartje gehoord. Super meis.

    Ik ben vanmorgen ook naar het ziekenhuis geweest.
    Moest er om 20 over 8 zijn, maar onderweg begaf mijn auto het:x
    Vriend niet te bereiken natuurlijk;)
    Gelukkig mijn vriendin kunnen bereiken, lag nog op bed maar zat met de kleine meid die moest eerst kleertjes aan etc. Eerst het ziekenhuis gebeld, was geen probleem, moest rustig aan doen en gewoon komen:D
    Al met al waren we er tegen kwart voor 9, echt super hoe ze daar mee omgaan, kon gelijk doorlopen.
    Onderweg naar het ziekenhuis verloor ik nog mijn lens:) kon hem niet weer vinden, kon amper wat zien op de echo, wat een pokkedag.
    Nou ja echo gehad, eitje van 10 mm woensdag weer heen als ie dan 14 mm is mag ik beginnen met spuiten:p

    nou dat was mijn dag, en nu ook nog hoofdpijn. Maar lekker op tijd naar bed vanavond;)
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wauw Regi!
    Super goed nieuws zeg! Ik wist wel dat alles goed zou zijn :D
    Ik kan je eventueel wel helpen met je banner..

    Mariska,
    Wat een gedoe zeg! Gelukkig is het allemaal goedgekomen (op je lens na dan!).
    Op naar een mooi ei!

    Het andere deel is gesloten omdat alle grote topics dicht zijn gegaan (automatisch). Dit omdat de server er te veel last van heeft, die grote onderwerpen. Na elk 1000e bericht gaat het onderwerp dicht en kan er een vervolg worden aangemaakt.
    Zie: over deze site.

    Elmo
     
  12. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    is er iets veranderd dan dat ik em er nu niet meer op krijg?
    ja graag mag je me helpen
     
  13. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Er is niks veranderd hoor. Snap ook niet waarom je hem niet ziet. Ik kijk wel even in je profiel.
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Regi:
    Je profiel is leeg. Je kan er zo een nieuwe code plakken.
    Je mag de code ook hier zetten, plak ik hem er wel in.
    Elmo
     
  15. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    wehahah hij doet het je ben een engel handig hoor zo`n moderator
     
  16. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Done! Ik ga meteen wat berichten hier verwijderen ;)
    Je moet trouwens de middelste code hebben :D
     
  17. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    thanks, ja verwijder em maar gelijk hihi
     
  18. Mijs

    Mijs Fanatiek lid

    14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee meiden,

    Ik had de transfer even gemist. Wel ergens gelezen dat grote topics dichtgedaan zouden worden, maar op de één of andere manier had ik het idee dat het ging om topics met 1000 pagina's of meer ipv 1000 berichten. Dus ik dacht dat we safe zaten.
    Ik vroeg me vanmorgen af hoe Regi's echo was geweest dus ik zocht haar even op en heeeeeee, icsi in het umcg deel 2 (rijmt :) ) kwam in beeld.
    Dus:

    Regi, superrrrrrrr!!!! Goed zeg! Ontslagen uit kamer 9 en op naar een normale zwangerschap! Woohoo!!

    Met mij gaat het emotioneel sinds een weekje weer kut. We waren een paar weken blij geweest (joehoe: ICSI kan!!), maar vorige week een tweelinggeboorte (terwijl paps niet zo nodig nog een kindje hoefde), spannende blije goede echo's van lieve vriendinnen en een dosis goedbedoelde kutopmerkingen maakten mij weer tot een labiel schepseltje.
    Alles goed en wel, ik zit straks maand in maand uit te kutten in het ziekenhuis voor ICSI in eigen cyclus, terwijl na 6 keer de kans op kind maar 30% is.....
    Het gaat qua tijd en energie en lichamelijk en emotioneel veel investering kosten terwijl het helemaal geen garantie geeft dat ik mijn felbegeerde kindje krijg..
    Het staat me ineens allemaal erg tegen. Iedereen lijkt zomaar kinderen te kunnen krijgen en ik moet heel veel moeite doen, lang wachten en door veel verdriet heen om mijn liefste wens in vervulling te laten gaan.
    Sorry voor een berichtje waarin ik, zie ik nu, het nodig vind om drie keer kut te roepen....

    Iemand een knuffel over?
     
  19. Mijs

    Mijs Fanatiek lid

    14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Mariska, wat een kut (nu ik toch bezig ben kan er nog wel een kut bij) ochtend had jij, zeg! Bah!
    Fijn dat er in het UMCG niet moeilijk werd gedaan en fijn dat je slapende vriendin je wilde helpen!
    Ei mooi aan het groeien, dus! Spannend! Ik ben benieuwd hoe het allemaal bij je gaat lopen. Ik duim!
     
  20. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.072
    573
    113
    groningen
    Hey Mijs,

    ik herken dat wel van die emotionele achtbaan waar we soms in zitten. Het is natuurlijk ook allemaal niks en ik vind het soms zelf ook heel frusterend en confronterend.
    Soms kan ik er heel goed mee omgaan en een andere keer zie ik het ook even niet meer zitten.

    Dan is het ook wel fijn dat je je hier even kunt ontladen bij meiden, die je begrijpen en die evt hetzelfde meemaken als ons.

    Hoop dat je ook snel mag beginnen. Dat wachten is altijd zo verschrikkelijk.

    Ben zelf vanmorgen weer in kamer 9 geweest. Er zitten twee eitjes, nu 1 van 11mm en 1 van 12mm.
    Het kan zijn dat er nog weer 1 gaat slinken, daarom beginnen ze altijd vanaf 14 mm te spuiten.
    Mag vrijdag weer heen. Spannend......;)
     

Deel Deze Pagina