ivf/icsi Jan/Feb/Mrt 2020 door tot roze

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beertje52, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    ja zeg dat wel... kerst emmy❤️
     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  2. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Oh wat naar voor je zeg. Je hebt idd echt wel kans! Je bent nog zelfs spontaan zwanger geworden, dan zou het toch gek zijn als ze met een beetje hulp de beste embryo selecteren en je niet zwanger wordt. Ik heb er wel vertrouwen in bij jou. Maar garantie krijg je niet. Lastig om me voor te stellen hoe je je voelt, ik heb al een zoon, als het bij ons niet meer lukt is dat niet het einde van de wereld, dan prijzen we ons gelukkig met ons kindje. Ik was eerder ook een van de mazzelaars die snel zwanger was, nu duurt het even. Ik hoop zo voor jullie dat jouw droom in vervulling mag gaan en dat je een kindje in je armen mag houden!
     
    Nena84 vindt dit leuk.
  3. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Spannend @Daschaaa ik duim dat Emmy goed gaat ontdooien en blijft plakken voor negen maanden! Ik heb vandaag een waterecho om te kijken naar het ‘streepje’ wat in beeld kwam bij de hsg (ze weten niet wat het was) en controle gyn. Ik ga vragen of ze nog een paar keer iui kunnen doen (maar denk van niet, ben 40, iui is tot 38) en dan zal het ivf worden denk ik. Ik vermoed dat we dat in feb/maart gaan starten. Wel spannend. En net als jullie allemaal waarschijnlijk nooit verwacht hierin te belanden, maar ja. Wie weet gebeurt er nog een wonder, maar na 15 rondes niks geloof ik er niet meer zo in. Iedereen heel veel succes! En wie weet houden de eersten van ons al een mooie baby in hun armen vanaf september!
     
    Daschaaa, P1986 en Kiki11111981 vinden dit leuk.
  4. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Echo was goed. Dat streepje was niet meer te zien. Mogelijk was het de katheter van de hsg. Mooie baarmoederholte. Wel wat vleesbomen, maar niet aan de binnenzijde in de wand. Geen verklevingen. 15 eitjes per eierstok, wat ook bizar veel is voor mijn leeftijd. Conclusie. Alles is goed. Leeftijd en vleesboom speelt mogelijk een rol. Geduld hebben of ivf doen? Ze weten niet wat beter is. Ik ga het even laten bezinken en misschien ga ik nog tot maart/april zelf door.
     
    Mauzy82, SJD1988 en P1986 vinden dit leuk.
  5. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Wat lief dank je wel.
    Fijn dat streepje weg is en alles in order is.
    Snap heel goed dat je dit ff wil bezinken.
    Is toch wel een grote stap. Dikke Knuffel
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  6. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    Fijn dat het streepje er niet meer was. Lastig om een keuze te maken lijkt mij, vooral ook omdat ze niet weten wat beter is.

    Mag ik vragen hoe ze hebben gezien dat er geen verklevingen zijn en wel enkele vleesbomen? Wat dit een 'gewone' inwendige echo?
     
  7. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Dit was een waterecho, ik heb ook al een hsg en een mri gehad. Eerder werden er al vleesbomen gezien op een echo en daarom kreeg ik een mri, de hsg had ik gepland om toch maar eens te kijken naar de doorgankelijkheid van mijn eileiders.
     
  8. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

    Ik wil ook graag meeschrijven. Vandaag ongesteld geworden en gestart met suprefact voor poging bij Cuypers & Cuypers. Dus nog net starten deze maand en waarschijnlijk punctie rond de jaarwisseling.

    Ik ben bijna 2 jaar geleden alleen gestart, omdat m'n vriend (nog) geen kinderen wilde en ik m'n leeftijd behoorlijk begon te voelen. Na een tijd op een wachtlijst voor een donor uiteindelijk 13x IUI en ZI gedaan plus 2 volledige ICSI pogingen met daaruit 5 terugplaatsingen.
    Daarna met m'n vriend verder gegaan. In al die tijd nooit zwanger geweest. Ik ben bijna 40, dus begin de hoop langzaamaan een beetje te verliezen. Ik hoop heel erg dat het bij Cuypers & Cuypers beter zal gaan en ik eindelijk wel zwanger word.

    Ga alles nog terug lezen, maar fijn als ik mee mag schrijven.

    Groetjes,
    C.
     
    P1986 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  9. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Welkom ;)

    En zeker mag je mee schrijven:D
    Hopelijk ook snel blijvend succes voor jou !
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Kleine ego post...

    Na een poos afstand van fora en mmm, komt 2020 snel in de buurt. En merk dat ik er ook weer naar toeleef of mee te leven en zelf weer te proberen.
    De realisatie van aller laatste poging en ronde(s) maakt me toch wel wat stiller en minder hoopvol. Doch... Blijf ik vertrouwen houden dat het lukken mag en kan. Hopelijk brengt het geluk iedereen een gezonde baby in 2020 ♥️
     
    Kiki11111981, Daschaaa, Parel30 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Je kan evt nog tot 31 december overstappen van zorgverzekering en een 4e poging verzekeren. Misschien geeft dat iets meer lucht? 3 pogingen lijkt veel, maar je bent er zo doorheen...
     
  12. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Jij gaat toch naar C&C? Daar werken ze met kort protocol dat je eigen cyclus volgt. Een poging duurt dan een cyclus en is binnen een maand klaar. Stimuleren enz. dan. Eventuele cryo's komen uiteraard later nog. Ik heb een dergelijk protocol in Nederland de eerste 2 pogingen ook gehad, alleen met andere eisprongremmer. Ik vond het prettig dat je niet lang aan het prikken bent en niet al een cyclus eerder hoeft te starten. Het gaat voor je gevoel allemaal sneller en is minder belastend. Voor oudere vrouwen schijnt het helemaal niet goed te zijn om eerst aan de pil te gaan. En ook over het eerst platleggen van je cyclus zijn de meningen verdeeld.
     
    Nena84 vindt dit leuk.
  13. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja dat weten we. Hebben we het over gehad. En kiezen ervoor omdat niet te doen. Wij zijn gewoon echt klaar na deze 3 pogingen. Het is ons gegund of niet. En zie het niet zitten ook nog een 4e poging te doen. Het is een bonus een kindje geen must... Vanuit dat perspectief leggen wij ons er bij neer of het lukt of niet.
     
  14. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Frustrerend is dat hè. En geen idee waarom het niet lukt. IUI moet je niet meer doen. Niet zinvol bij 38+, want verhoogt je kansen niet boven wat je zelf in de slaapkamer kunt doen. Ook IVF vergroot de kans niet meer bij 38+, maar verkort eventueel wel de time to pregnancy.
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  15. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Knap hoor. Ik zou me daar niet zo makkelijk bij neer kunnen leggen. Maar snap je gevoel ook wel van 3 is genoeg
     
  16. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    Welkom :) :)

    Wij hebben de behandelingen in Nederland. Is Cuypers & Cuypers Dusseldorf? Ik hoop ook van harte voor jou dat het daar gaat lukken!!
     
  17. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

    Ik zou ook graag hier aansluiten. Zag al wat bekende namen voorbij komen ook. Even kort voorstellen: hebben al 1 zoon uit een vorig ICSI traject. In augustus gestart voor 2e kindje, zwanger geworden van 1e terugplaatsing maar helaas uitgelopen in een MA. Na afwachten, 2 kuren medicatie en gisteren alsnog een curretage hoop ik dat die nu achter de rug is. In januari nacontrole bij ivf en plan maken. Mogen in principe vanaf 1e menstruatie starten, geen wachtlijst ook. Komen echter ook in aanmerking voor onderzoek vanwege 2e MA, daar mag je alleen 3 maanden niet zwanger voor zijn dus daar zit onze twijfel of we doorgaan of laten onderzoeken.

    Heb al wel wat gelezen van anderen maar overzicht wel wat kwijt. Zal wel komen als iedereen een beetje start. In elk geval succes allemaal!
     
  18. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Dank je. Jij hebt ook al een hele weg afgelegd zo te zien.

    Cuypers en Cuypers werkten tot deze zomer in Düsseldorf, maar zijn een eigen kliniek gestart in Heinsberg (net over de grens bij Roermond). Eind rijden voor ons, maar heb weinig vertrouwen meer in protocollen in grote ziekenhuizen in Nederland. Werkwijze in DLD is net anders. Hoop dat dat eindelijk wel succes op gaat leveren.
     
    P1986 vindt dit leuk.
  19. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Lastig hè al die keuzes. En super verdrietig alles wat er gebeurt. :( Hoe lang zou je nog moeten wachten om dat onderzoek te kunnen doen? En hoe oud ben je?
     
  20. Punto

    Punto Actief lid

    9 jan 2013
    438
    381
    63
    Vrouw
    Ik ben 33. Vorige MA was voor onze zoon maar alsnog kom je dan schijnbaar in aanmerking voor onderzoek.
    Ze tellen dan ook pas vanaf gisteren dus dan nu nog 3 maanden wachten. Erg lang voelt dat, zeker omdat m’n slechte echo al 5 weken terug was en vruchtje toen ook al 4 weken niet meer groeide.
     

Deel Deze Pagina