Ivf/icsi lente 2019 1e kindje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Suusenco, 24 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusenco

    Suusenco Lid

    27 feb 2019
    72
    43
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik ben benieuwd wie er samen met mij in het traject zit! Ik ben halverwege maart begonnen met een nieuw schema, dit keer voor icsi. Onze vorige ivf-poging is totaal mislukt en ik ben benieuwd hoe anderen het ervaren..
     
  2. Mangoeste

    Mangoeste Actief lid

    18 aug 2018
    359
    260
    63
    Vrouw
    Nederland
    Hoi @Suusenco ,

    Wat jammer dat jullie 1e ivf-poging niet gelukt is. Welk schema volg je nu?

    Jullie verhaal lijkt een beetje op het onze: In dec 2016 gestart, onverklaarbaar onvruchtbaar en 6 x IUI zonder blijvende zwangerschap.

    We starten nu met de 1e ivf-poging, lang schema. Ben nu aan de pil en in april volgt als het goed gaat de punctie.

    Hopelijk brengt icsi met een nieuw schema jullie meer geluk..
     
  3. Mcleod

    Mcleod Lid

    25 mrt 2019
    5
    1
    3
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Voor mij alles nieuw. Afgelopen weekend gestart met spuiten voor het icsi traject eerste kindje. Spannend allemaal. Lijkt me fijn om ervaringen te delen.

    Vervelend dat het voor jullie nog niet is gelukt. Hopen dat 2019 meer geluk brengt.
     
  4. Thirty

    Thirty Lid

    21 mrt 2019
    9
    3
    3
    Vrouw
    Hoi Suusenco,
    Wij willen sinds zomer 2015 een kindje, maar helaas zonder resultaat tot heden. Bij ons ook sprake van onverklaarbaar vruchtbaarheid. Na de IUI begonnen aan ivf. In april gaan we voor de tweede cryo terugplaatsing. Ik hoop dat het bij iedereen die heel graag een kindje wil ook echt lukt! Maar ik voel met je mee... laat ons weten hoe het verloopt!
     
  5. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoi allemaal,

    Wij zijn afgelopen februari gestart met onze eerste ivf poging. Na 4 jaar proberen, clomid, en iui gaan we nu door voor ivf.
    Gisteren mijn eerste punctie gehad en nu wachten op het telefoontje of er een embryo wordt teruggeplaatst. Zo spannend!
     
    P1986 vindt dit leuk.
  6. Mcleod

    Mcleod Lid

    25 mrt 2019
    5
    1
    3
    Vrouw
    Spannend @angel12. Duimen voor goed nieuws!!

    Ik zit best wel tegen de punctie op, weet nog niet precies wanneer ik die ga krijgen. Zit nu op dag 4 van menopur spuiten. Hoe heb jij de punctie ervaren?
     
  7. Suusenco

    Suusenco Lid

    27 feb 2019
    72
    43
    18
    Vrouw
    @angel12 wat spannend! Ik duim voor jullie.. laat je even weten als je bericht hebt gehad..

    @Mcleod de eerste punctie is ook spannend. Ik heb het als niet-pijnlijk maar gewoon erg onprettig ervaren, je moet je wel helemaal overgeven aan de medicatie.. toen was het zo voorbij.

    De rest bedankt voor jullie reacties, fijn om mee te leven, denken en delen met anderen.
    Ik zit nu nog aan de pil en start zaterdag met decapeptyl. Dus @Mangoeste dat klinkt weer als hetzelfde verhaal! Halverwege/eind april de punctie ...
     
  8. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    @Suusenco : Spannend, hopelijk komt er wat goeds uit deze poging voor jullie.

    @Mcleod : De punctie heb ik echt als vreselijk ervaren. De pijnstilling die in het infuusnaaldje ging maakte me helemaal duizelig en misselijk. Ging nog net niet van me stokje. Ik moet zeggen dat ik normaal amper op pijn reageer en als iets dus best heftig is uit zich dat zo bij mij. Maak je er niet te druk om, bij iedereen is het anders!
     
  9. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    Hoi meiden,

    Wil ook graag met jullie meekletsen :).

    Kort samengevat, ruim 3 jaar bezig met zwanger worden, 1x natuurlijk zwanger geweest (helaas miskraam), daarna 6x iui, helaas allemaal zonder resultaat. Vanaf aankomende zondag beginnen met decapeptyl. Nu aan de pil. Waarschijnlijk half/eind april de punctie. Spannend allemaal....
     
    Suusenco vindt dit leuk.
  10. Mcleod

    Mcleod Lid

    25 mrt 2019
    5
    1
    3
    Vrouw
    @angel12 oh vervelend zeg! Hopen dat de rest goed verloopt!

    Ik hoop er nuchter in te kunnen gaan..

    Succes met de terugplaatsing!
     
  11. Mcleod

    Mcleod Lid

    25 mrt 2019
    5
    1
    3
    Vrouw
    @P1986 Gezellig!

    Spannende tijd en vervelend dat de rest niet gelukt is.. Voor je het weet is het eind april.
     
    P1986 vindt dit leuk.
  12. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Yess, er waren 3 goede eicellen en vanmiddag ben ik gebeld dat er een bevruchting is geweest. Morgen hoor ik welke kwaliteit en of er ingevroren wordt maar er wordt sowieso een terugplaatsing gedaan!
     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  13. Mangoeste

    Mangoeste Actief lid

    18 aug 2018
    359
    260
    63
    Vrouw
    Nederland
    Wat een goed nieuws!

    Is jullie eerste kindje zonder mmm ontstaan of hebben jullie het ivf/icsi-traject al eerder moeten doorstaan?
     
  14. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Mijn eerste kindje is met mijn ex-man. Toen had ik alleen clomid gebruikt en was het in 1 x raak.
     
  15. Mcleod

    Mcleod Lid

    25 mrt 2019
    5
    1
    3
    Vrouw
    @angel12 wauw wat een goed nieuws zeg! Succes met de terugplaatsing :)
     
  16. Suusenco

    Suusenco Lid

    27 feb 2019
    72
    43
    18
    Vrouw
    @angel12, goed nieuws!! Heel veel succes
     
  17. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Dank jullie, de terugplaatsing is goed verlopen. Onze embryo heeft aan A kwaliteit. Toen ik in de stoel lag zei de arts dat er maximaal 200 punten gegeven kan worden voor een embryo en de onze heeft er.... 200! Het was volgens de professor daar een pareltje. Geeft een beetje hoop!

    Hoe gaat het met jullie dames?
     
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hier ook pas gestart met icsi deze maand, lang protocol voor 1e kindje samen. 1e voor mij en 2e voor mijn man dan. Pas 2e echo gehad en maandag de 3e.
     
  19. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Spannend, heel veel succes!
     
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Lees dat je gister tp hebt gehad ?
    Spannend... dan hoop ik op een plakker voor jullie ❤
     

Deel Deze Pagina