Ivf / icsi mijlpaalkaarten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door suusxoxo, 11 aug 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Hee lieve mommy (to be's) ,

    Ikzelf ben vorig jaar zwanger geraakt d.m.v. icsi en inmiddels ben ik al 4 maanden mama!
    Ik ben bezig met een project en ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden en of jullie ook zo die behoefte hebben om alles vast te leggen.
    Ik weet nu al dat ik nog een keer het icsi traject in moet en het lijkt me zo fijn om alles vast te leggen via mijlpaalkaarten. Ik wil deze zelf ontwerpen. Zouden jullie ook gebruik maken van mijlpaalkaarten of ben ik de enigste die alles vast wil leggen.. :oops:
     
  2. Kes

    Kes Actief lid

    1 jun 2017
    275
    138
    43
    Vrouw
    Dan ga je op de foto met een kaart en een spuit bijvoorbeeld? Of begrijp ik het nu niet goed?
    Ik heb ook in de mmm gezeten maar dat zou echt niks voor mij zijn. Ik heb niet de behoefte gehad om dat vast te leggen zodat ik daar later nog naar kan kijken. Ik denk dat ik daar te nuchter voor ben, zie het als een noodzakelijk kwaad.
     
  3. xBambi

    xBambi Actief lid

    27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Ik zou er ook geen behoefte aan hebben, maar ik ben dan ook helemaal niet actief op Instagram/Facebook ed :o: en traject heb ik ook niet voor in dochter haar fotoboek vastgelegd.

    Ik zie wel al mijlpaalkaarten voorbij komen mbt ivf, dus er zijn mensen die ze gebruiken/kopen.
     

Deel Deze Pagina