IVF/ICSI vanaf Jan/feb/Maart 2019 door tot roze DEEL 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mauzy82, 22 mei 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw

    Als jij op 31 december een 5 daagse teruggeplaatst hebt gekregen, ben je vandaag 4.3 zwanger en uitgerekend op 17 september 2020!

    Die eerste weken doorkomen is erg zwaar. Ik kan je daarmee niet helpen helaas. Ik ging in week 9 nog naar New York op vakantie, dacht een lekkere afleiding, maar was zo ziek dat genieten ook lastig was haha. Mijn spanning werd pas minder na de termijn echo met de 11.4 (ook al had ik al 4 goede echo’s gehad). Het worden lange weken, sterkte ;)
     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  2. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Bedankt voor de berekening. Heb ook app op mijn mobiel geïnstalleerd. Kan ik beetje volgen.
    Dus mijn waarden voor deze termijn waren dan wel goed denk ik als ik check met Mr. Google. Tegenwoordig is hij mijn beste vriend. :D Niet altijd even betrouwbaar maar toch..

    Ja je hebt gelijk. Een mens kan niet anders doen dan weer wachten.Ik voel me wel anders dan bij mijn miskramen. Toen had ik echt menstruatiepijn en ik vermoed dat het vruchtje al vrij vroeg gestopt was met ontwikkelen. Alleen heb ik het nog een aantal weken gedragen vandaar de menstruatiepijn.
    Nu zijn het meer mijn darmen. En af en toe pijnscheuten als ik me plots draai of andere beweging maak dan normaal.

    Dus we blijven op de wachtbank. Op naar vrijdag!!

    Hoe gaat het met jou? Ik lees wel af en toe mee op ECD.
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  3. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Ja die eerste weken zijn verschrikkelijk, dagje voor dagje kom je er wel! Vrijdag nogmaals bloedtest? Heb je al een datum voor een echo of volgt die vrijdag?

    Hier is mijn energie nog steeds erg laag, weet het eerst aan de hormonen maar nu toch al best een periode hormoonvrij. Dus bij de huisarts geweest en mag prikken op alles wat vermoeidheid kan veroorzaken, erg blij mee. Niet perse het idee dat er iets uit komt, maar wel fijn als het gecheckt wordt. Verder donderdag eerste afspraak bij de acupunctuur, wie weet kan die iets voor mij betekenen. Mijn cryo's blijven dus nog even in de vriezer. We wilde eerst bij menstruatie februari terug plaatsen, maar denk dat het toch maart wordt, of eind februari want mijn cyclussen zijn vrij kort (24-26 dagen).

    Maar van positieve testen en groeiende buikjes wordt ik nog altijd blij gelukkig!
     
    Thirza78 en Kiki11111981 vinden dit leuk.
  4. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Ja ik heb hierna nog twee bloedafnames, eentje per week tot de eerste echo. Deze zou plaatsvinden in week 7. Dus vermoed 30 of 31 januari een echo. Beetje afhankelijk van wat de bloeduitslagen zeggen.
    Je hebt er goed aan gedaan bij je huisarts te gaan. Wie weet komt er wel iets uit maar ik vermoed dat het gewoon ook psychologisch is, niet normaal wat een impact dit allemaal op ons heeft.
    Acupunctuur heeft me ook steeds goed geholpen alhoewel ik het nu niet gedaan heb. Maar kan nog altijd gaan, heb er wel al aan gedacht. Ik vond dat fantastisch. Luister maar goed naar je lichaam en naar wat jij wil. Neem zoveel mogelijk rust en prober het eventjes wat los te laten om dan terug met volle moed te starten.
     
    Kaaat vindt dit leuk.
  5. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Fijn dat je je bloed laat prikken. Weet je gelijk waar je aan toe bent. Ik ben vorige week met acupunctuur begonnen en ervaar afgelopen week dat ik het echt nodig had. Morgen weer:) ik denk dat als alles goed loopt en ik het zelfde protocol krijg als vorige jaar, dat ik ook ergens eind februari tp kan krijgen, als we natuurlijk wat embryo’s hebben:)
     
    Kaaat en Kiki11111981 vinden dit leuk.
  6. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hey @Kaaat laat je ook je vitamine d mee prikken? In de winter lopen we zo snel een te kort op hier in NL.

    Heel veel sterkte. En wat goed dat je wacht met de tp tot jij er weer klaar voor bent!
     
    Kaaat en Kiki11111981 vinden dit leuk.
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Wij gaan voorlopig stoppen met de mmm.
    Ik moet eerst bepaalde zaken weer op orde hebben.
    Dat zal misschien een jaar kosten, maar kan dan wel weer "gezond en schoon" door.
    Waarom ? Ik ben weer begonnen met roken. En roken en mmm gaat niet samen en wil dat ook absoluut niet.
    Dan ook hulp ingeschakeld vanaf 4 feb starten we met een kuur zyban om het meteen goed aan te pakken.
    Het mag alleen niet samen gaan met de mmm en of in de buurt van een kinderwens.
    Vandaar ook eerst alles schoon aanpakken en dan verder.
    Tevens is mijn pH 6 en dus veel te "zuur" dit word ook aangepakt dmv water drinken zo'n 1.3 liter per dag. Daarna weer opgevolgd en zien dan verder.
    Kortom motivatie genoeg om alles aan te pakken om gezond mogelijk weer door te gaan voor de laatste poging.

    Excuses heb ik niet, die heeft n roker altijd en die zijn altijd zwak. Ik was de zwakke die weer is begonnen maar verstandig genoeg om eerst alles op orde te brengen om verder te gaan. Wellicht niet dit jaar meer dus.

    Alle dames hier heel veel succes met zwanger worden of inmiddels onderweg zijn een kindje krijgen. Tis jullie allen gegund. Ik trek mij voorlopig terug om eens volledig te richten op gezondheid. Om dan weer mee te praten tegen die tijd.
    Zielige verhalen heb ik niet. Ik was gewoon zwak stom en dom. En deze straf heb ik dan ook terecht op mezelf afgeroepen. Maar t komt goed.

    Nog maals heel veel succes dames ♥️
     
  8. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    #2068 Thirza78, 14 jan 2020
    Laatst bewerkt: 14 jan 2020
    Hey @Mauzy82 niets anders dan respect voor je berichtje. En ik snap het echt hoor. Na een aantal mislukte embryo's en midden tijdens mijn burn out heb zelfs ik mijn esmoker weer even gepakt. Hèhè dat was best lekker overigens. Maar gelukkig was ik daar ook snel weer klaar mee.

    Je hebt gelijk, roken en MMM gaan niet goed samen. Daarom dapper dat je dat inziet en er naar handelt. En vergeet niet: niet voor jou niet, maar ook niet voor je partner. Dat zijn zaad een aantal maanden rookvrij is is minstens net zo belangrijk.

    Probeer te genieten van de pauze tijd en je ook niet schuldig te voelen dat je nu wel rookt. Blijkbaar heb je het nodig nou dan kan je er maar beter even van genieten. Voor je het weet ben je weer gestopt. En zit je weer aan de hormonen (of niet).

    Heb je weleens een esmoker geprobeerd? Het is even anders dan sigaretten maar je knapt er wel van op omdat je al heel wat schadelijke stoffen minder inneemt. En als je dat eenmaal afgebouwd hebt, en je hebt een terugval, dan is stoppen met esmoken echt stukken makkelijker dan stoppen met sigaretten roken.

    Van Zyban werd ik depressief en ik kreeg er hartkloppingen van. Maar hopelijk werkt het voor jou wel. Ach, er zijn heel veel methodes maar dat is voor later.

    Heel veel succes straks, je kan het! Geniet ook van je beslissing om de mmm even te laten wat het is. Want het is gewoon enorm zwaar. Hoera, even niet die stomme spuiten. Even geen vage dromen najagen maar gewoon lekker even hier en nu zijn.

    Knuffel


     
  9. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Mijn man stopt met mij mee. Die wilt ook alles op alles zetten gezien zijn zaad natuurlijk ook niet optimaal is. Samen of niet is ons motto nu.

    E-smoker heb ik nog niet aangedacht omdat het voor mij persoonlijk het zelfde ligt aan roken en wil ik niet eigenlijk. Wellicht wel een oplossing voor tussendoor ;) dank voor de tip.

    Ik weet zelf niet hoe ik ga reageren op de zyban deze nog nooit gehad. Had wel alle pleisters enz enz enz maar m'n huid Bokt erop dus geen optie (mooie straf ook) 4 feb hebben we samen de afspraak voor te stoppen. Dus we doen het echt samen. Daarna het lichaam de tijd geven na de kuur en dan starten we weer. Zal wel ergens einde jaar worden. Maar dat maakt niets gezien je dan je kansen optimaliseert.

    Dank je wel voor je bericht, als jij nu maar lekker zo door "waggelt" :p en een heerlijk gezond wondertje op de wereld zet ;) gaat goed zo te zien en horen echt wauw !
     
    Kiki11111981 en Thirza78 vinden dit leuk.
  10. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Jullie zijn lief! Ja vitamines heb ik ook om gevraagd, D en B12.

    Daschaaa wie weet lopen we gelijk, gezellig.

    Mauzy je bent enorm sterk en dapper! Goed dat je eerst focust op jou gezondheid en die van je man. Verder geen tips, want gelukkig nooit begonnen! Heel veel succes en sterkte en wat Thirza zegt geniet van het leven in het nu!
     
    Kiki11111981 en Thirza78 vinden dit leuk.
  11. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    wat ben jij sterk zeg. Ik wens je heel veel succes❤️ Neem de tijd
     
  12. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hey @Daschaaa zie in je handtekening nu goed dat je weer een startdatum hebt? Wat fijn!
    Ga je het lange protocol doen? Eerst deca tot je ongi en dan daarna de andere hormonen er bij?

    Ik wil je alvast héééél veel succes wensen!!!

     
  13. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Hey @Thirza78

    wat lief dat je vraagt:) ik moet morgen voor gesprek en als goed is mag ik idd 24jan starten. Heb nog geen idd wat ze dit keer willen, maar denk dat idd zelfde als vorig jaar. Eerst deca,dan gonalf en otriville. Jij bijna echo? 20ste toch of heb ik het verkeerd?
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  14. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    yesss ons lieve Thirza moet maandag voor echo! Wat spannend! Ik wens jou ook veel succes schat morgen! ik denk aan jou en hopelijk mag je starten! :thumup: Ik duim!
     
    Daschaaa vindt dit leuk.
  15. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    dankjewel❤️ Hoe is het met jou? Hoe voel je je?
     
  16. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Dat gaat behalve deze nacht. Ik was even opgestaan om te plassen en opeens kreeg ik nu toch een kramp in mijn buik. Niet normaal, begon er zelfs van te zweten. Heb me gauw op mijn buik gelegd en ben zo weer in slaap gevallen. Gisterenavond bloemkool gegeten en mijn darmen zijn compleet overstuur. Mijn maag en darmen doen echt pijn. Voor de rest ben ik ook wel wat gestresseerd. Hopelijk gaat het niet weer mis, dus het is elke dag aftellen. Morgen bloedafname. Gelukkig heb ik hier mijn verzet en niet veel tijd om na te denken.
    Nochtans voelt het voor mij nog altijd goed aan. Heb er wel vertrouwen in...

    Succes straks!
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  17. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Aaah wat balen. Hopelijk voel je snel beter❤️ Wij starten volgende week donderdag. Eerst deca, dan 3feb voor echo en daarna starten met gonal f 300. De is verhoogd van 225:eek: ben benieuwd wat het met me gaat doen:roflmao:
     
    Kimm17, Kaaat en Thirza78 vinden dit leuk.
  18. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Vandaag was het al beter, wel moe. Kon wel dutten aan mijn bureau! :)
    Wow 300 wist niet dat dat bestond!! Fijn dat je mag starten! Heel blij voor jou!
     
  19. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Wooowwww 300 eenheden! Ik wist niet dat ze die in NL voorschreven. Spannend @Daschaaa
    Ah aftellen tot morgen voor @Kiki11111981, ja ik heb maandagavond een echo, en dan jouw start op donderdag.

    Fingers crossed meiden! ❤️❤️❤️


     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  20. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    slapen,heerlijk. Ik was de eerste 2 weken ook heel moe en kon alleen maar slapen Hahaha. Jaaa ik stond ook van te kijken dat ik 300 kreeg. Dacht dat het alleen tot 225 ging, maar waarschijnlijk iets nieuw ofzo. Kon ook kiezen tussen utrogestan en ene gel ofzo. Ook iets nieuws. Stond echt van te kijken wat er allemaal veranderd in een jaar tijd
     
    Kiki11111981 en Thirza78 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina