IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Is het straks ook de bedoeling dat je naar de verloskundige mag ipv ziekenhuis? Anders had ik die namelijk al gebeld om je aan te melden. Misschien dat zij al even kunnen kijken.
    Kom op meis! Die onzekerheid is inderdaad om gek van te worden!
    Je kunt het hier in ieder geval van je afschrijven. We zijn er voor je!

@Kitty: Knap van je dat je zo lang gewacht hebt met vertellen. Of was dat een bewuste keuze?

@BE: Als je je een keer verveeld moet het maar zeggen hoor! Kom ik Siem ff bij je langs brengen! Dan heb je wat te knuffelen!

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik had trouwens 2de pinksterdag het voedingskussen naar mijn schoonzusje gebracht. Zij is 2 aug uitgeteld en wou het graag lenen.

Tobie was het er niet mee eens. Ik mocht de spullen nog niet weg doen want hij wou nog zeker 2 baby's erbij hebben! En als het kan ook een zusje!
    Die schat! Was het maar zo gemakkelijk!

Eerst maar eens een geldboompje gaan planten dan hier in de tuin....

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    BE, wat rot voor je zoontje. En voor jou gisteravond. Hebben we samen zitten huilen. Gaat het wel weer goed?

Noekie, nou, als je nog wat zaadjes van die geldboom overhoud... ;)

Ik heb morgen 15.15 een afspraak bij MCK, als ik het goed heb gaat ze kijken via echo.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ach, meis, toch! Zo had je de eerste periode na een positieve zw.test niet voorgesteld. Fijn dat je morgen al een echo hebt kunnen regelen. Hoe is het nu met je bloedverlies? Dikke knuffel, meid!

Ik ben vanmorgen later op mijn werk begonnen omdat ik eerst de medicijnen bij de apotheek op moest halen. Dat duurde even want het zat nog in het krat van de bestellingen die binnengekomen waren. Deze vrouw aan de balie leek wat behulpzamer dan gisteren. Toen ze de medicijnen uiteindelijk had, zei ze dat ze even navraag moest doen, want die trut van gisteren had een factuur erbij uitgedraaid en zij moest navragen of dat de bedoeling was. Nee, dus, want dat moet gewoon naar de verzekering.:(
    Dus ik vroeg haar of het nu dus geregeld is dat ik die medicijnen gewoon kan inleveren. Ze zei in eerste instantie dat dat kon en toen even later dat ik geen recepten van buitenlandse ziekenhuizen in kon leveren. Dus weer uitgelegd dat ik al 2 keer eerder een recept had ingeleverd en toe zei ze dat die er dan per ongeluk 'doorheen' geglipt waren, want het kon en mocht niet. Ik zei dat ik zelf wel even met de apotheker contact op ging nemen. Ik had geen zin in weer een discussie en ik was al laat voor mijn werk.
    Toen dus naar het werk. Toen ik aankwam, werd ik gelijk al door iedereen in de nek gesprongen. Uiteindelijk om 9 uur dus een vergaderkamer in gedoken. Maar dat was nog een heel gedoe. We zitten dus in een kantoortuin (met zicht op deze vergaderkamer), dus je kan nooit ongemerkt je even terugtrekken. Dus ik stiekem onder mijn bureau alle benodigde flesjes en spuitjes bij elkaar gepakt en in een envelop gestopt en met die envelop de vergaderkamer in.
    Daar dus de deur van binnenuit op slot gedraaid, maar ja, dat hoort dan ook iedereen. Vervolgens (te) snel alles opgezogen en gespoten. Maar toen ik klaar was, bleek ik me gesneden te hebben aan het flesje vloeistof wat je breken moest. Dus toen weer alles bij elkaar geraapt in de envelop gestopt en met een pokerface terug het kantoor in. Wat natuurlijk vreemde blikken opleverde. Ik voelde me even zo k*t. Toen natuurlijk geen pleister kunnen vinden en weer naar de receptie voor een stukje pleister.
    Dus een uurtje later dan gepland, met klotsende oksels, hartkloppingen, de tranen hoog en een bloedende vinger, de spuit kunnen zetten, maar vraag me niet hoe. Dat doe ik dus ook nooit meer.:(

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ah Sneeuwmees, wat een shit ochtend heb je gehad zo! Dat gezeik bij die apotheek schiet ook niet op. Zit er bij DD geen apotheek in het zhuis waar je het kunt halen? :( Dikke knuffel en iig, de shot zit er weer in, lekker laten kijken die lui op het werk. Schouders naar achter en gaan, je hebt het mooi weer gedaan toch! Mijn bloedverlies is nog steeds hetzelfde en ik heb koppijn! Hihi.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: bloedverlies horen we niet graag, koppijn wel!:p Ik denk aan je, meid! Op naar een positieve echo morgen!

In DD moet er vlakbij ook een apotheek zitten, maar weet niet of ik dan weer gezeik met de verzekering krijg.:cool: Hopelijk hoef ik nog maar een keer 'trammelant' bij de apotheek te maken deze poging (en dan hopelijk nooit meer). Maar ik probeer nog even de apotheker zelf te bellen en dit te bespreken. Hij moet die dozen bij de balie maar eens goed instrueren.;)

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees... jeetje wat een gezeur zeg. Om gek van te worden.
    Mss toch een optie om je bazin in te lichten en dat je dan smorgens iets later begint? Dan kun je thuis op je gemak je spullen mixen en spuiten. Dit is ook niks meid...

Noekie, kom maar brengen hoor dat heerlijke manneke :D

Jordan, hier gaat t nu wel weer goed hoor... denk dat alles me even op brak ofzo...
    Slechte nachten, veel harde buiken en lichte weeen activiteit... enorm veel last van mn bekken, een tuin die nog steeds niet af is door t rot weer :(

Maar vanmorgen toch eigenwijs even stiekem de stad in geweest met zoontje lief.
    Nu de laatste dingetjes in huis gehaald voor mn ziekenhuistas :)
    Hihihi ben der helemaal klaar voor ;)

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    BE, fijn dat je weer lekkerder in je vel zit dan gisteren. Het is niet makkelijk voor je, dat je zo weinig kunt doen. Maar je hebt geen keus, des te rustiger je aan doet des te groter de kans dat de kleine lang genoeg blijft zitten.

Sneeuwmees, dat me die spuiten op je werk zo is geen doen zeg! Wat BE zegt, beter om je bazin in te lichten en dan later komen, wantij is niks! En wat irritant kunnen sommige dan zijn bij de apotheek, zo moeilijk doen om niks. Pff, niet makkelijk en het is al zo'n zwaar traject waar je nu in zit met al dat gereis naar DD.

Jordan, tjee wat irritant zeg dat bloedverlies... Niet makkelijk voor je! Gelukkig morgen al echo, ik duim voor n goede afloop!! Voor nu een hele dikke virtuele knuffel

Noekie, wat n schatje jullie Tobie! En jij hebt je eerste werkdag er dus alweer op zitten... Wennen he?

IkkeB, jij gaat voor t weekend bevallen! ;) succes!!

Kitty, fijn dat t zo goed gaat met de zwangerschap, lekker door gaan zo!

Ik ben vandaag naar t inloopspreekuur van het CB geweest, evn wegen voor n goed vergelijk met de afspraak die volgende week dinsdag staat. En ze is in 6 dagen zo'n 120 gram aangekomen dus dat gaat super! 4575 is ze nu :D, onze grote kleine meid.

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Het is zeker wennen ja! Merk vandaag hier en daar wel wat pijntjes dus ff afwachten hoe het verder gaat. Morgen mag ik weer naar de fysio.

Ik mag morgen weer met Siem naar het CB. Meten, wegen en 2 spuitjes!

10. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Vandaag verdacht stil rond Ikke :D

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Je hebt gelijk ja!

Zou het strippen dus geholpen hebben....

12. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Volgens mij is ze al bevallen!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Oeh spannend!! We horen het vanzelf ....

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, balen dat in DD de verz. dan weer lastig doet. Over verzekering gesproken...ooit nog wat gehoord?

BE, jij bent dus ready to go met een ingepakte tas? :D

Tori, super dat het goed gaat met je grote kleine meid. Hihi.

Noekie, succes morgen met de prikjes en restjes op het cb!

Ben ook heeeeel benieuwd hoe het met IkkeB gaat!!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ja, ja, die liet ons lekker kletsen vanochtend, terwijl ze zelf stiekem aan het bevallen is. Ohh... spannend!:p:p

@Jordan: ik heb inmiddels de goedkeuring van de verzekering, dus vandaag ligt er al gelijk een envelop met de nota's van de afgelopen tijd klaar. Ze mogen gelijk dokken!;)
    @Noekie: oh, vervelend die prikjes. Kon (en kan) er zelf altijd moeilijk tegen als ik weet dat mijn zoontje een prik krijgt. Dan mezelf maar volspuiten...hihi...:D

Hier weer een beetje rustiger. Had een k-dag op mijn werk. Een kop vol watten, terwijl het vreselijk druk was. Geen goede combi dus. Moest ook even bij een overleg erbij zitten. Maar merkte dat ik op een gegeven moment alleen maar een mond zag bewegen van de man tegenover me, maar dat het niet doordrong wat hij nu zei. Verder ook een hoop gezeur. Een persoon die ik wel 8 keer aan de telefoon heb gehad. Dan merk je toch wel dat hormonen en werken geen goede combi is. Bedacht me nog dat ze bij mij geen oestradiol hoeven te prikken of de hormoonwaardes wel hoog genoeg zijn, want dat waren ze zeker vandaag!:D;)
    Morgen mogen we weer 300 km gaan rijden voor een echo van 5 min. Maar goed, wat moet, dat moet. En dan ook wel spannend omdat we morgen ook weten wanneer de punctie zal zijn.

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, werd eens tijd met die verzekering. Die moest ff op stoom komen, pffff. Haha. Je hebt gelijk. Meteen laten schuiven. Oh en succes morgen bij de echo, ik duim duim duim voor een mooie score. Zet 'm op eitjes van Sneeuwmeesje!!!!!

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jaja misschien is Ikke inderdaad al bevallen. Ben erg benieuwd.
    Anders is ze nooit zo stil :p

Sneeuwmees succes morgen. Spannend hoor :D

Hoe is t nou met jou Jordan?

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ze is bevallen!!!

Zie FB!!

Ik had al zo'n vermoeden bij het eerste berichtje op haar facebook pagina...

En een prachtige naam!

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Dames met facebook... mss moet je ff rond neuzen ;)

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Haha noekie ik was ook al aan t gluren :)

Deel Deze Pagina