Sneeuwmees, mooi aantal van mooie grootte ook daar mag je echt trots op zijn meid Ze kunnen idd een hele goeie groeispurt maken hoor. Was bij mij bij ICSI2 ook zo Maak je geen zorgen! Ik heb hele goeie hoop voor je. Heeft ze trouwens ook aangegeven vanaf wat ze invriezen en doen?
Tori, ja vond het ook matig dat ze niet heeft geprikt, ze zei dat het weinig zei? Nou ja, zal wel. Ik wacht wel tot dinsdag. Sneeuwmees, wow! Morgen dus de punctie. Zo fijn dat het onder narcose is! Hoe is het nog gegaan met autorijden? En hoe is het gegaan met de Pregnyl? Lekker vandaag geen spuitjes en spraytjes. Voor morgen, heel veel succes. Ik zal aan je denken! Zet 'm op he! Cybell wat een weg die je moet afleggen voordat het zover is he. Maar alles voor het goede doel moeten we maar denken. Wel blij dat het spiraaltje er uit mag? Wel weer een stap in de goede richting in ieder geval! IkkeB, hoe gaat het met jou en Timo? Hoe bevalt het thuis zijn en hoe was jullie nacht? Ik reken inderdaad maar nergens meer op. Vanmorgen was ik dan wel weer misselijk, nog steeds. Maar ja, ik zie het maar als aflopende zaak. Ik heb een cb digi gedaan die gaf zwanger, 1-2 weken (dus 3 tot 4 in de medische termen). Lijkt me niet genoeg maar ik ga nu proberen mijn gedachten er af te halen en af te wachten tot dinsdag.
Jordan, wat heb je zelf kunnen zien op de echo? In mijn album staat mijn eerste echo met 5 weken en 4 dgn. De gyn zei toen ook dat ik er vanuit moest gaan dat het weer mis was... Maar zie mijn banner, die mooie man had het toch mis. Ik ga nu even voor je checken hoe t met mijn cb digi test ging... Gecheckt... de digi met indicator gaf op nod aan 1-2 Een week later nog steeds 1-2 3 dagen daarna 2-3 En een week later 3+ toen was ik bijna 7 weken. Pas toen had ik ook een soort van een knallende kv test volgens mij. Ik hoop echt voor je dat het alsnog goed mag blijven gaan. Ik blijf voor je duimen.
Ik weet niet of ik een vlekje heb gezien, volgens mij niet. Kon mijn bm slijmvlies niet eens zien maar ze zei dat die 5,4 was en dat het alle kanten op kon? Ik dacht dat je slijmvlies mega dik moest zijn... Ik heb wat pijn rechtsonder in mijn buik en dat trekt soms door mijn been in. Heb de pijn nu wel met tussenposes maar aardig frequent en ik ben duizelig...pffff... Hoop maar dat 't goed zit. Ben soms nog steeds bang voor BBM maar ik wil geen drama queen zijn en ik weet ook echt niet bij wie ik aan moet kloppen nu. Ik zit nu ca. anderhalve week na NOD. Ik had zaterdag een knal kv test. Gisterochtend was die wel lichter.
@Jordan: wat een onzekerheid en zelfs de testen kunnen je niet verder helpen. Ik hoor wel vaker dat die testen even blijven hangen en dan ineens doorspringen. Al kan ik me voorstellen dat je dat graag, in jouw situatie, nu wel bevestigd had willen zien. Kun je niet naar het zkh bellen en vragen of ze vandaag nog even hcg willen prikken ivm je vermoeden en onzekerheid? Ze zullen toch wel snappen dat het voor jou killing is zo lang te wachten en zo het weekend in te moeten? Ik snap niet dat ze daar gisteren niet aan mee willen werken, want hcg geeft ook een richtlijn of je zwanger bent en ongeveer hoe lang en dat in combinatie met het beeld van de echo moet dat toch best veel duidelijkheid kunnen geven. Maar wie zijn wij? Hoe is het met je bloedverlies? Wordt het minder of erger? Het rijden ging goed (gelukkig). Ik heb het eerste stuk gereden. Ik zou tot aan de grens rijden, maar heb een stuk verder doorgereden. Op een gegeven moment zat ik er 'lekker' in en ben toen maar doorgereden tot de laatste parkeerplaats voor Dusseldorf. Het pregnyl zetten ging goed. Ik ging gisterenavond ineens twijfelen of ik wel de goede naald had. Er stond mij bij dat ik van het zkh een hele lange injectienaald erop had zitten (die maakten toen nog mijn spuit kant en klaar). Dus om 11 uur nog zitten googlen en gelukkig bleek het goed te kunnen met de naaldjes die ik had. Om klokslag 1.30 uur zat hij erin. Maar toen ik naar bed ging, was ik te wakker om te kunnen slapen. Heb dus ook k*t geslapen (en ik was zo moe). Het is ook nooit goed. @Bianca: fijn dat zo'n groeispurt kan. Ik vond het zo raar, dat ik niet wist wie ik moest vertrouwen, de NL arts van dinsdag of de arts van gisteren. Bij mijn weten heeft ze er ook maar een opgemeten. Snap best dat ze zo getraind zijn, dat ze op basis van wat ze zien ook wel in kunnen schatten hoe groot ze zijn. Ze waren in ieder geval wat ik zelf gezien heb qua grootte wel redelijk hetzelfde, dus ik zag zo gauw niet hele kleintjes. Dus ik verwacht wel dat als de grootste 22 mm was, dat de kleinste dan ook groot genoeg is om mee te kunnen. Volgens mij vriezen ze al vrij snel wat in (tenzij het met delen gestopt is). Het is zelfs zo dat als er 3 in de embryscope zouden zitten en ze 'overleven' het alle 3, dat ze er twee terugplaatsen en die laatste dan toch nog invriezen. En stel dat ik er bijv. 6 zou hebben (wat niet gebeurd, maar even als voorbeeld), dat ze er dan bijv. 3 in de embryoscope doen en de overige 3 invriezen. Mocht je die embryo's die ingevroren zijn, niet meer gebruiken, worden ze vernietigd, alleen niet als het een blasto is die in de embryscope geweest is. Dat is voor hun 'teveel' een levend wezen en mag niet vernietigd worden (en die moet je dan dus persoonlijk op komen halen als je die niet meer wil gebruiken). We zullen het meemaken. Wordt vandaag door de anesthesist gebeld en die spreken alleen maar Duits. Merk wel dat hoe vaker je komt, hoe makkelijker je Duits probeert terug te praten. Mocht onze kinderwens niet lukken, dan spreek ik in ieder geval goed Duits. @Ikke: en een beetje goed geslapen als versgebakken moeder in je eigen huis met de kleine man? Ik weet nog dat mijn man en ik die eerste nachten zo vaak even boven het wiegje gingen kijken. Ik vond het reuze spannend allemaal.
@Jordan: Owh meid! Ik moet nu ook steeds meer denken aan mijn eigen bbz na een tp bij ivf poging 1.... De lichte misselijkheid, bloedverlies, pijntjes onderin en de vage hcg steiging. Het komt mij allemaal bekend voor. Ik ga zo hard voor je duimen en hopen dat dat bij jou dus niet het geval is!!!
Sneeuwmees, ik vind je super stoer dat je zelf gereden hebt! Ook nog ff lekker het gas in getrapt? Noekie, die pijntjes onderin, was dat bij jou ook aan 1 kant? Kwam en ging? Beetje drukkend gevoel geconcentreerd op 1 punt en soms uitstraling naar je been? Het bloeden leek net wel een beetje minder vreemd genoeg.
@Jordan: waarom bel je gewoon het zkh niet nog een keer. Gewoon een beetje doordrammen dat je nog hcg wilt laten prikken of desnoods nog een keer voor een echo langs wilt komen vandaag. Nee, heb je!
@Jordan: Links onderin pijntjes met uitstraling linker heup en been. Bloedingen ook op en af trouwens...
Pff begin hem nu wel wat te knijpen. Had net ook pijnsteken in mijn rug, ook rechts. Nou ja, ik zit nog overeind, schreeuw het nog niet uit van de pijn, als het zich verder ontwikkeld ga ik de dokter bellen want weet van gekkigheid even niet meer waar ik anders naartoe moet bellen... Bluh.
Jordan, echt niet tof zeg! Ik denk aan je en denk 'kon ik maar iets voor je doen'. Als t te erg is met de pijn moet je de gyn bellen hoor, of gewoon naar t zh gaan, ze moeten iets voor je kunnen doen! Knuffel!
Jordan lieverd. Niet meer afwachten nu. Zh bellen waar ze je voor jouw gevoel serieus nemen en vragen om een goede uitgebreide echo. Er bij aangeven dat je zelf vermoed dat het mss een bbz is....
Bij MCK moest ik toch even afwachten, de huisarts zegt dat ik meteen moet bellen als ik buitensporig bloedverlies heb of niet te houden buikpijnen...we klooien dus maar gewoon verder. Heb keihard gewerkt ter afleiding en het is allemaal nog uit te houden. Hopelijk tot dinsdag anders zit ik dit weekend gezellig in het zhuis Lieve Sneeuwmees, super veel succes morgen, duimen voor een mooie opbrengst! Alle andere lieve meiden, fijn weekend!
Ohja die arts zei dat mijn bmslijmvlies 5,4 is. Dat in toch dun als je zwanger zou moeten zijn? Zij zei dat het weinig zei en alle kanten op kon nog?
@Jordan: geen idee hoe dik het bms min. moet zijn. Ik weet wel dat Kitty (als ik me niet vergis) steeds problemen had, omdat haar bms niet dikker werd om door te kunnen gaan en ik dacht dat het min. 7 moest zijn. Maar zoals je gyn zegt, het kan nog alle kanten op. Hoe is het met de pijn?
Sneeuwmees, ik dacht ook dat het zoiets moest zijn inderdaad. Misschien dat de reden dat het niet wil. Ben net bij hap geweest voor pijn in nierstreek erbij. Zij voelde veel lucht in mijn darmen en heeft laxeer iets gegeven. Ik moet in de gaten houden als pijn of bloeding erger wordt dat ik bel. Ik ga nu echt proberen maar relaxed te zijn. Stel dat er nog een mini-me zit dan doet dat hem/haar ook geen goed. Jij zo lekker slapen meesje?
@Jordan: goed dat je toch even geweest bent. Mijn darmen liggen ook vaak dwars en ook dat kan vreemde pijntjes veroorzaken. Hopelijk geeft dat laxeerspul wat verlichting. En nu maar proberen wat afleiding te vinden dit weekend (voor zover dat lukt). Ik zal aan je denken als ik in hogere sferen ben in DD. Ik mocht gisterenavond tot 12 uur nog eten, dus om 10 voor 12 maar even een flinke boterham met pindakaas gegeten. Vanmorgen mocht ik om 7 uur nog water of thee drinken, dus de wekker maar even gezet en een flinke beker thee voor mezelf gezet. Heb nu wel honger. Ik ben dat zo gewend om wat te eten als ik wakker ben. Probeer me ook maar even zo rustig mogelijk te houden om maar niet te veel energie te verbranden. Misschien dat ik straks zelf maar een stuk ga rijden. Als ik stijf van de adrenaline sta, dan denk ik misschien minder aan eten en drinken . Begin hem nu wel langzaam aan te knijpen.
@Sneeuwmees: Heel veel succes meis! Je kunt het! Ik heb vanmiddag een bedrijfsuitje in Utrecht. Taarten workshop! Maar zal zeker aan je denken en voor je duimen!