IVF Mama's januari/februari 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suze29, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

    Suze29 Fanatiek lid

    20 okt 2014
    2.701
    729
    113
    Omdat er meerdere van de MMM topics positief hebben getest en we in al bestaande topics over IVF/ICSI al veel gekletst hebben lijkt het me leuk hier verder te kletsen :)
     
  2. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ja gezellig! Ik zit in een ander clubje nog, maar daar is het best druk. Zo'n klein clubje vind ik lekker eigenlijk! En we kennen elkaar al


    Fijn dat je testen goed gaan!! Hoef je geen bloed te prikken in het vu?
    Ik heb morgen weer een echo! Best zenuwachtig ervoor...
     
  3. Suze29

    Suze29 Fanatiek lid

    20 okt 2014
    2.701
    729
    113
    IVF Mama's februari/maart 2018

    5 februari
    Suze29, 32 jaar, eerste kindje


    Afsprakenlijstje:


    In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
     
  4. Suze29

    Suze29 Fanatiek lid

    20 okt 2014
    2.701
    729
    113
    Hoop dat deze ook niet zo druk wordt :) Wel leuk, omdat we dan allemaal uit de IVF/ICSI komen.

    Wat leuk weer een echo! Als die van mij morgen nog steeds positief is en donderder dan ga ik ook bellen.
    Bij mij doen ze geen bloedprikken volgens mij, maar ik zit in een transport ZH, moest alleen voor de TP naar het VU.

    Ik hoop dat ik met 6 weken al voor een echo mag, zo spannend dit
     
  5. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    IVF Mama's februari/maart 2018

    8 januari
    Nonma, 34 jaar, tweede kindje

    5 februari
    Suze29, 32 jaar, eerste kindje


    Afsprakenlijstje:
    Nonma, 31 mei, 2e echo

    In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
     
  6. xBambi

    xBambi Actief lid

    27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Hoi, ben ik ook weer! :)

    Ben benieuwd wanneer het genieten voor mij gaat komen, nu vooral toe aan het leven naar de echo.. hebben jullie dat ook zo?

    @Suze29 met je eerdere bbz neem ik aan dat je wel zo snel mogelijk mag komen? Ik heb nu echo met 7 weken.. in ivf boekje van ziekenhuis staat dat het normaal in de 6de week is inderdaad.

    @Nonma alvast veel plezier morgen met de echo. Hopelijk weer mooie groei van de kleine te zien! Heb je het eigenlijk al aan iedereen in je omgeving verteld of gaat dat nog komen?
     
  7. Suze29

    Suze29 Fanatiek lid

    20 okt 2014
    2.701
    729
    113
    Als ik morgen nog steeds positief test ga ik ook bellen, en lijkt het mij ook spannend om naar de eerste echo toe te leven. We hebben al eerder echo's gehad, en die liepen dus niet goed af.
    Zal een extra beladen moment zijn denk ik.
     
  8. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik wil hier ook meeschrijven!
    Vind een klein groepje ook fijn ( als het klein blijft XD) is het wat makkelijker volgen!
     
  9. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    IVF Mama's februari/maart 2018

    8 januari
    Nonma, 34 jaar, tweede kindje

    19 januari
    Clarajilla, 25 jaar, eerste kindje

    5 februari
    Suze29, 32 jaar, eerste kindje


    Afsprakenlijstje:
    Nonma, 31 mei, 2e echo
    Clarajilla, 9 juni, 1ste echo

    In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
     
  10. Suze29

    Suze29 Fanatiek lid

    20 okt 2014
    2.701
    729
    113
    Goedemorgen meiden!

    Net weer even getest. Ik voel zo weinig en ben zo bang dat het weer misgaat dus wil graag weer die test zien.
    Dit keer ook een k2v5 erbij. Ik ga zo maar eens naar het zh bellen.

    Maar is dit niet te licht voor nu?
    De test van maandag zet ik er even onder
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. xBambi

    xBambi Actief lid

    27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Ik vind ze niet te licht hoor! Zo te zien is de action test weer iets opgelopen ook? Volgens mij was de action test bij mij zelfs wat lichter op officiele testdag!
     
  12. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ziet er goed uit hoor @Suze29 ! Het is zo onzeker die eerste tijd! En echte kwaaltjes komen eigenlijk pas bij 6+ weken hoor, als het hcg gaat pieken... Ik had alleen hele zere borsten, maar dat kwam ook van de Utrogestan... misselijkheid heb ik pas sinds iets meer dan een week echt... Het is gewoon een beetje uitzitten van echo tot echo...

    Ik ben ook weer erg nerveus voor deze echo.. Ik denk steeds dat het wel goed zt, maar ik durf gewoon nog niet echt blij te zijn omdat ik bng ben dat ze me weer slecht nieuws gaan brengen... iets te vaak meegemaakt helaas... maar goed, hopelijk ben ik na deze echo weer een beetje gerustgesteld en dan komt de 12 weken grens wel in de buurt!

    Bij mij weten wel al redelijk wat mensen het, die wisten ook dat we met dit traject bezig waren. Maar heb het nog niet 'op facebook' gezet... oftewel het hangt nog niet echt aan de grote klok.. Ik heb alleen al best een buikje, dus kan het in jurkjes niet echt goed verbergen... als mensen er naar gaan vragen Mogen ze het best weten... Mijn ervaring is dat ik het ook vertel als het misgaat, het is ook wel eens leuk om blij nieuws te delen:)
     
  13. xBambi

    xBambi Actief lid

    27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Ik had afgelopen 1,5 week veel last van maagzuur en misselijkheid. Maar dat is spontaan bijna volledig verdwenen. Vermoedelijk door stoppen met utrogestan.. want test was zondag nog mooi opgelopen! Nu is het voornamelijk darmen en extreme moeheid wat ik eraan merk.

    @Nonma ik hoop dat de echo vandaag ook iets meer rust geeft voor je. Ik denk dat het altijd spannend zal blijven, zeker met je geschiedenis en de weg hiernaar toe. Maar hopelijk dat het vertrouwen groeit met iedere goede echo ja :)

    Bij mij weten mijn ouders en zusje het. Man heeft het wel al aan iedereen lopen verkondigen. Ik was hier niet heel blij mee, maar hij was/is te enthousiast met de positieve test haha. Dat is weer dan wel schattig
     
  14. xBambi

    xBambi Actief lid

    27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    IVF Mama's februari/maart 2018

    8 januari
    Nonma, 34 jaar, tweede kindje

    19 januari
    Clarajilla, 25 jaar, eerste kindje

    26 januari
    xBambi, 28 jaar, eerste kindje

    5 februari
    Suze29, 32 jaar, eerste kindje


    Afsprakenlijstje:
    Nonma, 31 mei, 2e echo
    Clarajilla, 9 juni, 1ste echo
    xBambi, 9 juni, 1ste echo

    In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
     
  15. Pleun1978

    Pleun1978 Lid

    20 mei 2017
    7
    2
    3
    Vrouw
    IVF Mama's februari/maart 2018

    8 januari
    Nonma, 34 jaar, tweede kindje

    19 januari
    Clarajilla, 25 jaar, eerste kindje

    26 januari
    xBambi, 28 jaar, eerste kindje

    4 februari
    Pleun1978, 38 jaar, eerste kindje

    5 februari
    Suze29, 32 jaar, eerste kindje


    Afsprakenlijstje:
    Nonma, 31 mei, 2e echo
    Clarajilla, 9 juni, 1ste echo
    xBambi, 9 juni, 1ste echo

    In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
     
  16. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    De test ziet er wel goed uit hoor!
    Ik had pas met 5+3 een knaller en een 3+ op de CB ;)

    Hier weten me (schoon)ouders,(schoon) zusje en goede vriendin het.
    Zij wisten ook van het traject af.

    Zo stom! Wij dachten we gaan voor het eerst weer sinds 4 jaar met ze 2en op vakantie, dus doen we het gelijk goed want is ook de laatste x met ze 2en. Dus wilden we een x een verre reis maken. Gister dus geboekt naar dominicaans republiek, alles afgezocht of je er zwanger heen mocht en geen probleem. Tot ik na de boeking en betaling achter kwam dat ze daar het zika virus hebben:confused:
    Nu zit ik al een half uur aan de lijn om hem te annuleren want heb 5 dagen bedenktijd!
    Jammer genoeg kunnen we naar geen 1 land wat er wilden want daar is overal zika ( Bonaire, Curaçao, Aruba, Kaapverdische eilanden..)
    Dus het gaat nu maar Europa worden!
     
  17. Pleun1978

    Pleun1978 Lid

    20 mei 2017
    7
    2
    3
    Vrouw
    Goodmorning dames,

    Ik ben super blij dat ik voor het eerst mee kan praten op het zwangerschap wacht bankje! We zijn zo blij! Maar ja, dit is natuurlijk pas stap 1 van alles stappen die nog genomen moeten worden. Dus die ene dag enorme blijdschap maakt nu al plaats voor lichtelijk onzekerheid wat komen gaat. Vandaag ga ik gebeld worden over de komende afspraak/ afspraken. Dus die zal ik nog invullen.

    @Nonma, veel succes vandaag met je echo! Ik zal voor je duimen!

    @Suze29, jouw testen zien er goed uit! Ik zeg, die die afspraak maar inplannen! Suc6!
     
    Suze29 vindt dit leuk.
  18. Tine85

    Tine85 Actief lid

    11 mei 2017
    364
    228
    43
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik sluit me ook (voorzichtig) aan bij het groepje. Denk dat we allemaal nog wat onzeker zijn maar het is wel fijn er hier over verder te kletsen.
    Vrijdag de officiële test en het zkh bellen. Ben benieuwd wanneer ik dan weer langs mag komen.
    Hoe bereken je nu hoe ver je bent weet iemand dat?
     
  19. Kraanvogel

    Kraanvogel Bekend lid

    29 apr 2017
    704
    1.023
    93
    Hallo allemaal,

    Ondanks dat jullie clubje elkaar al kent, is het ook welkom voor nieuwelingen?

    Hier ook zwanger dmv ivf cryo behandeling. Het is ons vierde kindje in wording. Ik ben al heel lang in de MM. Onze eerste twee kindjes zijn uit de eerste behandeling. Nummer 3 en 4 uit de tweede. Uitzonderlijk als ik rond lees op fora.

    As vrijdag mag ik voor een echo, spannend!
     
  20. Suze29

    Suze29 Fanatiek lid

    20 okt 2014
    2.701
    729
    113
    Ja heel onzeker....

    Je kan op de Sire van Freya je datum uitrekenen. Ook als je een cryo hebt gehad.

    Ik heb net het zh gebeld met het blijde nieuws, maar van mijn zh zeggen ze pas 2 weken na tp, dus dat zou pas 3 juni zijn. Vanuit het vu zeiden ze 12 sagen na tp dus dat zou morgen al zijn.

    De assistente zei dat het nog te vroeg was om te testen en omdat Pinksteren ertussen zit moet ik van hun dinsdag weer testen en als die positief is moet ik weer bellen en krijg ik een echo met 7 weken.
    Nog even geduld dus!
     

Deel Deze Pagina