Nou Babii is behoorlijk teleurgesteld! Onze cryo is direct goed ontdooit en heb er nog 4 in de vriezer. Maar het feit dat hij op dag 4 nog maar 8 cellig is, verteld mij niks goeds. Geen idee hoeveel hij was toen hij wrd ontdooit, maar 8 cellig is normaal als hij 3 dagen oud is. Volgens mij loopt hij dus achter en dat is echt ***. De vorige keer was hij op dag 3 8 cellig en dat was het. Nu dus op dag 4 en de eerste tp was hij al een morula. Ik mag me dan prijzen dat hij tot nu toe steeds goed is ontdooit, maar dat delen zit me erg dwars. Mag hem om 13.30 ophalen. Ze belden me overigens al om 09.30. Heb ook heerlijk geslapen en had totaal geen spanning, maar het is wel een teleurstelling. Ben namelijk bang dat hij niet verder deelt en dit ook continu in mijn buik gebeurd.
Lieve Babii, jij heb nu je emmy aan boord. Ik hoop dat de teleurstelling toch is verdwenen. Een 8-cellige heeft ook kansen. Ze hebben je wel erg op tijd gebeld.
@ Timon, ze zeggen dus altijd: ik bel u tussen 10.00 uur en 11.00 uur, maar ik wordt altijd rond 09.30 uur en 09.40 uur gebeld haha. Vandaag was het dus rond 09.38 uur . @ all, Tsjah, de teleurstelling is er nog steeds, maar is zeker niet nodig volgens de laborante. Ik vroeg uiteraard hoeveel cellig hij was toen hij werd ontdooit en hij was toen al een klompje. Helaas is hij veel cellen verloren, waardoor hij weer moest beginnen met delen. Hij deelde gelukkig mooi door naar 8 cellig en dat is volgens de laborante prima. Ze zei ook nog dat het embryo vaak een stap terug gaat, als het wordt ontdooit, maar ze gaf aan dat hij er prachtig uitzag en ook prachtig doordeelde. Tsjah, ik geloof er niet zo in deze ronde net nu mijn bms eens zo mooi is, maar goed.... Ik moet goede hoop houden en het feit dat het embryo zo sterk was om toch maar te besluiten door te delen en sterk te zijn, zegt genoeg. Dat wordt vast een meisje als het doordeelt en innestelt!
Dank je wel, maar het is iedereen onwijs gegund! Lees net dat Ricmar zwanger is en dat geeft een mens moed! Die meid heeft echt jarenlang gevochten en eindelijk is het zover!!
Ik heb haar in een andere topic gefeliciteerd. Zo gaaf dat dit is gelukt met eigen inseminatie met een donor.
Babii ik duim zo hard voor je en ik strooi voorzichtig van HCG.. Ik ben er zuinig op en wil het met je delen. Ik heb voldoende zo aan mijn lichaam te voelen...
He Babii, ik begrijp je teleurstelling, maar volgens mij is het veel belangrijker hoe de kwaliteit is (kwaliteit ipv kwantiteit zei mijn moeder altijd). Die cellen groeien wel weer bij. Als het een mooie 8-cellige is, dan heb je volgens mij nog alle kans (of ik moet verkeerd zijn ingelicht). Succes met wachten meis. Denk aan je!
Nee hoor, dat zeiden ze ook, maar mijn gevoel overheerst weer dat het niks wordt. Daar kan ik echt niks aan doen, dat zit er eigenlijk nooit naast. Dat is het nare aan dingen kunnen aanvoelen, maar hoop uiteraard dat ik er ditmaal hartstikke naast zit!
Ja, vervelend is dat. Heb ik ook geregeld, maar soms vraag ik me af of je (algemeen) het dan echt aanvoelt of dat je een beetje bezig bent met een self-fulfilling prophecy. Dat je voorziet in je eigen teleurstelling zeg maar. Stel... ik krijg staks toch een miskraam. Is dat dan omdat ik het aanvoelde dat het zou gebeuren, of heb ik me er zo over op lopen vreten dat mijn lijf het niet meer aankon? Weet in elk geval dat ik voor je duim en aan je denk!
Ik voel dingen echt aan, ik droom het en het gebeurd. Ik kan dingen voorspellen, die gave heb ik al heel lang. Kan daar niks aan doen en is erg vervelend. Maar ik voelde direct teleurstelling na het telefoontje van het lab, maar ze verzekerde me dat hij genoeg kans maakt, anders hadden ze een ander ontdooit. Kan er toch niks meer aan veranderen, hoop gewoon dat ukkie blijft zitten!
Dat lijkt me niet altijd een even makkelijke gave Babii! Toch lijkt het me in dit geval goed deze emmy een kans te geven. Misschien lukt het niet en ben je een maand kwijt, maar ik denk dat het ook vervelend was geweest als ze hadden gezegd: Ja mevrouw, hij was prima ontdooid, maar wisten het toch niet helemaal zeker, dus hebben we hem weggegooid. Daar zou ik ook een naar gevoel over hebben. Hoop dat je snel een keer voor jezelf droomt dat je met een dikke toeter rondloopt! Dat zou een mooie voorspellende droom zijn!!!
Ik droomde dat ik een TP had en ik zei: het is een morula! Dat had ik dus goed, waardoor de laborante zei: nee een zygote (en dat is dus 8 cellig). Om half 10 werd ik wakker gebeld en inderdaad, het was een morula die teruggelopen was naar een zygote, maar prachtig verder deelde. Uiteraard krijgt ons moppie een kans, maar dat negatieve gevoel overheerst en ik wou dat ik dat even kon wegdenken.... Het heeft zeker een eerlijke kans nodig en het stomme is: ik weet zeker dat het een meisje is, dus aub ukkie, deel door en nestel in! Ben dit traject namelijk ook spuugzat, iedere keer dat gezeur om mijn bms!!!
Ik zou niet weten wat ons embryo was. Misschien maar eens vragen bij mijn poli-afspraak. Bij de terugplaatsing hadden ze het over 'een hele mooie'. Maar ja, dat is zo globaal. Heb inmiddels ook de brief binnen over de cryo's. Daar staat idd ook niet echt veel info in. Vind het wel bijzonder dat je na 2 jaar zelf zo alert moet zijn om je contract te verlengen. Net een telefoon-abonnement: als je vergeet op te zeggen wordt ie automatisch verlengd, maar dan betaal je het volle pond... Ik hoop zo dat je negatieve gevoel niet klopt deze keer!!! Een meisje zou ik ook helemaal geweldig vinden! (droom)