Helemaal mee eens! Blij ook met ons stemrecht? Zij doen toch wat ze willen waar stem ik dan voor? Ben er helemaal klaar mee! Idd echt een toneelspel zoals ts zelf zegt!
Tja ik vind dat ze ongeacht de uitslag moeten dealen met wat het geworden is ( en niet net zoals paar jaar terug ik wil niet met die regeren en die niet met die! ) Boeiend de mensen hebben gestemd en niet voor niks dus doe het gewoon! Ik had echt zo iets van uhh ja en waarvoor stemmen we dan? Ze deden toen alsnog niet wat wij stemmers wilde. Hoop echt dat het dit jaar wat dat betreft anders is...
Ja, maar grote groepen mensen doen dat dus niet, programma's lezen enzo, en die gaan dus af op al die stompzinnige one-liners.... En dan verbaasd zijn dat de politiek achteraf niet doet wat je dacht dat ze zouden gaan doen....
Dit topic is gesloten omdat het niet voldoet aan de regels. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl