Ja! Wij gaan er weer voor.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fortunae, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er wel.maar toch weer niet 😊
    Moest deze week ff afstand nemen anders was ik er teveel.mee bezig.
    Je kunt hier btw ook een besloten club aanmaken. Maar via ff mag ook.

had vanochtend een megafoon test 😆

welkom lady

2. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Megafoon 😂
    Lang leve de Gsm

Morgen weer ik of ik op de lijst kan 😊

Bijgevoegde bestanden:

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind hier dan opzich prettiger.. Ik ben zo'n kluns die dan perongeluk iets deelt waardoor al mijn fb vrienden zien dat ik net een dikke klodder slijm in mijn slipje heb gevonden ofzo ;) ja hoor.. Lachen is toegestaan..

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf je er al bijna bij te zetten muis.. Maar als je dat liever hebt wacht ik tot morgen..

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    spannend muis!! denk wel dat het goed zit maar snap je voorzichtigheid!

Ik vind het allemaal prima.. :D

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ja ik heb ovulatie testen klaar liggen!
    eigelijk zouden we daar niet meer aan beginnen maar ik kan het niet laten:D

ja ja haha nee hoor het komt toevallig net zo uit.. het staat al een tijdje vast dat we een weekje vakantie zouden nemen XD

7. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker Hannah ff q time met je gezin.

Hij is echt donker hè. Hier ook al wel klachten maar was bang dat Ik t me verbeelde.

Wel aangemeld bij mvm

8. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeej muis, wat een mooie testen!

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    De besloten groep bij fb is onzichtbaar voor al je vrienden behalve de leden van de desbetreffende groep. Het komt niet op je tijdlijn te staan. Kijk maar ladies, ik hoor het wel.

Wat een mooie vette test muis. Bij mij moet hij nog zo knallen als bij jou hoor!

10. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @magnolia ik denk dat ik rond de 5 weken zit.
    Heb met behulp van de calculator gekeken. Als ik uitga van 23 augustus dag 1 (dag waarop bloeding en MK doorzette) in combinatie met mn ovu test 8 sept en de cyclus van 28 dagen die ik normaal ook had ben ik 30 mei uitgerekend.

Maar dit kan pas officieel met 12 weken berekend worden

11. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Zo dames er is weer een hoop gekletst!!
    Heftig verhaal lady.. Fijn dat het nu allemaal goed gaat met je dochtertje.
    Hannah, ik snap echt wel dat je het echt ziet als jullie meisje.. dat was ze ook al echt, alleen heeft het niet zo mogen zijn dat ze bij jullie is gebleven..
    Iedere keer als ik jou naam typ vind ik dat best gek (mijn dochter heet Hannah).. maar ook wel weer erg leuk:) Heerlijk quality time met je gezin.
    Muis, die testen zien er erg goed uit hoor!!
    Ik moet nog een week wachten, de dagen lijken voorbij te kruipen.. Vanavond een heerlijke avond voor mezelf.

Wat betreft de groep, het maakt mij niet zoveel uit..
    Vind facebook ook prima, niemand kan toch meelezen..

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank jullie wel allen :)

Hannah, wat heftig zeg. Natuurlijk is zij jullie meisje. Zwanger zijn doet iets met een vrouw. Zodra je zwanger bent, is het jouw kindje, je alles. Maakt niet uit hoe klein en pril het is, het is heel intens en bijzonder. Kan je het wel een plekje geven?

Muis volgens mij dikker dan dat kan bijna niet. Zit je al op je roze wolk, of is die nog erg licht en voorzichtig?

Wat leuk, bijna iedereen heeft dus een dochtertje en allemaal rond de 17 mnd.

Ik vind het hier ook wel prima. Maar kan me voorstellen dat sommige hun privacy willen waarborgen.

13. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladylola ik begin t langzaam te geloven maar durf nog niet zo goed

Hier dochter van 5. Ze groeien zo snel!

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh muis! Ik ben zo keihard aan het duimen voor jullie! En het ziet er zo positief uit!!

Onze dochter wordt alweer bijna 3. Gaat niet normaal hard.

Pffff, ik ben kapot! Ga lekker slapen.

Ik heb twee pb-tjes ontvangen voor een fb groep.
    Zijn er nog meer liefhebbers? Ik wilde het vandaag doen maar ben zo moe. Gister iets te laat opgebleven. :)

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Goedemorgen!

Wauw magnolia als je je banner ziet met 253 dagen....krijg ik alweer de griebels. Zooo lang duurt dat nog, maar met een kleintje erbij vliegt de tijd voorbij.

En wauw muis je dochter al 5. Heb je bewust gekozen voor veel er tussen of hebben jullie wat pech gehad onderweg?

Hier voel ik van alles, maar met me eerste voelde ik vooraf totaal niks, dus denk dat ik door ga voor de volgende ronde. Het had wel een heel erg lucky shot geweest. Zondagavond startte me eisprong en dat was in de ochtend over. Toen besloten oke lets give it a try. Bij ons is het volgens mij je moet echt paar x voor de ovu zijn.

16. Emir

Emir Actief lid

7 jul 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het prettiger denk ik om gewoon de groep op deze pagina te houden.
    Net ovu test gedaan, licht streepje dus nu weer elke dag op hetzelfde tijdstip testen. Hopelijk vind ik mijn ei deze keer wel.

17. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    @ladylola,
    Ja hoor soms is het nog wel een beetje moeilijk sommige datums en momenten kijk ik heel erg tegen op. Maar over het algemeen zijn we nu weer aan het toe leven dat er weer een nieuw kleintje komt.. Ook als we er over praten zeggen we ook een broertje of zusje voor ally 😊

Vandaag wil ik beginnen met ovulatie testen omdat ik niet zeker weet of alles al weer geregeld gaat lopen of zal ik toch wachten tot dag 11? Het zijn opzich maar een paar dagen..

Vind het wel leuk hoor meiden! Allemaal moeders met meiden haha
    En straks dan allemaal zwanger.. Ben benieuwd wat jullie allemaal zullen krijgen. Vind het echt wel leuk om dit met jullie te delen

18. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lady heb nog een zoontje van 3

Zo ben geweest en... ik weet nog niets.
    Echo gehad en er was weinig op te zien. Iig geen gekke dingen. Ze zag dat ei was gesprongen en verdikt vlies dat zou passen bij zwangerschap.
    Bloedgeprikt en na 12 belt ze me terug.

Ze deed een beetje of ik gek was en dat ze me niet geloofde. Ze zei dat je geen eisprong kon hebben zolang er hcg in mn bloed zat. En dat ik nu dan pas 2 weken zou zijn. Ze kon meer zeggen na uitslag hcg. Dan zouden we kijken hoe nu verder.

19. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    pff een beetje medeleven hadden ze niet volgens mij?
    hoop echt voor je dat het alsnog gewoon positief is!
    dan kan je ze lekker een poepie laten ruiken!
    mag ik vragen hoe lang geleden je miskraam is?

ik blijf voor je duimen meid!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh jeetje muisje zie iff dat je net een mk hebt gehad met 9 weken. Kan me voorstellen dat je zo voorzichtig bent. Je bent er erg vroeg bij, mogelijk kunnen ze er daarom niet zoveel mee nog. Hopelijk is de test positief en komt er snel een echo met een kloppend hartje.

Hannah kan me voorstellen dat je er nog aan terug denkt. Maar tis 6weken geleden, dus dat is natuurlijk iets wat een plekje moet krijgen. Ik ben er wel van overtuigd dat een nieuwe zwangerschap weer plezier en geluk in je leven brengt :) Dus hopelijk is het snel zover!

Deel Deze Pagina