Ja?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ritah, 28 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Afgelopen zondag en gisteren heb ik getest. Met Kruidvat en cb. Ik en mijn vriend zien een lichte streep. Toen ik zondag de digitale van cb gebruikte kwam er te staan niet zwanger. Mijn NOD was zondag of maandag.
    Wat ik lees is dat de digitale cb vaker 'Niet zwanger' aangeeft in het begin. Wat denken jullie?
    Als ik naar mijn lichaam kijk, Ik heb erge last van PMS. Die symptomen beginnen bij mij vrijwel direct na de ovulatie, maar sinds donderdag zijn die symptomen ineens anders. Ipv dat ik echt pijnlijke borsten heb zijn ze nu wel groter en jeuken af en toe. En voel ik me vrolijker dan tijdens mijn normale PMS periode. Wel ben ik erg vermoeid en heb ik hoofdpijn maar dat is met PMS ook.
    En dan natuurlijk het feit dat ik nog niet ongesteld ben geworden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Rowena25 en margarethd vinden dit leuk.
  2. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ja hoor mooi breed streepje, alleen wel erg licht voor na NOD. Weet je zeker wanneer je eisprong was?
     
  3. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Heb op 12/13 januari duidelijke ovulatie testen in mijn hand gehad. Dus dan is dat 2 weken tot de test.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je eisprong wat later was, want ze zijn nog erg licht. Ik schat nu zo'n 9-10 dpo :).
    Welke cb digi heb je gedaan? Die met of zonder indicator?
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Waren ze ook echt positief dan? Dus de teststreep even donker als de controlestreep?

    Ps... als ze echt posi waren, dan was je ei uiterlijk de 15e. Een posi ovu is alleen de lh piek. De eisprong volgt 1-2 dagen daarna ;)
     
  6. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Ik had die met indicator.
     
  7. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Ja zeker
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Dan was je ws net te vroeg voor de cb met indicator ;)
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je na de 13e doorgetest?
     
  10. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Eind deze week dan misschien een nieuwe test doen... ben wat onzeker omdat ik 3 maanden geleden wel een miskraam heb gehad
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Je kan ook morgen ofzo een nieuwe cb early doen. Die zou dan al heel mooi duidelijk moeten zijn :)
     
    Ritah vindt dit leuk.
  12. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Ik heb trouwens wel vorige week woensdag wat gevloeid.
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Dan is dat ws rond de eisprong geweest ;)
     
  14. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Dat ik gevloeid heb is niet rond de eisprong geweest want de ovulatie testen die ik positief had was anderhalve week voor het lichte bloedverlies.
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Maar een posi ovu is geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt ;).
    Er is dus grote kans dat je ei niet gesprongen is na die piek, maar hij het een paar dagen later heeft geprobeerd ;)
    Dat verklaart dan ook je lichtere testen ;).

    Als het vloeien van een innesteling was, dan had je nu knaltesten gehad namelijk :)
     
  16. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Maar hoe verklaar je dan dat mijn PMS al op zou spelen voor vorige week woensdag, en direct na die ovulatie testen?

    Ik heb de huisarts net gesproken, die geeft aan dat het wel kan dat de testen licht zijn, omdat het nog vroeg is en iedereen anders hcg aan maakt.
     
  17. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Ik vind dit persoonlijk geen fijne testen om te lezen, en zou zelf de predictor proberen. Of nog een keer de digitale van clearblue. Als je zwanger bent zou die inmiddels toch wel zwanger moeten aangeven denk ik.
     
  18. Ritah

    Ritah Lid

    4 sep 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Ik werk in de kinderopvang.
    Hoi Rabi,
    Ik heb overleg gehad met de huisarts en die was positief. Een streep is een streep zei ze en bij iedereen ontwikkelt het HCG anders. Morgen hebben we nog even een afspraak omdat ik in mijn vorige zwangerschap al vroeg HELLP kreeg. Dus even in overleg met verloskundige/gynaecoloog, om te kijken wat handig is ivm het volgen van de zwangerschap.

    Misschien dat ik eind van de week nog even een test doe, maar dan doe ik dat denk ik alleen maar om doe streep duidelijker te zien. Ik merk aan mijn lichaam wel dat er wat anders gaande is dan normaal.
     
  19. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Ik vind dit zelf niet echt een duidelijke, overtuigende streep. Heb zelf zo vaak vals positieve strepen gehad dat ik mezelf alleen zwanger acht als de streep echt overduidelijk is. :D Maar het gaat natuurlijk om jouw gevoel, dat kan ik niet voelen. :)
     
  20. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Vind het een mooie streep! Lijkt ook op mijn streepje op 9Dpo
     
    Ritah vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina