Ik ben helemaal door het dolle. na 17 maanden proberen raakte ik zwanger alleen kreeg ik een miskraam in juni. Het heeft 10 weken geduurd voor ik ongesteld werd. in de eerste ronde met clomid : ZWANGER!! Nu hopen dat het goed blijft gaan en ik zwanger blijf. morgen fertiliteitspoli bellen en een afspraak maken. krijg hem rond 7 weken de eerste echo dus gelukkig niet in super lange spanning zitten. zo blij maar tegelijk ook beetje bang!!
Jij ook we lopen denk ik aardig gelijk! De rest van de meiden dank jullie wel. Probeer er ook echt van te genieten voelt dit keer echt goed. Alles gaat goed nu. Vorige keer een topic in de lounge. Eindelijk een huis , financieel eindelijk op orde ( vriend zijn contract werd niet verlengt daarvoor 15 jaar zpp maar ging failliet. Gelijk werk ging ook failliet dus contract beëindigd nu vanaf 1 oktober werk met gelijk vaste aanstelling !!) en nu dus gelijk zwanger voelt zo veel beter dus ik vind het heel eng maar aan de andere kant ben ik ook relaxter gek eigenlijk... Ben alleen al de hele dag aan het stuiteren en andere moment aan huilen leuk hormonen
Ja, volgens mij ook!!!! 4 weken en 1 dag vandaag. En inderdaad: ook stuiter,stuiter,stuiter! En huilen, maar dan van geluk en alle emoties die erbij komen kijken omdat het zo eng is. Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe en een prachtige baby in Mei!