Ik ben zwanger! \/ Na 7 rondes is het eindelijk gelukt! Ik heb 4 verschillende testen gebruikt(verspreid over 3 dagen), o.a. van Matcare, sensitest, babyboom en ydil! Allemaal geven ze hetzelfde 2e (en belangrijkste!) streepje aan! Weliswaar spat het streepje er nog niet van af, maar hij is er wel Ik ben zooooo blij maar het is ook zo onwerkelijk! Morgen ga ik een digi test van clear-blue doen . Nu wel een vraagje: Ik heb al 4 dagen heel erg last van diarree (symptoom? ) weet iemand of ik nu een diarree remmer in mag nemen? kus
GEFELICITEERD! Echt super Geniet ervan! En wat betref je vraag, Bijna geen een diarreeremmer is geschikt geschikt voor tijdens de zwangerschap, maar je kan van VSM (homeopatisch) pilletjes kopen en die mogen wel. En ze werken nog goed ook! Heb ze gebruikt tijdens vakantie in Egypte waar ik een week aan de race geweest ben van t eten
Dank je wel Kristel Maar wat jammer nu dat ik het niet kan gebruiken...Maar jah, dat is niet het belangrjkste Ik zal later op de dag foto's van de testen erop zetten! kus
Ik gebruik kindigest voor de kids. Is homeopatisch en kan geen kwaad. Heb het zelf ook gebruikt toen ik buikgriep had en werkte bij mijzelf ook prima. Je kunt idd niet veel anders gebruiken Iets homeopatisch zou ik aanraden. Mijn darmen deden de eerste weken van deze zwangerschap trouwens ook zo raar, maar bij mij kwam het juist met hele kleine beetjes (kon 10 x per dag naar de wc dus ) Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dank je tezz! Het is bij mij idd niet alleen maar diarree....maar mijn darmen zijn zó aan het rommelen dat ik af en toe ook verstopt zit! Maar als het eenmaal gaat lopen....dan..... .....gaat het ook echt lopen! om 'niet' blij van te worden!
Hey Eleni! Gefeliciteerd! Ik had vanmiddag nog een berichtje gestuurd op een vorige topic (sinds ovulatie menstruatiegevoel) hoe de stand van zaken waren. Maar ik lees het al, je bent zwanger! Gefeliciteerd en enjoy! Gr. Jaleesa
een oude vakantie tip was altijd: glas cola, beetje suiker erbij en roeren tot de prik uit de cola is
Hoi Eleni, Als eerste gefeliciteerd! Wat je waarschijnlijk wel mag nemen tegen diarree is Norit. dit is zuivere kool en absorbeert het vocht, niks chemisch dus maar als je last hebt van verstoppingen wel opletten want dit onttrekt vocht uit je ontlasting. simi
Natuurlijk eerst gefeliciteerd! Nog een tip erbij om te proberen: je hebt ook roosvicee stop (bij diarree) en roosvicee laxo (voor als je verstopt zit) Succes!
Hey meid, gefeliciteerd! Nog in een prachtige periode ook! Ergens in april/mei uitgerekend, dus niet hoogzwanger in de winter en ook niet in de zomer, heerlijk, geniet ervan!