Ha meiden Lynd: Ik haal de smilies hiervandaan De leukste forum smilies vind je op vrouwenPower De link die eronder staat werkt niet, je moet ze eerst opslaan op je pc en dan weer als bijlage uploaden!! Rebbel: volgens mij werkt mijn pb ook niet... maar ik ben wel héél nieuwsgierig!! Hilli: schattig he die kleertjes! Ik heb ook al wat in huis gehaald van maat 50/56! Echt cute! Ik heb ook al een aantal pakjes van maat 44 (De kans is natuurlijk groot dat ze eerder geboren worden!) en die zijn pas klein!!! Ongelooflijk!! Suus: Gefeliciteerd!!!!! Nog een meid!!
Dag allemaal! @suusefruus: ik heb je net een PB gestuurd, lees ik verderop dat je het toch niet geheim kunt houden! Ha ha ha.. Kan het helemaal begrijpen. Het is zo leuk om te vertellen! @Wops: succes bij de verloskundige vanmiddag. Ik hoop dat ze wat tips voor je heeft! @all: ik heb gisteren een heerlijke dag gehad, geshopt & geluncht met een vriendin en 's avonds met mijn man aan het water gegeten. Net vakantie! Vandaag wel gewerkt en nu weer thuis. Het is wel erg warm hier binnen en zo langzamerhand stort ik in... zo maar oogjes dicht op de bank. Voel mij zo langzamerhand wel een stralende (doch vermoeide) zwangere! Echt leuk omdat de buik er is (weliswaar nog steeds erg bescheiden, maar hij is er toch!) en het steeds echter wordt aan alle kanten. De baby schopt steeds duidelijker: ook ik word er regelmatig door afgeleid. Ze reageert alleen helemaal niet als ik mijn hand op de buik leg of er in duw ofzo. Hebben jullie dat wel? Genoeg gekletst weer! Liefs!
@Eleni: Geweldige site, kheb em meteen opgeslagen Ja 44 moet echt wel klein zijn. Ik vind ook wel de de maten van Kruidvat erg klein uitvallen. Kheb een paar maatjes 50 van een andere winkel en die zijn gewoon groter. @Belle: Heerlijk he, dat gevoel dat het echter en echter wordt Bij mij stopt het meestal als ik mijn hand op mijn buik leg Maar kvoel het niet meer zo heel veel. Vooral 's morgens als ik in mijn bed lig.
@ Hilli: haha!! Je moet de smillie opslaan op je computer! Dan moet je via 'meer opties' hier op ZP de smillie weer uploaden met Bestanden toevoegen Geldige bestandsextensies: bmp gif jpeg jpg png Beheer bijlagen is een heel gedoe maar het werkt wel!! Hopelijk lukt het!!
joehoe! de echo was goed en nog steeds een meisje! moet wel boventallig gaan staan op het werk (en ze dat nog even gaan vertellen, slik..)
Hoi, Ben net terug van de verloskundige. Heb het hartje weer mogen horen en deze keer had ze het meteen, de doptone ging erop en hup daar was het hartje al. Ivm de Mexicaanse griep zijn er strengere maatregelen bij het bezoek. Geen handen schudden bijv. en al het speelgoed en leesboekjes uit de wachtkamer. Ik heb al m`n vragen kunnen stellen. Moeheid en hoofdpijn: Dat ligt misschien met elkaar, omdat ik een lagere bloeddruk heb en omdat ik waarschijnlijk niet genoeg drink. Kan het zijn dat dat de klachten kunnen geven. Ook kan het aan het ijzergehalte liggen, maar dat is nu niet onderzocht, dat gaan ze bij de volgende keren wel doen en ook m`n suiker. Ik mag ook wat meer zout tot me gaan nemen, maar ook weer niet overdrijven. Urine verlies: Ik moet de bekkenbodemspier 2x per dag 10x oefenen. Zal niet echt weg gaan, maar het is altijd goed en na de bevalling zal ik waarschijnlijk nog meer verlies hebben, maar dat gaat allemaal goed komen want dat verdwijnt op den duur weer. Mexicaanse griep: Als er op m`n werk de griep uitbreekt moet ik de verloskundige meteen bellen en zal ik waarschijnlijk niet meer mogen gaan werken tot het gevaar geweken is. Dus al met al is het allemaal wel goed. Heb net een potje appelstroop gehaald voor het ijzergehalte. En heb multi vit Roosvicee gekocht om wat aan vitamine en vocht binnen te komen, minimaal 2 liter per dag. Ik ben nu echt doodop zeg, hopelijk gaat de vermoeidheid snel over als ik genoeg drink en wat meer zout inneem. Groetjes
Goh, wat zijn er inmiddels al weer veel 20 weken echo's geweest zeg. Allemaal nog gefeliciteerd met de uitslagen! Het is nu wat moeilijker om alles precies bij te houden, nu ik weer werk. Ik moet nog 2 weken wachten tot de 20 weken echo, ben dan precies 20 weken Vind het best spannend! @Wops fijn dat je vk wat tips voor je had. Ik ben vanmiddag bij de vk geweest. Wij hebben een praktijk met meerdere vk's en elke afspraak krijg je een andere, zodat je niet een onbekende aan je bed hebt staan. Die ik vandaag had, mag wel aan mijn bedje komen staan Vond ik een hele aardige meid. Bloeddruk was mooi en buik was super gegroeid. Ze vond mijn buik erg mooi, want de baarmoeder ligt direct onder de huid. Zag ze niet zo vaak. Daardoor kan het dus heel goed dat ik het al voel. Ik vertelde dat ik soms zelfs kon zien en voelen waar het precies lag in mijn buik. Ook dat was mogelijk. Ben nu toch wel moe, na die onrustige nacht. Wat een dromen zeg, tjonge. Hoop dat ik vanacht een beetje beter slaap. Werk gaat trouwens erg fijn. Ik heb een leuk groepje dit jaar en dat geeft veel positieve energie.
Meiden ik heb niet alles teruggelezen @ Ise, fijn dat alles goed was met de 20 weken echo, ook wel fijn om te weten dat het nog steeds een meid is @ Suus, toch te moeilijk om geheim te houden, snap het helemaal hoor. Ga het ook even op de site aanpassen @ Belle, weet niet of je al voor de 20 weken echo bent geweest, maar heel veel succes. @ Wops, fijn dat ze het hartje meteen kon vinden. Kan mischien helpen om vitaminepillen in te nemen waar ijzer in zit. @ All, ben vandaag op kraambezoek geweest bij een collega. Heeft een zoontje van 1 week oud inmiddels. Ben helemaal gesmolten. Kan me niet voorstellen dat ik over een week of 20 ook zo'n klein kereltje in mijn armen heb. Die ik niet meer af hoef te geven.
Ik heb de 20 weken echo al vorige week maandag gehad (met 18 weken), ik wilde graag zo vroeg mogelijk die screening achter de rug hebben. Dus ik ben blij dat het al geweest is!
Deze week was een vriendin bij mij thuis met haar dochtertje van inmiddels 7 maanden oud en ik kan ook zeker niet geloven dat ik over enkele maanden zelf zo`n klein frutje heb om te kroelen en verzorgen. Vitamine, Ja heb nu al Roosvicee gekocht en probeer het eerst daar mee, ben niet zo`n goede pillen slikker. Meestal zijn ze zo groot en moet ik overgeven. En een boterham met appelstroop is ook erg lekker. @Jade, Op de site (januari mama`s 2010) heb ik je 2 berichtjes gestuurd, 1 over thuis bevallen en 1 over de volgende agendapunt. Heb je ze al ontvangen?
als extra persoon zeg maar. normaal sta je met 2 personen op de groep, ik zou dan een derde persoon zijn (die er eigenlijk niet hoeft te zijn, dus ik kan dan de lichtere taken doen zonder mijn collega extra te belasten). ik heb volgens mij nog niks gelezen van blaine, die had toch ook vandaag de 20 weken echo?
hoi meiden! niet normaal hoeveel pb ik heb gekregen! dus ik heb het even anders gedaan! ik heb bij de echofoto in mijn album gezet of het een jongen of een meid is! hier kunnen als het goed is alleen vrienden in! anders even vriendjes worden! vandaag 17 weken! liefs rebbel
@ Rebbel van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Ik ga lekker mijn bedje opzoeken, ik spreek jullie morgen wel weer. Slaap zacht allemaal. Groetjes
Ik was moe en lag even heerlijk te slapen, voor zover ze konden zien was alles goed. Ons krummeltje liet alleen weer even zien hoe eigenwijs hij was en we hebben geen gezichtje of profiel gezien en aangezien dat toch ehct moet mogen we over 2 weken nog een keer weer komen voor een echo. Dus dat is wel leuk. Ga nu nog even weer lekker lui liggen wezen en reageer morgen verder wel. Wij weten trouwens niet wat het is.