Rosa, ik heb 1 x ovutesten gebruikt van one step . Dus ik weet niet of ze slecht zijn die van matcare . Nijn , zo'n vermoeden had ik ook al , had het namelijk doorgegeven aan de moderators . En ik was de enigste die er last van hebt.
Pffff, ben weer bijgelezen. Heb er in het totaal bijna een uur over gedaan. Jullie allemaal met dat geklets hier Hier alles nog rustig, behalve dat Stan waterpokken heeft. Is dus een beetje lastig op het moment maar heeft vandaag wel heel lief met zijn neefje en nichtje gespeeld. Die hebben dus over 10 dagen ook waterpokken Zag vanmorgen wat bultjes op zijn buik, maar dacht zijn warmtebultjes. Kom ik bij ons mam, moest stan een schone luier. He: zei mijn moeder: Heb je dat gezien? Ik denk dat Stan de waterpokken krijgt want er zitten blaasjes op. Hem helemaal goed nagekeken en er zaten er al een stuk of 12. Ben benieuwd hoe hij er morgen uit zal zien als e hem uit bed halen. Verder nog even wezen winkelen met ons mam, pap had oppasdienst . Ons mam past op mijn neefje en nichtje op maandag en dan ga ik altijd op de koffie met Stan, eet dan daar lekker 's avonds mee en ga dan na het eten naar huis, Zie ik mijn zus en zwager ook nog even. Vindt ik altijd zo gezellig. Soms vindt ik het heel jammer dat ik ver weg ben gaan wonen Zag dat we volgend weekend weer wat testers hebben, SPANNEND!!
Remmar , ja het gaat hier hard hoor Haha lekker slim van je moeder volgens mij zijn het waterpokken Maar je hebt lekker geshopt zie ik , volgende keer ga ik ook mee . Zie dat je nog maar 5 dagen voor je eisprong zit heb je al het gevoel dat hij eraan komt . Hier is hij ook eerder dan verwacht , sinds gister heel veel rekbaarslijm en flinke eipijn Dus over 2 a 3 dagen komt hij eraan dat betekent ook kortere cyclus
Haha, ja heb geld uitgegeven aan cadeautjes voor mijn nichtje die is met pasen jarig. En van mij mag je volgende keer gerust mee, gaan we op positiekleding-jacht Verder maar eieren gekocht (van chocolade), aangezien ik de mijne nog niet heb gevonden Nee, heb hier nog niets gevonden, behalve nog wat bloed en rommel na het klussen van het weekend (Sorry voor de details). Ben er ook echt niet mee bezig deze maand. Vergeet telkens om te tempen. Zul je zien dat het dan raak is. Ga zo mijn bedje opzoeken, aangezien ik weer eens giga koppijn heb. En morgen een hele drukke dag, eerst fysio, dan werken, daarna komen ons pap en mam om de vijver mee op te ruimen bij ons oude huisje wat al ruim een jaar te koop staat. Krijgen woensdag gelukkig weer eens kijkers!! Slaap lekker allemaal.
Remmar , gezellie De eieren had ik hier een anderhalve week liggen maar de mijne nog niet gevonden maar de chocolade wel . Geeft niet hoor ondertussen zijn het wel gewent toch Dat kan he dat je er niet zoveel zin in hebt je kan het rustig even laten gaan , maar zou wel tempen vlak voor je ei en naderhand weer even stoppen . Net wat je zegt ja we horen ineens dat remmar zwanger is Hoop dat je hoofdpijn snel weg trekt dat is inderdaad niet fijn . En dat het nou maar goed gaat met kijkers dat ze het willen dan zijn jullie er ook weer vanaf . Je hebt zeker een drukke dag morgen zeg pff . Veel plezier morgen !! Ik duik ook maar is me bed in , morgen nog langs de HA om 9 uur pff . Fijne avond nog voor degene die nog wakker zijn .
Haha, dus morgen maar weer dat stomme ding in mijn bips duwen dan Zie dat ik nog maar 4 dagen hoef tot eisprong ik hou tenminste het gemiddelde maar aan van afgelopen 2 cyclussen. Banner loopt dus een dagje achter, maar is fijner straks met testen! Tijd gaat wel heel erg snel. Ook hier zijn er al een paar zakjes eitjes doorheen gegaan door dat snoepmonstertje van 2 Slaap lekker allemaal.
Goedemorgen.. @Alice, leuk dat je een puppy krijgt.. zou ik ook wel willen.. M'n vriendin heeft toevalig ook net zo'n puppy gekregen, zoo lief!! Ik ben deze maand er niet veel mee bezig, denk dat het komt doordat ik deze maand geen idee wat me cyclus aan het doen is, hihi.. Ik hoop wel dat ie wat korter wordt, dan kan ik eventueel volgende maand met ovu-testen beginnen..
Goedemorgen meiden Hoe is die daar? Ben op mijn werk en hoorde dat het morgen rond de 20 graden wordt.... Zo lekker. Maar ja dat gebeurt natuurlijk altijd op een werkdag. Mijn baas zei tegen mij vanmorgen: heb je het gehoord het word morgen 20 graden, wil je niet vrij nemen. Er zijn er meer die vrij nemen. Maar als ik vandaag mijn werk af had ik morgen wel vrij mocht nemen. Wat een schat. Kon hem wel knuffelen haha.... Morgen dus lekker vrij als alles goed gaat. Mooi dagje om te testen haha. Nee ik wacht nog tot het weekend.
Zo lekker he.. ik hou van dit weer!! Haha.. Ik heb vrijdag een bruiloft, maar volgens de voorspellingen gaat het vanaf vrijdag regenen, ik hoop het niet!! @ Nijn, en ga je het volhouden om noet te testen tot het weekend? Voel je al wat? Of juist niks?
goedemorgen meiden @nijn: haah moeilijk om niet te testen he! wat een lieve baas zeg!!! ik ben morgen ook heerlijkk vrij @all: hier gaat het nog steeds hetzelfde, wat misselijk net bij opstaan maar niet heel erg. gisteravond zei iemand die heeeeel veel weet van te voren, dat het deze ronde raak is haha. ze merkte iets heel anders aan me! nu wordt het pas echt moeilijk om van het weekend pas te testen!! ik was zo nuchter deze ronde, en was ervan overtuigd dat het niet gelukt was en dan komt er iemand met zo een mededeling haha. nu ben ik toch wel weer beetje zenuwachtig! nu wil ik graag morgen al testen maar heb beloofd pas van het weekend te doen
ga jij morgen ook testen?? ik doe morgenochtend idd maar een testje van matcare. mocht hij nega zijn dan test ik pas van het weekend weer.
Goeiemorgen , Hoe is het hier met iedereen Ik moest vanmorgen naar de HA en toen direct door na het ZK voor bloedprikken . Werd getest op vitamine b12 , schildklier , diabetes en nog een paar standaard dingen . Ondertussen weet ik nog niet of me ei is geweest , dus het is een raadsel .
Naomi , ik vind het ook niet altijd fijn maar dit keer heb ik een goeie gehad , heb al een paar keer gehad dat ze me ader niet konden vinden en dus in beide armen hebben geprikt .
owww vreselijk!! vind het achteraf altijd meevallen, maar de keer erop ben ik toch weer bang :S heb het gelukkig nog maar 1 keer gehad dat ze verkeerd geprikt had, begon ze zo te roeren om de ader te zoeken. brrrrrr hopen dat de uitslagen goed zijn bij je!! ik moet gaan werken daaag meiden