JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Juudje: Nou, daar ben je dan mooi klaar mee!

@Lauwie: Hahahaha, dus nu ook echt bijna uit de bak gegroeid?!
    Hier zag ik vanmorgen opeens dat zijn voeten helemaal over het aankleedkussen uitsteken.
    En de laatste tijd krijg ik steeds de opmerking van ouders dat hij ongeveer even groot is als toen hun eigen kind 1 was :D.
    Morgen naar het cb dus dan weten we de tussenstand.

@Eyes: Ik krijg er helemaal de kriebels van zoals jij het omschrijft. Wat een bemoeizuchtig mens!
    Mijn schoonmoeder is ook niet echt mijn type om het maar zo te zeggen maar ik durf ook niks ervan te zeggen...;)

@Naomi: Haha! Da's wel een goeie van dat aaien! Weet je dat ik soms ook honden van anderen aai? Ik heb er nooit zo over nagedacht maar je hebt wel gelijk!
    Ik zal het nooit meer doen hihi ;)!

@OW: Oooooooooh, wat spannend!! Ik wil ook :D:D:D!!
    Hoop echt voor jullie dat het allemaal voorspoedig zal lopen!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @OW: owww spannend!!! ik hoop echt dat het weer zo snel raak is :)

@moosey: haha veel mensen staan er niet bij stil ;) het komt ook vooral omdat mijn hond geen allemansvriend is, hij kiest zijn eigen vrienden hihi.

hier morgen ook naar het cb :D isabel heeft volgens mij echt een groeispurt gehad dus ik ben benieuwd!!

isabel heeft net 4 ijsblokjes kers-banaan op en 1/3 banaan uit haar handje! de grotere stukken gingen nu een stuk beter! ze kauwde er ook op hihihi. ben zo trots op mn klein vreetzakje hihi.

vanmorgen ontslag genomen bij de dierenwinkel waar ik nog werkte (nou ja na mn verlof was er geen werk meer voor me (0-uren)).
    vind het erg jammer heb er 4,5 jaar met plezier gewerkt maar ik moet nu bij de thuiszorg om het weekend werken dus dan gaat de zaterdag daar verloren.
    ze vonden het ook erg jammer want ze waren erg te spreken over me maar begrepen me wel heel goed gelukkig.

verder weer naar de tandarts geweest en nog een gaatje gevuld :( bij 1 van mn voortanden, ik had het in maart al gezien maar toen zeiden ze er niets van nu heb ik het zelf maar gezegd. gelijk gevuld (eerst verdoofd:p) nu gelukkig een half jaar geen tandarts!
    heb voor isabel 2 tandenborstels mee gekregen :) 1 om op te kauwen/spelen en 1 om echt te gaan poetsen (zonder tandpasta dan)

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    :d:d:d

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey dank je wel.
    Als het niet lukt lopen we in september samen;)

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Moosey, ben benieuwd naar diedes cijfertjes! Heb pas schoentjes voor m gekocht van lief! Heel cute! Maat 12-18 maanden en ze passen perfect (maar geen half jaar lang denk ik :D)

Naomi, met peutertandpasta toch?

OW, ooh spannend! Over 3 weken weet je dus of t gelukt is!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lauwie: de tandarts zei dat we nu gewoon zonder tandpasta moesten poetsen, zodat ze er aan kon wennen.
    tandpasta heeft een vrij scherpe smaak dus zei ze dat het makkelijker is als het poetsen eerst leren en dan de nieuwe smaak van tandpasta. anders heb je gelijk weer kans op dingen verkeerd associeren ;)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    meiden even jullie hulp nodig!
    ik moet voor zondag voor mn oma verjaardag een foto af laten drukken van Isabel maar ik kan niet kiezen:p
    welke vinden jullie het leukste?

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    of deze....

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    of deze...

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    De 1e!!!
    Wat een schatje zeg!!!!!!!

11. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Eyes: Hmm, zijn jouw schoonmoeder en mijn schoonmoeder soms zussen? Mijn schoonmoeder zou ook tot zo iets in staat zijn.

Potjes Andijvie etc: Waar, waar, waar?

OW: Whaaaaaaah, spannend meis. Nog 3 weken (?) en dan testen? Spannend!!

Naomi: Ik zeg foto 2. Maar alle foto's vind ik wel leuk hoor.

Hier: Goede dag. Uitgesproken met leidinggevende. En vandaag ging het goed. Ik heb zelfs een aantal complimenten gegeven. Al merk ik nog wel heel erg dat ik best onzeker door haar wordt, maar dat komt door wat ze allemaal heeft gezegd/gedaan. Ook die andere muts gaat nu ook beter.

Verder: Jayden heeft op KDV flink gegeten en gedronken! 9:30 fruit, 10:00 fles, 11:45 korstje brood 13:00 25cc sap 14:00 fles (180+6) 15:30 yoghurt 16:30 sap. En thuis om 18:30 200 gram (jaja potje ging leeg! vreetzak) en 110 cc diksap. En M is nu aan het verschonen en dan kan ik hem zijn laatste fles geven. En dan op naar morgenochtend!

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Lauwie: Ik had ook al naar schoentjes zitten kijken. Misschien toch maar eens een paar kopen. Wel cute inderdaad!

@Naomi: Ik poets al wel met een beetje tandpasta. Zal het morgen eens bij het cb vragen.
    De eerste foto vink ik ook het mooiste!

Pffff, word helemaal gek van die rolmops hier haha!
    Heb hem nu maar even op schoot genomen anders kan ik blijven lopen om hem terug te draaien. Alleen typt het niet echt handig haha!
    Wacht, ik zal Diede eens wat laten typen :D :
    ,rm d, zz

Wauw, wat goed!!

13. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Op de eerste foto zie ik trouwens heel goed dat ze op jou lijkt!! (Wij kennen elkaar van Hyves vandaar dat ik dat weet :D)

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    haha moosey. DIe van ons is ook GEK op knopjes! Computer , telefoon, magnetron :D

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahaha ja sweet dat zou rond 30 juli testen zijn ;)
    maar we lopen nu wel heeeeeeeel erg voor.
    Eerst de echo weer en de bloedtest en we weten hoe we ervoor staan:D

Hoe gaat het trouwens met de nestlé?
    Kan hij er goed tegen??

Hier is S ook helemaal gek van yoghurt!!!
    Ik heb van nestle yogolino en dessert nou smul smul het gaat niet snel genoeg hahaha.

16. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik zal ook eens een keer yoghurt proberen!
    Morgen gaan we Diede zijn bedje en box maar lager zetten want hij ligt zo te rolmopsen en zich op te trekken aan de spijlen dat ik het niet meer zo vertrouw.
    Maar goed, hij slaapt nu bijna dus kan ik Babyboom kijken!
    Vriend is naar de bios dus da's mooi ;)!

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    yoghurt mag toch pas vanaf 7 maanden?

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @OW: hihi ja het is zeker een schatje :D

@moosey: ja klopt ze begint nu inderdaad op mij te lijken terwijl ze eerst op mijn man leek.
    hihi heb je alle fotos al bekeken? het zijn er nogal wat :p
    hier ook deze week het bedje 1 stand omlaag (middelste stand dus) ik ben ook als de dood dat ze opeens kan zitten of eroverheen rolt.
    box hoeft hier nog niet die staat van begin af aan al ongeveer halverwege, hadden er nog een dik boxmatras in liggen en die is er nu uit dus ze ligt al lager (en harder hihi)

@sweet: fijn dat je een goede dag had op je werk!

@lauwie: kleine beetjes mogen ze met 6 maanden al, maar echt maar weinig hoor geen hele schalen/flessen.

hmmmm de meningen zijn dus best verdeeld over de mooiste foto hihi.
    ik vind 1 het mooist omdat ze daar mooi recht zit en in de camera kijkt ook heeft ze daar haar tutje een keer niet in:p
    mijn man vond 2 het mooiste omdat daar zijn hand er niet voor zit, dat klopt ook maar isabel zit zo voorover vind ik en weer dat tutje hihi.

19. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zou ook voor 1 gaan! Daar zit ze mooi rechtop, ze kijkt de camera in en heeft geen tut in. Dat die hand er zit, tja iedereen weet wel dat ze nog niet zelfstandig kan zitten ;)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @muppet: ja zo dacht ik ook ;)
    toen straks nog ff besproken met manlief en het word foto 1 :D

Deel Deze Pagina