Hier weer een bagger nacht! Alles doet zeer ondertussen, bleh! Hier ook een stuitkindje die het voornamelijk op mijn blaas voorzien heeft! Ook veel getrappel in de liezen waardoor het zitten niet altijd makkelijk gaat! Het ergste is nog wel de druk op mijn blaas tijdens het lopen! Vanmorgen op school moeten gaan plassen anders had ik de terugweg niet gehaald! Dat lopen naar en van school wordt langzaam een marathon! Ik ben nu al zo moe en moet nog even doorbijten! Het eten wel al ver voorbereid! Als ik terug van school ben de oven aangooien en de rest afmaken! Daarna de kinderen omkleden en eten en dan weer naar de sportvelden toe! Als het goed is is vriend rond 18.00/18.30 uur thuis maar weet niet of hij zelf gaat trainen vandaag! Als hij gaat trainen mag ik ze allemaal nog onder de douche werken en naar bed toe! Gelukkig doen de meiden al veel zelfstandig!
Heerlijk al die slechte nachten van iedereen en steeds meer kwaaltjes. Het is voor een goed doel, maar niet altijd even fijn. Ik heb nu ineens het gevoel dat alles veel zwaarder aan voelt. Moet me vooruit slepen. Pamela, nog hulp van vl gehad.
Even een smeltmoment. Ik vraag me soms af of zl beseft dat hij een broertje krijgt, totdat net het volgende gebeurde.
Aaahhh Schmidt!! Lief! Ik zit er weer ff lekker doorheen... Vriendje moet ook nog werken tot 22 uur.. Dus ik ben in bad geweest, lekker potje zitten janken en ik ga maar naar bed en hopen dat ik wat slaap inhaal.. morgen is weer een nieuwe dag zeg ik dan maar.. Fijne avond dames
Ellis, denk aan jezelf. Het is geen schande als het teveel word. Het werk wat je doet is erg zwaar. Ik zat ook voor in de avond te huilen en dat was de druppel. Kop op meid. Jij en de kleine zijn nu belangrijk!
Kan hier ook wel janken, mennn wat is het zwaar. Werk in de zorg en mensen naar bed brengen is eigenlijk teveel. Om de 5 min. harde buiken, gelukkig nu klaar en kan ik in bed gaan liggen. Morgen vrij en dan donderdag en vrijdag nog en dan eindelijk verlof....
Ah schmidt wat lief!! Smelt! Helaas geen hulp van Vl vandaag! Dus 2 kinderen in de auto en de oudste halen! Dan alle 3 achter elkaar onder de douche en naar bed! Ze liggen er net allemaal in! Ben halverwege de training gaan zitten want kon niet meer staan van de pijn in mijn stuit, rug en heupen! Ik ben er wel klaar mee!!
Zoo hoop geschreven weer!! Ben alweer bijna vergeten waar het allemaal over ging 😆 hormonen!! Zag veel voorbij over slapen en ligging van het kindje. Ik heb eigenlijk geen idee hoe de baby nu ligt .. voel haar overal wel bewegen eigenlijk volgens mij draait de gewoon rondjes hihi Maaar morgen de echo (eindelijk) dus dan kan ik het zien!! Slapen gaat hier gelukkig goed!! En indd nesteldrang (zag ik ook voorbij komen) heb er de laatste dagen ook last van allerlei klusjes aan het doen..vanmorgen het kozijn van onze slaapkamer geverfd,badkamer n grote beurt gegeven en ben alle kasten aan het opruimen/schoonmaken. Ben er druk mee in ieder geval! Mijn neef heeft gisteren een kleine gekregen. V Met 32 weken geboren en weegt 1200 gram. De moeder had zwangerschapsvergiftiging. Zo.n klein inimini mensje... komt wel dichtbij zo hoor! Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met de baby! Fijne avond!!
Ah zo lief Schmidt! Hoe herkenbaar allemaal, en ook fijn om te lezen dat we er zowat allemaal last van hebben dat het soms gewoon teveel wordt. Hier vandaag nog even kunnen uitrusten en voor de verandering eens een positief voortgangsgesprek gehad op school van zoonlief. Verder wat spulletjes aangeschaft. Heb alles wel geloof ik, op een pyjama na voor kraambed Van mij mogen de weken wel op schieten. Nog 2 weekenden dienst en dan als het goed is verlof, komende week gesprek hierover. Stop sws met 34 weken. Het is best zwaar werk in de psychiatrie. Zou rond 14 december dan officieel verlof hebben, kan begin december mogelijk nog gevraagd worden om te werken. Nu even lekker banken en zo een wasje ophangen. Fijne avond mama's
Volgens mij kunnen we wel een digitale groepshug gebruiken!!! Iedereen voelt zich alleen maar ellendig! Slechte nachten, zwaar werk, pijnlijke lijven, vreselijke hormonen.....leuk he zwanger zijn!!!!! Hihi Even lekker allemaal een potje klagen, janken, kreunen en steunen en morgen weer een nieuwe dag!! Zo denk ik maar dan Ik had vandaag eindelijk weer eens een keer een redelijke dag! Ook wel weer eens leuk om de toiletpot niet van binnen te hoeven zien, en niet te hoeven kokhalzen tijdens het boterham smeren of ander eten bereiden Als jullie je nou morgen maar weer een beetje beter voelen, dan kan ik weer aan het klagen slaan
Hahah ja idd beebiebeeb! Een dikke digitale knuffel voor iedereen. Fijn dat je je eens wat beter voelt meid, voel me gelukkig ook niet slecht. Wil alleen zo graag voorkomen dat ik oververmoeid raak Door de slechte nachten maar mag absoluut niet klagen! We waggelen gewoon lekker verder hihi
Het 32 weken waggeltje vandaag! Gisteravond veel later naar bed gegaan en heb wonderbaarlijk beter geslapen! Vriend hoeft pas om 10 uur te beginnen dus ik hoef niet naar school te lopen vanmorgen! Zoonlief gaat uit spelen bij een vriendinnetje vanmiddag dus dan ook niet naar school lopen! Heerlijk!
Nou Beebiebeeb hoop dat je vandaag ook een goede dag hebt en dat het tot het einde vd zwangerschap allemaal wat beter gaat. Schmidt: wat superschattig! Dat voelen ze toch onbewust aan. Zl is nu 16 maanden en hij wil de hele dag mn buik knuffelen en kusjes geveniet. Gisteren bij groeiecho werd ie me toch boos: bleek dat ie het er niet mee eens Was dat de echoscopiste aan mijn buik zat. Toen ze klaar Was, Was alles weer goed haha Nou Pamela, doe lekker rustig aan vandaag nu je de kans krijgt. Ik ga zo met zl zwemmen, heerlijk. Ff geen zware buik die me in de weg zit. Veel sterkte allemaal dames met de kwaaltjes! Komt goed en probeer toch nog een beetje te genieten. Straks moeten we dat gezellige getrappel weer missen..
Hier ook een grote broer die mijn buik enorm kan koesteren! Ik vind dat zo leuk! De meiden hebben dat veel minder! Ben eens benieuwd wat zijn reactie op de baby gaat zijn. Hij heeft een duidelijke voorkeur voor broer/zusje en helaas voor hem is dat niet zijn voorkeur! Ach, het zal vast goed komen!
Goedemorgen allemaal, @Schmidt wat enorm schattig!!Mijn zoontje praat ook wel eens tegen mijn buik, smelt! @klagen, daar is dit forum toch ook voor, hihi!Kom op meiden, we kunnen dit!Tjakka! Ik denk dat ik eigenlijk niet mag klagen, voel me op zich prima alleen dat ellendige slapen.grrr!Dat breekt op een gegeven moment op, maar goed! Gisteren de 30 weken echo gehad!ben helemaal in love!Alles was helemaal prima, ze weegt nu 1390 gram. Ze groeit volgens het boekje!En het leuke is dat ik met 34 weken weer een echo krijg,joepie, dit omdat 1 groeiecho geen goed beeld geeft, of ja wel een goed beeld, maar dan kunnen ze vergelijken!Ik vind het helemaal goed,haha! Ons meisje ligt wel in stuit, en ik denk dat dat zo blijft aangezien ze dat al de hele tijd doet!Voor mij maakt het niks uit omdat ik toch al een geplande keizersnee krijg. Ze is nog niet ingedaald, maar ook dat geeft niks!Dus al met al was het helemaal super.
Kort berichtje, heerlijk dat geklaag. De groepshug heeft iets geholpen. Zl heeft langer geslapen, dus ik heb wat langer op bed gelegen 😃. Verdere reactie komt straks, eerst even wat shoppen.
@anieska; leuk dat je meid het zo goed doet! Best dat ze niet indaalt voor de KS dacht ik, dus ideaal dat ze nog lekker hoog in stuit blijft zitten. Morgen krijg ik nog eens een echo, ben benieuwd hoeveel het beebje geschat wordt qua gewicht, ben dan 31w, dus zal ongeveer zoals bij jou zijn... Nu nog effe toegeven aan de nesteldrang en alles hier eens verder poetsen, met de hoop dat het proper blijft tot maandag als we naar Landal gaan... (Iemand al ervaringen met Landal? Ik wou niet teveel eten meenemen, maar ginds wel zelf koken. Kan je in de shop daar alles vers kopen om bijvoorbeeld spaghetti of pannenkoeken te maken? Of best toch al wat meenemen? Tips zijn welkom !!)
Zo, ik ga mij eens rustig douchen! Daarna maar wat rommelen in huis aangezien wij zaterdag de verjaardag van zoonlief vieren!
Boerderijmama,ben benieuwd hoe zwaar je beebje is met de echo!Laat je het nog weten? De winkel bij landal heeft als het goed is wel van alles, maar wat Pamela ook zei, is wel heeeeeel erg duur!Zou gewoon wat dingetjes meenemen!