Hier gaat ook alles goed! Kwaaltjes zijn nagenoeg verdwenen gelukkig! Bloedverlies is nog maar minimaal maar hou mij wel rustig en durf ook niet veel te doen nu! Veel te bang voor weer een bloeding als zondag!
Het is niet toegestaan om dubbele topics te openen. Aangezien dat er al een topic bestond met Uitgerekend Januari 2015, heb ik beide topics samengevoegd. Groetjes Sjanniee
Ik heb net me 2e echo gehad en ik ben een week vooruit gezet!!! ben nu 11 weken en 2 dagen♥ En de kleine was al flink aan het spartelen en rond aant draaien zo leukkk hahah ♥ En wat ook wel leuk is ik weeg nog steeds 58 kilo haha Xx
Ons grote geheim is de wereld in gegaan! Wat leuk al die reacties, wordt er helemaal blij van! Vandaag eerst op werk en sinds vanavond op facebook. Collega's hadden het al wel aan me gezien en meerdere mensen, hihi!
Lekker genieten van al die leuke reacties!! Ik vond het ook heerlijk en nu hoef ik die dikke buik niet meer te verstoppen, haha!
Hier ook uitgerekend in januari! De 24e om precies te zijn. Alles gaat super en de vervelende kwaaltjes nemen met de dag af, misselijkheid is al 2 weken nauwelijks aanwezig! Wat een verademing, nu alleen nog maar genieten. Groetjes
Sophia, fijn dat de echo goed was. Hier gaat het op en af. Gister een heftig dagje gehad. Ml had zijn bus in elkaar gereden.voel het vandaag wel, kan niet veel hebben . Morgen laatste officiële dag voor de vakantie, donderdag zl op de opvang dus dan ga ik eens flink schoonmaken, daarna is hij ruim 6 wkn thuis. Vrijdag (vrije dag) moet ik terug naar mijn werk voor een belangrijk gesprek en een afsluitende lunch. Daarna ga ik lekker bijtanken. Ben wel blij de de misselijkheid in grote lijnen bijna helemaal weg is.
Schmidt geniet maar lekker van de vakantie. Ik mort nog 2weekjes dan heb ik ook vakantie. En bij mij weet nog niemand in de familie het alleen een paar goeie collega's. Waarschijnlijk ga ik hrt zondag vertellen. Ben nu al zenuwachtig hihi Xx
Fijn zo'n goe de echo Sophia! Leuk om aan iedereen te vertellen idd. Eindelijk geen geheim meer! Bij ons weet iedereen het sinds 11 weken ongeveer..
Hier weet alleen mijn schoonfamilie en mijn eigen familie het, m'n beste vriendin, een andere 'vriendin' en 2 buurvrouwen. Heb het nog niet aangekondigd op Facebook wacht echt eerst tot morgen de echo af.
Tjonge ik zoch me rot naar 'ons' topic, maar het is samengevoegd aha. Het is natuurlijk een openbaar internet iets waar iedereen aan mee mag doen. Prima. mijn ervaring is dat er per 'tijd' verschillenden mee kletsen, er altijd een aanwezige kern is en er uiteindelijk een kern over blijft ie actief blijft. Als t maar gezellig is en we met elkaar kunnen delen wat we mee maken. Pamela ik schrok me een ongeluk van jou verhaal! Was zo blij voor je te lezen dat baby ok is! Wat was de verklaring vd vk? Hier morgen termijn eho. Buik aardig gegroeid. Praktisch niet meer misselijk, 3e dag dat ik me redelijk ok voel, fijn. Zie mijn vakantie ineens weer zitten, is nogal n end rijden nml.
Wat fijn al die goed echo's!! Geeft een geruststellend gevoel. Sophiaeen week vooruit?!? Hun? serieus? Meen e dat nou? Ga toch weg! (Hihi kan t niet geloven, wat een verschil)
Er ligt een slibje van de placenta over de baarmoedermond heen, hierdoor is de bloeding ontstaan. Met 20 weken echo (19+1) gaan ze opnieuw kijken of hij mooi mee omhoog schuift.
Ja was ook even verbaasd toen de topics samen waren gevoegd. Maar prima! Starry succes met je echo vandaag! Op Facebook kondigen wij het trouwens niet aan. Mensen die we goed kennen horen het wel persoonlijk van ons.
Hahah jaa Luckymom ik schrok er ook van. Haha maar wel leuk natuurlijk. Beter als je opeens hoort oo je bent een weekje vroeger hihi.
De termijn echo is helemaal goed!! Ben zelfs 6 dagen vooruit gezet!! Dat had ik niet verwacht maar wel super! Ben nu dus 13 weken en 3 dagen!
wat fijn starry! krijgen jullie al een buikje? ik heb sinds week 8 ongeveer een opgeblazen buikje, maar heb t idee dat t juist iets minder is geworden... kan natuurlijk, dat mn darmen gewoon minder opgeblazen zijn. Maar zou t wel leuk vinden als t echt al een beetje gaat groeien
@ loesje9 Ik krijg wel al een buikje, krijg mijn eigen broeken ook niet meer aan. Maar ik ben wel voordat ik met de pil stopte 18 kg bewust afgevallen. Merken jullie al iets dat jullie wat bijgekomen zijn? Ik ben juist 1kg afgevallen, maar het kindje groeit gelukkig goed. Maak me er een beetje ongerust over.
Mooi! ben jaloers Ik ben heel slank dus had juist verwacht snel een zichtbaar buikje te hebben, maar ach, komt vanzelf (en jij bent ook 2 weekjes verder zie ik) oh en ik ben tot nu toe 1 kg aangekomen, wat vooral in mn buik/borsten zit volgens mij. (maar heb eerder het idee dat mn taille verdwijnt dan datie naar voren komt zeg maar) Nou heb ik wel een naar achter gekantelde baarmoeder, misschien heeft het daar ook mee te maken.