@Rosa: Gefeliciteerd! Echt kei leuk, rust maar lekker uit en geniet er maar van. Leuke naam ook! @Pinda: klote he, een jaar alweer he. Maar ik ben voorlopig ook nog wel hier hoor. @Elja: balen zeg. @t84: spannend, ben benieuwd of ze alles duidelijk uitleggen en laten zien. Vandaag is het precies vier weken geleden, de operatie. Ik heb nog nooit een natuurlijke eigen cyclus gehad (alleen toen ik 12 was), dus weet niet hoe lang hij is. Maar als hij 28 dagen is, kan ik vandaag ongesteld worden. In tegenstelling tot iedereen hier zou ik dolblij zijn als ik vandaag ongesteld wordt of morgen, dan weet ik in elk geval dat de operatie alvast gewerkt heeft. Als ik het niet wordt, dan heb ik er in elk geval goed de balen in (klussen doe je niet en mag niet de eerste twee weken na zon operatie, dus een zwangerschap is uitgesloten)
@elja: balen zeg!!!!! @happy: hopelijk ben je snel ongi!!! hier net naar het cb geweest om extra te wegen was wel benieuwd... 2975 weegt ze nu, bijna geboortegewicht dus. wat een stomme mensen werken daar zeg bah bah ik mag ze nu al niet!!!! heb een hele preek gekregen dat isabel niet bij mij of in de box mag slapen , dat mag ze alleen in haar eigen bedje en ik moest haar 2 borsten aanbieden ipv 1 terwijl ze aan 1 genoeg heeft! ben best wel pissig.. ik weet echt wel wat ik doe en wat goed is voor haar en niet... ze mag van mij lekker slapen in de box en in mijn armen hoor!
@naomi: wat maakt het uit als ze af en toe lekker in de box of jouw armen slaapt? Of zeggen ze dat er niet bij?
@happy: het zou met haar ritme te maken hebben zeggen ze. ze moet een ritme krijgen en dus vaste plekken om te slapen, eten en spelen.... maar als ze lekker in de box ligt te kijken en valt daarna in slaap, dan ga ik haar niet oppakken en in haar bedje leggen. ze slaapt alleen snachts in haar bedje. ook zou ze hazeslaapjes doen nu zeggen ze waardoor ze niet goed drinkt. nou mevrouw slaapt prima! meestal uren achter elkaar en drinkt elke keer de borst mooi leeg. als ze straks ouder is en niet zoveel meer slaapt zal ze haar middagslaapje in haar eigen bedje moeten doen maar ik ga haar nu niet elke keer in het bedje leggen en dan zelf beneden zitten. zover ik weet uit mn eigen omgeving slapen alle kleine babytjes lekker in de box in het begin!
He meiden ook hier weer ff een kort berichtje van mij @alle meiden die bevallen zijn gefeliciteerd! Bij mij wordt het nu ook echt spannend heb elke nacht voorweeen en harde buiken dus moet overdag proberen bij te slapen maar dat doe ik dan alleen 's ochtends anders slaap ik 's nachts weer niet Met mn puppie gaat het echt super! ik zit nu op 4 x per dag uitlaten en ze volgt me overal sinds 3 dagen haha (voortekens?) als ik slaap ligt zij op de bank te slapen en als ze wakker wordt gaat ze meestal spelen maar nu komt ze naast mijn bed liggen waken @meiden die nog niet zwanger zijn... heel veel sterkte en ik hoop echt dat 2011 jullie jaar mag worden!! Ik laat zo af en toe wel wat van me horen
ik moet heel eerlijk zeggen dat ze wel gelijk hebben hoor , jaylen is nu 7 weken en slaapt ook alleen maar in de box (behalve snachts) is ook heel gezellig natuurlijk en makkelijk,maar ik ondervind nu wel de problemen ervan,nu wil ik hem op regelmaat hebben en dus boven in z'n bedje overdag,now way! hij trapt er niet in :x haha.Meneer wil alleen maar in de box,dat ziet hij nu als zijn slaapplek.Dus wat dat beteft kun je nu beter proberen haar zoveel mogelijk in haar bedje te laten slapen (is maar een tip hoor!). en ja natuurlijk vinden babytjes het fijn,lekker dicht bij mama (gelijk ook) haha.Ik moet jaylen na de laatste voeding savonds in de box leggen,wachten tot hij slaapt,en dan nar boven vervoeren haha,niet echt ideaal dus. liefs
@miranda: pff nee dat is niet ideaal!! maar ze slaapt snachts prima in haar bedje, heb het overdag nooit geprobeerd. vind het nog fijn om bij haar in de buurt te zijn, ben altijd bang dat ze stikt als ze wat terug geeft. dus ik maak het mezelf alleen maar lastiger als ik haar in haar bedje ga leggen overdag. en ik snap dat het makkelijker en beter is om een kindje gelijk te leren in eigen bed te slapen maar om nou te zeggen dat ze nooit in de box mag slapen of nooit bij ons in de armen dat vind ik overdreven! ze ligt nu heerlijk in de box te slapen. het verschil in de box is wel dat ze met slapen op haar zij ligt en met spelen gewoon op haar rug of buik. ze slaapt namelijk altijd op haar zij.
Hoi hoi, Hier een foto van ons Hollandse welvaren (foto is verkleind dus geen supermooie kwaliteit) Bekijk bijlage 121344 Qua rusten is het nog niet echt gelukt vandaag, zit inderdaad nog vol adrenaline, haha.. En ik kan niet stoppen met kijken naar het geluk dat zo lekker bij me ligt. Voor iedereen die nog niet zwanger is een dikke knuffel!!!
@rosa: wat een scheetje!!! *smelt* hihi dacht al dat je niet zou kunnen slapen, had ik ook ik kan mn ogen nu nog niet van haar afhouden hihi, geniet ervan meid!
wat een mooi ventje rosa!!! naomi,je hebt helemaal gelijk hoor,ondanks dat ik al een dochter heb en de nodige ervaring met een baby,ben ik ook bang dat jaylen bij het spugen stikt , en hij slaapt nog wel op de buik,dat is weer iets beter dan op de rug met spugen. tja met mijn dochter heb ik totaal geen last gehad,die had ik ook de hele dag beneden,maar bij hem is het totaal anders. ach lekker doen wat je zelf wil toch ,en ja het cb kan soms behoorlijk irri zijn.
@Rosa, wat een knap ventje!! Nu kan ik helemaal niet meer wachten, haha.. Gister bij de anesthesist en verpleegkundige geweest, een hoop info gehad. Maar wel duidelijk allemaal.. Vandaag weer controle bij de gyn. En morgen de auto halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Rosa Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een prachtige foto. Wordt hier spontaan verliefd op het ventje. Wat zul je trots zijn. @rest hoe is het heir meiden? Ben met mijn nieuwe baan begonnen en het is een groot feest. Vind het tot nu toe erg leuk. Heb alleen wel een brief gekregen van de rechtbank. Mijn vorige werkgever heeft dus toch stappen ondernomen. Volgende week moet ik verschijnen en is er eerst zo'n kleine gesprekje tussen beide partijen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. BEn wel een beetje zenuwachtig
Rosa, wat een lekker ventje zeg. Heerlijk.. Kan ook niet meer wachten haha! T84, heb je nog geen definitieve datum gehoord? Misschien bij de gyn? Leuk je auto ophalen, kan je meteen de maxi-cosi klaarzetten haha. Nijn, wat stom dat je toch naar de rechtbank moet! Wel heel leuk dat je werk zo bevalt. Maar ke niet druk meid, ze kunnen niet veel doen, je hebt toch niets verkeerds gedaan? We wilden gisteren een box bestellen bij de Baby-Dump, wat een winkel zeg! Vooral het personeel! De box die wij wilden stond niet als voorbeeld, dus ik vroeg of ze hem dan achter hadden, zodat ik het hout even kon bekijken (wite wash). Deden ze al heel raar over en kreeg ook niet duidelijk antwoord. Uiteindelijk hebben we alleen wat kledinghangers, een wrapper en wat kleertjes gekocht (Naomi, kleertjes van het merk Gymp, superleuk! Je moet maar ns kijken!). Wel balen, had zo graag weer iets van mn lijst willen strepen!
@stephanie: wat stom dat ze daar moeilijk over deden!!! je hoort heel wisselende verhalen over babydump, wij hebben er ook geen grote dingen gekocht. nou hebben wij de meeste grote dingen 2ehands hihi. alleen de wagen niet en die komt van babyplantet, daar zijn we echt geweldig goed geholpen!! zal eens een keertje kijken naar de kleertjes, ben wel benieuwd nu hihi. @nijn: wat balen dat je toch een brief van de rechtbank hebt gehad, maar wat al eerder gezegd is, je hebt toch niets fout gedaan? dus dan kunnen ze je ook niets maken lijkt mij. hij kan je toch niet aanklagen omdat je ontslag neemt...... dat recht heb je nou eenmaal! snap dat je zenuwachtig bent, maar komt vast helemaal goed! laat je niet gek maken en zorg dat je alles op papier hebt staan zodat je niets kan vergeten volgende week (je weet maar nooit met die zenuwen ) @T84: fijn dat je duidelijkheid hebt nu!! heb je nog geen datum door gekregen??
Naomi, ja stom he! wij hebben kamer bij babypark vandaan, en de wagen bij prenatal, en bij allebei zijn we goed geholpen. Vorige zwangerschap heb ik wel wat kleertjes bij babydump gehaald, maar toen vond ik de winkel al niks. Misschien ligt het aan de vestiging hoor (Beverwijk), maar ik hoef er niet meer heen. Ga maar kijken bij die kleertjes, ik vond ze erg schattig!
dat heb ik gehad met prenatal (breda) vond de service erg slecht. nou ja we werden gewoon niet geholpen! het is dat we er nog een kadobon van hebben liggen want ik kom er liever niet meer...
@Nijn, fijn dat het goed gaat op je nieuwe baan. Ik denk ook dat je oude werkgever je niet zo veel kan maken.. heb je al juridisch advies ingewonnen? @Steph, volgens mij ligt het per winkel er maar net aan wie je helpt, de eerste dat we bij de babydump iets gingen kopen was echt super. De 2e keer was iets minder.. Maar goed ik denk dat je dit overal wel hebt. Net terug van de gyn. controle was weer goed. Bloeddruk was gelukkig ook redelijk vandaag. Volgende week do, weer bloedprikken en urine inleveren. Vrijdag weer controle bij de gyn. + uitslag hiervan... Maar ik weet ook DE DATUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben helemaal hyper.. hahaha!!! Ik zit nog even te twijfelen om het hier te vertelen, want dan is er helemaal geen verrassing meer.. hihi..