@All: gisteren naar fertiliteitsarts geweest. Was een goed gesprek. Hij heeft inwendig onderzoek gedaan en slijm etc. van mijn baarmoedermond afgenomen. Alles was goed bij mij gelukkig! Zag al dat er eitjes aan het rijpen waren voor de volgende ronde. Als ik ongesteld ben moet ik bloed laten prikken en een week na de eisprong moet ik bloed laten prikken. Ook moet mijn vriend nog een keer sperma inleveren. Waarschijnlijk word het IUI en geen IVF of ICSI. Het zaad is te goed voor IVF of ICSI maar weer te zwak om snel spontaan zwanger te worden, het zou nog wel kunnen maar de kans is klein (zoals het zaadonderzoek er nu uit ziet). spannend allemaal...!
Pinda, wat een opluchting dat bij jou alles goed is! Scheelt weer een hobbel in het pad van zwangerworden! Hoe is je vriend eronder? Die had er toch wel moeite mee dat het aan hem lag dat het zo lang duurde? Had je nog gevraagd hoe het kwam dat je steeds van die lichte testjes had? Straks even met mn moeder naar de stad, nog wat dingen voor de vluchttas halen, Na dat verhaal van de bevalling met 35 weken kreeg ik de kriebels.
@ Sweetbel, o ja inderdaad....de vluchttas...ik had daar ook zo'n kriebels voor, al heb ik hem achteraf helemaal niet nodig gehad naar mijn idee.... @ Pinda, fijn dat het gesprek goed was!!! Zucht, ik zit vandaag weer met een mopperend mannetje die echt weer helemaal niets leuk vindt...ik denk dat hij in een sprongetje zit....
@alice Haha hij heeft waarschijnlijk meteen door dat het weer vandaag minder is. Tenminste hier. Het regent en het blijft volgens mij een grauwe dag. Vind het wel even lekker hoor. Daarna mag de zon wel weer komen, als het maar niet te warm wordt
pinda, fijn te horen dat jullie een goed gesprek gehad hebben bij de f. arts en dat het bij jou allemaal goed lijkt te zijn! Het ziet er iniedergeval wel hoopvol uit! T84, je vroeg over de nachten... die zijn hier geweldig haha. Echt byzonder volgens mij, maar denk dat hij al 2 weken doorslaapt! 11 uur de laatste fles. en om 7 uur krijgt hij weer de eerste. All: Ik baal enorm!! voelde me gisteren al niet fit... en wat voel ik vanmorgen onder het douchen.... een opkomende koortslip! Grr!! zo heb je er al een eeuwigheid geen 1 gehad... en nu juist wanneer het gevaarlijk is voor je pas geboren baby... heb ik een koortslip! Wel gelijk afgeplakt met een compeed lipblaasjes patch, maar het zit me helemaal niet lekker!! Lees je enge dingen op internet over hersenvliesontstekingen en dat juist baby's tot 8 weken nog geen goed afweer systeem hebben tegen het herpes virus! Nouja... meer dan voorzichtig kan ik niet zijn..continu handen wassen, niet aan mn lip zitten, niet knuffelen en kussen en niet te dicht in de buurt van zijn gezicht komen:S Iemand nog meer tips? Ik kan moeilijk stoppen met hem aan te raken, want ik ben degene die er overdag voor hem is.
@Wian, fijn dat de nachten zo goed zijn. Heerlijk is dat he.. Scheelt echt de helft. Over je koortslip, volgens mij doe je er al alles aan. Komt helemaal goed. @Pinda, fijn dat het een goed gesprek was. Hoop dat jullie snel zwanger zijn. @Alice, Ow jeej een mopperend mannetje, haha.. Ja die dagjes zitten er weleens tussen. Hihi.. @Nijn, hier schijnt eigenlijk al heel de dag de zon. Wel is het een stukkie frisser en beetje bewolkt, maar valt nog mee. Hoop eigenlijk dat het hier ook gaat regenen, scheelt weer met de hooikoorts.
@ Wian, he wat verschrikkelijk dat je nu net met een koortslip zit!!! Mijn kleine mopper is net in slaap gesukkeld...hopelijk houdt hij dit nog even vol...heb ik even rust . Ach ja en zodra hij weer wakker is en begint met mopper, ga ik maar weer in de knuffelmodus , uit elk nadeel je voordeel zien te halen , hahaha.
Hee Wian, wat heerlijk om te horen dat je kleine het zo goed doet zeg! En dat doorslapen, heeeerlijk. Ik denk ook dat je alles al doet om te voorkomen dat je kleine besmet wordt, zou me er verder niet druk om maken. Net wat je zegt, meer kan je niet doen! Alice, breng die kleine mopperkont maar hier. Gezellig hihi. Lijkt me wel lastig al hoor, als je alles doet wat in je macht ligt om m vrolijk te krijgen, en hij werkt niet mee. Duim voor je dat hij wat vrolijker wakker wordt! En die tas.. volgens mij zit alles er in, moet alleen nog een shirt in voor manlief. Heb net wat nieuwe shirts gekocht voor hem, moet hij maar kijken welke hij meewil. Ziet hij er tenminste goed uit op de foto's haha. T84, heb jij ook hooikoorts? Ik wel, al lijkt het nu iets minder dan de afgelopen jaren. Hier is het ook nog wel goed, wat kouder, maar ik geloof nooit dat het hier gaat regenen. Even een vraagje voor de borstvoedende dames: lees overal dat je vitamine D en K moet bijgeven aan een kleintje. Heb net D gekocht (vergeet die K weer, grrr) maar hoe geef je dat? Het is toch vloeibaar? Doe je dat echt op een lepeltje? Jullie nog tips voor in de ziekenhuistas?
@pinda: fijn dat bij jou alles goed was!! @wian: je doet er alles al aan, meer kun je niet doen meid. wat fijn dat hij al zo lekker door slaapt @sweetbel: ik heb gecombineerde druppels (D en K samen) dat zijn totaal 5 druppels en dan inderdaad op een lepeltje en dat in de mond. Isabel rolde vandaag van haar buik op haar rug zonder hulp en gisteren vonden we haar met haar hoofd bij het voeteneind en voeten waar haar hoofd altijd ligt in bedje.... mevrouw was gewoon een halve rond gedraaid! blij dat ze toen geen dekentje had...
sweetbel: weet niet of je t al hebt maar dextro energie is een aanrader voor in de tas! ook voor op je nachtkastje!
Okee meiden, bedankt. Muntje voor rolstoel had ik al, zo'n supermarktding. Zal dextro halen, vind het wel heel vies trouwens. Naomi, kanp van Isabel! Slaapt ze in een slaapzakje?
@sweetbel: oke daar had je dus al aan gedacht ja ze slaapt in een slaapzak haha zou je niet denken aangezien ze dus gewoon rondjes draait.... vanmiddag heeft ze voor het eerst van haar buik naar haar rug gerold zelfstandig!!!!! ik ben zooo trots, van haar rug op buik blijft ze ook proberen maar verder als op haar zij komt ze nog niet hihi.
Hey meiden, Pinda: Fijn dat jullie gesprek goed is verlopen. Ben wel heel nieuwsgierig of je het nog gevraagd hebt over je testjes Alice: Is de kleine mopperkont al iets vrolijker geworden van jouw knuffelmodus? Sweet: Vluchttas had ik niet Heel slecht ik weet het, maar wist gewoon dat ik niet spontaan zou beginnen en anders had mannerje wel wat bij elkaar geraapt. Dus ik kan je daar niet mee helpen Wian: Balen van je koortslip en nee ik kan zo niet iets bedenken wat je nog extra zou kunnen doen. Wel fijn dat de kleine het zo goed doet 's nachts. Nijn: Heeft het bij jullie nog geregend?? Hier is er wel wat gevallen, maar het is nog niet genoeg om het stof weg te krijgen. All: Gisteravond een testje gewaagd, maar kon er niet echt iets op bespeuren Wacht nu dus tot vrijdagochtend en ga er dan 1 doen met ochtendurine. Mijn temp is eigenlijk gewoon te mooi Verder inmiddels wel pijnlijke borsten, maar anders dan andere maanden. Heb dus echt geen idee voor deze ronde maar ga er maar vanuit dat het loosalarm zal zijn en dat het lichaam me weer eens voor de gek houdt. :x Liefs van mij
Goedenavond lieve meiden Zie dat iedereen een leuk weekend heeft gehad! Naomi,hoe is het met je verkoudheid en je hooikoorts. Haha dat is knap van haar! Alice,jeetje wat vroeg zeg!Ik kan dat niet want dan val ik s'middags weer in slaap. Hoe is het met de kleine man al een beetje uit zijn mopperige bui hihi. T84,nog even en de tuin ziet er weer goed uit. Heel veel succes morgen! Wian,balen van je koortslip.Je doet inderdaad al alles wat je kan doen! Pindakoek,Wat mooi zeg dat alles in orde was bij jou.Zeker Spannend allemaal hoop dat je gauw zwanger bent zodat je ook kan genieten. Remmar,je hebt een heel mooi kaartje,je hebt zelfs een Triphasic kaartje heb er samen met me zus naar gekeken. Nu hopen dat het goed uitpakt! Hier 1ste paasdag eventjes naar slagharen geweest wat een drukte!! En 2de paasdag naar me schoonouders geweest en hebben daar gezellg gegeten. Pff nu ben ik ontzettend duizelig voel me eigen niet helemaal happy dus en het enige wat ik op heb is een gehaktbal heb wel sla op me bord dat ga ik nu eten en dan nog aardappels.
@remmar Ja het heeft hier van 17 tot 18 uur heel hard geregend met flinke onweer. Het was heel dichtbij en donderde en kraakte flink. Best eng. Vind het wel lekker hoor. Even alle stof uit de lucht. Heb erge hooikoorts en mag dus geen pillen gebruiken daarvoor. Hier is MvM net geweest. Test was mooi posi Vond dat wel spannend haha
Remmar, haha, wat kan je dat dan aanvoelen he! Ik denk dat mijn meidje eerder gaat komen, maar je kan er niets over zeggen natuurlijk. Jammer dat je test nog niet positief was, maar je bent nog niet ongesteld, dus het kan nog alle kanten op. Voor Nod had ik ook geen knaller, na nod wel. Naomi, snap dat je trots bent! Is ook heel goed van haar. Ze is wel snel he, qua ontwikkeling? Nijn, jeeee wat goed, weer een posi test. Hoe voel je je, al wat zwangerder? Ik durfde me pas echt zwanger te voelen na die 10 weken, want toen kreeg ik vorige keer mijn miskraam. Jij bent al ruim over de 6 weken heen nu, en hebt al een kloppend hartje gezien, echt heel gaaf. Kim, vervelend he, als je niet lekker kunt eten. Anders laat je het toch gewoon staan, eet je alleen wat yoghurt ofzo? Hier al gegeten, keuken schoongemaakt en gedouched. Zit nu lekker in mn badjas op de bank met een kop thee. Mannetje is weer hard aan het werk aan het huis, we hebben buiten geen watervoorzieningen, dus loop nu steeds te slepen met emmers water. Morgen komt er iemand dat dus maken, maar de vloer is gedeeltelijk over het luik gelegd, dus kunnen daar niet bij. Verder gaat eindelijk de steiger uit de voortuin, dus het schiet op hihi.
Nijntje: Hier heeft het wel wat geregend maar gelukig niet gedonderd. Ben daar ook nooit zo'n fan van. Het ziet er hier overgens ook weer dreigend uit. En wat geweldig dat MvM is geweest. Mag je ook lekker in die stinkende potten gaan plassen En ja... dit weer is niet echt bevordelijk voor de hooikoorts. Daarom hebben wij het op het werk op het momet zo druk Kim: Haha... zitten jullie stiekem met zn tweetjes naar mijn kaartje te gluren Maar ik ben er wel heel trots op, nu nog hopen dat ik over een paar dagen ook een posi test in handen heb. Balen dat je zo slecht kunt eten op het moment, hopelijk gaat dat snel over. Sweet: Fijn dat jullie straks buiten ook een watrevoorziening krijgen. Wij hebben het gelukkig zowel aan de voorzijde als aan de achterzijde van het huis. Ben bang dat de bloemen anders op half 11 hadden gehangen En wat zul je blij zijn als de steiger straks weg is. Nee, je kunt er geen peil op trekken wanneer de kleine zich aankondigd. De vk had hem al 3 weken eerder verwacht. Maar toen hij met 41 weken probeerde te strippen dacht hij er wel anders over. Fijn te horen dat er bij jou voor je nod ook nog niets te zien was, heeft me toch nog een beetje hoop. Noami: Wat groeit jullie meisje hard en wat leuk dat ze kan rollen. Inderdaad wel uit gaan kijken met de dekentjes in het wiegje/ledikant. Vanavond een lekkere luie avond. Lig al een paar avonden vroeg in mn bedje. Lijkt wel of tegen een uur of 10 mijn kaarsje helemaal opgebrand is. Zal wel met het weer te maken hebben. Liefs van mij
Remmar, pff, ja de plantjes zijn ook echt toe aan een flinke hoosbui. Blijf niet aan de gang met emmers slepen, veel te zwaar. Heerlijk toch, zo op tijd naar bed als het kan? geniet ervan!