@nijn: knap dat je het hier toch durft te vertellen meid! hele dikke knuffel voor jou het is moeilijk maar je komt er wel uit! @alice: en rommelt het nog?? @happy: hier ook medelijden met de dieren! onze hond is bang sinds 2 jaar (niets gebeurd) en vind dat echt sneu. krijgt nu flink wat resceu spray en wordt daar wat kalmer van gelukkig. de cavias laten zich ook maar niet zien en blijven lekker veilig in het nachthok hihih. @remmar: hihih klussen!!!!! en hopelijk mag deze ronde jullie eindelijk geluk brengen! iedereen een hele fijne jaarwisseling!
Ik wil iedereen alvast een hele goede jaarwisseling wensen. Dat in 2012 ieders dromen en wensen uit mogen komen.
Allemaal alvast een hele fijne jaarwiselling. Dat we volgend jaar maar weer gezellig verder mogen kletsen Ga over een uurtje de kleine man maar uit bed halen, die wil zo graag een keer naar het vuurwerk kijken
allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!! hier de hele dag bezig geweest voor morgen.... heb er erg veel zin in, wat is de tijd toch snel gegaan morgen alweer 1 jaar! dit zijn de taarten die ik gemaakt heb! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/305874-januari-2011-mamas-deel-2-a-153.html#post11713883
He meiden,n Allemaal een heel gelukkig 2012!!!! Met veel liefde, zwangerschappen en gezonde baby's!!! Ik heb eeb vraag. Mijn zoon heeft wat kale plekjes op zijn hoofd ineens. Vie me vandaag pas op. Niet op zijn achtterhoofd, maar bovenop zijn hoofd en een beetje aan de rand bij zijn voorhoofd. Is dit normaal? Komt dat weer terug? hoop het toch wel???!!! Wie weet dit of herkent dit?
Allereerst voor iedereen de beste wensen!!!! Ten 2e: @ Naomi, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Isabel! Wat een mijlpaal! Wat gaat het hard! @ Nijn, wow meid, ik lees net van je situatie. Knap dat je het ons wilt delen. Hopelijk kunnen we je steun bieden daar waar nodig. Ik herinner me dat Rosa ook in zo'n situatie heeft gezeten, wellicht kunnen jullie extra steun bij elkaar vinden. Hier ook een gebroken moeder....een kereltje Wat nu al meer dan een week ziek is en mama die er weer een slapeloze nacht op heeft zitten en ook nog eens een hele dikke buik en babystress heeft..... Nog steeds zijn de dingen niet af die ik graag af wil hebben, ik kom er gewoon echt niet aan toe.... Vandaardat ik even niet zo aanwezig ben en niet goed op iedereen reageer, sorry
Goede morgen meiden, @nijntje: dat de kleine man haren verliest kan volgens mij in ongeveer de eerste 6 maanden voorkomen doordat de hormonen die hij van jou heeft meegekregen nu Beginnen te dalen en hij het nu zelf moet gaan aanmaken. @ Naomi: gefeliciteerd met Isabel! Wauw ook alweer een jaar. @alice: ach meisje toch wat balen dat de kleine man ziek is en jij zo slecht kunt rusten. Kan me voorstellen dat je helemaal op bent. Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel! Hier: vandaag een flinke temp-dip. Morgen naar de gun, maar hoopzo dat hun hulp niet meer nodig is. Zie er namelijk best wel tegen op om alle onderzoeken te ondergaan. Verder hier een zeurend mannetje. Heeft een beetje te weinig geslapen de laatste dagen en daar plukken we nu de vruchten van.
@All: de beste wensen voor 2012! Dat er maar allemaal gezonde kindjes geboren gaan worden @All: heb niet alles doorgelezen... ben weer aan het werk na 2 weken lang vakantie te hebben gehad.. Hier moest ik gisteren ongi worden maar heb nog geen bloed! Heb al bijna een week last van lage rugpijn en erg veel drang steeds om te plassen 31ste als laatste getest en die was negatief..nouja leek wel iets te zien..maar was niet knallend..ik kom snel weer bijlezen
@alice Maar rosa is toch al maanden niet meer actief hier? Of wel? @remmar Ja dat begrijp ik en dat vond ik ook, maar als je eenmaal bij de gyn bent geweest, doe je het ook gewoon. Dat gaat vanzelf. Je hebt het er dan gewoon voor over. En als je er eenmaal in zit vallen de onderzoeken echt mee. Van buitenaf lijkt het heel zwaar, maar dat valt mee. Tuurlijk zijn er momenten dat je baalt of er tegenop ziet. Maar dat gaat snel weer weg. Dikke knuffel meid.
Naomi,Gefeliciteerd met Isabel!! Nijntje,Wat een situatie zeg,hoop dat alles snel goed gaat. Dan is de kleine man zijn donshaartjes aan het verliezen. Alice,pff dikke knuffel meid!Probeer toch je rust te pakken als het lukt. Remmar,Alvast succes voor morgen bij de gyn!Hopen dat je dip een innestelingsdip is. Pindakoek,Spannend meid!! Ik duim heel hard dat het raak is! Hier ook nog steeds ziek bah!Vanmorgen met hoofdpijn opgestaan.En Lyah heeft vandaag een lachbui tegen vriendlief hihi,hij heeft de grootste lol met haarMorgen moeten we ook weer naar de kinderarts met haar ivm haar zuur.Pff de kleine meid gaat nu ook qua kleding langzaam aan in maat 62.Gaat me nu toch wel snel ineens hihi.
Pinda: mijn duimen draaien voor je. Nijn: ben best wel nieuwsgierig naar wat ze allemaal gaan doen. Eerste afspraak is een soort intake gesprek vertelde ze en wordt er een afspraak gemaakt voor een echo en zaadonderzoek. Ben benieuwd wanneer dat plaats gaat vinden. Iemand enig idee op welke dag van cyclus ze dat zullen doen?
Kim: bij jullie ook al ziekenboeg? Hoor en lees de laatste tijd niets anders Vindt het ook niet gek met dat rare weer. En wat leuk dat de kleine meid al zo kan lachen Altijd zo schattig om te zien.
@Remmar: zaadonderzoek kun je na het intakegesprek doen. Dit moet wel in de ochtend gebeuren en er mocht geloof ik niet meer dan een uur tussen zitten van lozing tot inleveren. Echo bij jou zal worden gemaakt op dag 11 van de cyclus, ze gaan dan je cyclus in de gaten houden of kijken of alles goed is.