Na een heel zware zwangerschap: dikwijls in het ziekenhuis gelegen enz. Ben ik zondag 11 september bevallen van een schat van een zoontje! Zijn naam is Jarne, weegt 2960 gram en is 44 cm groot! Het is mijn ouders hun eerste kleinkind. En mijn eerste kindje!! Dus heel veel vreugde in de familie!!
hihi nou hier ook nog een keer!! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje!! geniet er maar lekker van!! groetjes
Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet van jullie kleine wondertje ! Hoop dat alles goed met je gaat en dat alles zo goed als naar wens is verlopen.... ga nu maar snel even over het ledikantje turen Veel plezier, geluk en liefde voor en met de kleine! Jade
Bedankt iedereen! Ik geniet er volop van. Alleen snachts opstaan begint mij wat teveel te worden heb wat slaapgebrek. Ben vandaag ook voor de eerste keer met onze jarne gaan wandelen!! Was echt super!! Groetjes Lore
Proficiat met de geboorte van jullie zoontje Jarne! Hopelijk heb je een digitale camera want ik weet nog goed dat wij die eerste weken heel veel rolletjes vol schoten! Eerste keer in bad, eerste keer naar buiten. Alles moet op de foto! Geniet van deze periode!