We zijn vanavond naar de huisartsenpost geweest omdat jasper 38,3 had en minder drinkt (ong. 80 cc) die arst vertrouwde het niet en stuurde ons door naar een kinderarts.Waarschijnlijk heeft ie een rs virus maar daar wordt ie morgen op getest,urine is al opgevangen.Morgen hoor ik meer.we zullen het ff moeten afwachten verder.Ik hoop dat ie morgen weer terug mag naar huis,ik mis hem nu al groetjes bianca
hoi Dat is even schrikken , heel erg veel sterkte en hopen dat hij snel weer naar huis mag . sterkte yvonne
Veel beterschap met je kleine mannetje Bianca!! En ik hoop ook voor je dat ie heeeeeeeeel snel weer lekker naar huis mag! Groetjes Carry
Oh wat erg meis!!! Dat zijn geen leuke dingen. Ik hoop dat het snel beter met hem zal gaan en dat hij weer lekker naar huis mag.. Sterkte!!
jeetje meis wat erg hopelijk wordt tie gauw weer beter heel veel sterkte gewenst en Jasper wordt maar weer gauw beter kleine schat gr debbie
He bah meis Ik hoop dat alles mee valt, en dat Jasper snel weer bij mama thuis mag zijn. Dikke knuffel voor jou !
Naar hoor, ook ik hoop dat het allemaal meevalt en jullie Jasper snel weer mee naar huis mogen nemen. liefs Sarina.
Ach jeetje! Heel veel sterkte & beterschap voor Jasper! Hoop dat hij snel weer beter is zodat hij fijn vertroeteld kan worden thuis! Begrijp dat je hem mist en je zorgen maakt! Liefs & knuf, Jade