Eens wat anders dan een klaagtopic oid... Waar dacht jij net aan? Ik zal aftrappen! Mijn gedachten van net; Ojee, dat ik dat examen wel halen vrijdag?!
Ik dacht: wat een vreselijke ramp vandaag in Libie. Wat ben ik blij dat mijn vriendin A. niet vandaag in dat vliegtuig zat, maar 2 maanden geleden..
Mijn laatste gedachte gaat ook over de vliegtuigramp, aangezien de tv nu op Hart Van Nederland staat en het over dat onderwerp gaat. Ik ben zo benieuwd naar de oorzaak. Die gedachtes gingen door me heen.
arm kind van die vliegtuigramp (had net het filmpje bekeken waarop kindje te zien was) en ga hem/haar niet filmen maar laat hem/haar met rust, heeft al genoeg meegemaakt
Ohhhhh.... wat vind ik dat erg voor je! Dat zou ik ook echt vreselijk vinden. Breng je hem nog wel weg naar een reparateur? Soms valt er nog wat te redden. Succes!
@ Tupp,. Mijn man heeft dat "ding" meegenomen naar de TU-Delft. ze gaan hem nu uit elkaar halen, om te kijken of ze hem op de pc kunnen inbouwen (ofzo, snap er zelf niks van). Maar ik hoop dat het hun gaat lukken. Anders opa's en oma's lief aan kijken