Haha ja ik vind 'm op haar ook super kort. Te kort eigenlijk... Maar bij de info stond dat het model 1,78 is en zelf ben ik 10 cm korter dus heb goede hoop (heb de bestelling nog niet binnen)
Ziepoesnetnie! hihi Deze schoenen komen hoop ik morgen binnen: Tamaris Peeptoes - Oranje - Zalando.nl Even&Odd Peeptoes - Beige - Zalando.nl En hopelijk ook morgen 3 nieuwe bh's. Heb echt huidkleurige/lichtroze ondergoed nodig! Nog op zoek naar leuke rokken en jurkjes, tot op de knie. Iemand ideeen waar ik die kan vinden? h&m = te kort, wehkamp = niks leuks, we = te tuttig, asos = te kort.
Deze lag me vandaag aan te staren bij de bakker... Slecht slecht slecht, maar ik ben overstag gegaan... Hélemaal voor mezelf. En hij was lekker...
2 weken geleden een nieuw koffie en thee blik van Riverdale. Waren lekker afgeprijsd anders koop ik zoiets niet snel En mijn ouden waren 2e hands die mn moeder van een rommelmarkt had meegenomen
Ik ben 1.70 maar bij mij zijn die jurkjes ook altijd zo kort.. Heb wat langere benen in vergelijking met de rest van mijn lichaam denk ik Maar wel een super leuk jurkje!
Deze net aangeschaft Jurken | Oriëntaalse jurk in zwart-wit | Karen Millen Echt een jurkje voor mij Nu nog nieuwe schoentjes erbij een passend tasje Voor de rest de laatste paar weken veel te veel aangeschaf. We zijn naar Amerika geweest en ik heb een koffer moeten bijkopen