Vanmiddag 4 jurkjes gekocht bij de H&M en was maar 50 euro kwijt! Morgen weer heerlijk verder shoppen!
Ik had er vandaag online bij de h&m zelfs 2 voor 14,50, lol In de sale en met extra kortingscodes! Verder vandaag de Glossybox Essentials binnengekregen, erg leuk! Nu nog een me-momentje plannen om lekker te gaan tutten...
Deze 2 dus... Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL (heb deze ook in het roze, erg leuk jurkje!)
View attachment 333409 Een jurkje voor de bruiloft volgende week vrijdag, met een colbertje erover heen..
pfff vreselijk geshopt vanavond de schade: 1 lange esprit broek 1 korte esprit broek pip portemonnee (duur maar leuk!!) en doe er lang mee. blauwe leren hand/schoudertas (merk kan ik niet lezen, in gtst ook veel gebruikt) 6 setjes ondergoed voor de kinderen 3 boxers voor man 2 shirts voor man 1 hemd voor man 1 speelgoedauto'tje een klap geld armer maar heel happy!
Om mezelf toch te verwennen (en te troosten dat dat ene jurkje online er niet meer was) Heb ik wat anders besteld bij Superstar
zomerbries mag ik vragen waar je nog zo,n mooie pip portemonee kunt kopen? alvast super bedankt!!!!!!!!
Heb hem zelf bij een lederenwinkel vandaan, die had er nog drie liggen, een roze met een grote knip bovenop, en dezelfde als ik heb, maar dan ik felblauw. ook erg leuk. Zijn ze niet meer te krijgen online? ik kan m echt aanraden, hij is super leuk en erg handig in te delen.