Jeetje verrassing. Zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Panda1, 12 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda1

    Panda1 Bekend lid

    28 feb 2013
    834
    114
    43
    Overijssel
    7 jaar geprobeerd een 3e kindje te krijgen. 2 jaar geleden gezegd t is klaar. Maar nu, ik werd niet ongesteld een gevoel van anders voelen en nu vandaag misselijk. Toch maar een test en hardstikke zwager. Geen tuur streepje.
    Voelt heel dubbel, leven was doorgegaan, begonnen aan een opleiding (hbo) en nu......het moet even zakken.
     
    bluedrake, Lindavvv, Dagda en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.982
    5.815
    113
    Gefeliciteerd! Wauw! In alle opzichten denk ik...Hopelijk krijgt het voor jullie snel een plek en kunnen jullie ervan gaan genieten. :) Hoe vind je man het?
     
    Panda1 vindt dit leuk.
  3. Panda1

    Panda1 Bekend lid

    28 feb 2013
    834
    114
    43
    Overijssel
    Die geeft ook aan heel dubbel.
    Het moet echt landen. Ik zie hem straks in real life. Eerste de andere kids op bed en dan kunnen we praten!
     
  4. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Kan mij voorstellen dat dat even moet landen ja.. iig gefeliciteerd met dit wonder want dat is het wel! En overal is wel weer een oplossing voor te vinden ook met je opleiding etc.
    Eerst alles maar even laten landen de rest komt later wel.
     
  5. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.288
    921
    113
    Vrouw
    Jee dat verwacht je dan idd niet meer. Hoe is het nu @Panda1
     
  6. betties

    betties Fanatiek lid

    24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Heel herkenbaar. Hier ook ooit een wens voor een derde, maar dat zat er gewoon niet in (tweede was een hele medische toestand, waardoor we uiteindelijk allang blij waren dat er een nummer 2 kwam). Dus ook bewust alle periodes met nummer 2 afgesloten, alle spullen verkocht, nieuwe plannen gemaakt en jeetje ik ben 40... en dan ineens... Ik was zelfs helemaal niet zo blij hoor. Moest echt even flink huilen en was doodsbang voor dingen die mis konden gaan etc. Die weken duurden lang hoor. Ik heb uiteindelijk ook een gesprek gehad met een verloskundige die ook coach is. Dat hielp heel goed om er positief in te gaan staan. En nu zijn we superblij en nog steeds verwonderd dat we straks met 5 zijn. En het is echt heel erg leuk met de andere twee jongens, die maken alles bewust mee, we doen dit echt met zn allen.
    Geef het dus vooral de ruimte om te landen. Bang zijn en zelfs gewoon even niet blij mag zeker wel hoor. En tsja, toch gefeliciteerd dan maar!
     

Deel Deze Pagina