jeugdformaat ervaringen proces

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door Sunnygirl79, 2 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunnygirl79

    Sunnygirl79 Actief lid

    11 jul 2018
    214
    59
    28
    Vrouw
    Kan iemand mij meer vertellen over hoe het proces gaat via Jeugdformaat (in DEN HAAG). Ik heb mij aangemeld en een formulier gekregen voor verklaring van geen bezwaar. Die stuur ik vandaag terug. Ik ben vooral benieuwd hoe zo'n huisbezoek gaat wat er wordt gevraagd. En of ik echt referenties moet opgeven en welke informatie dan wordt opgevraagd. En ook of ik informatie over fysieke /mentale gezondheid van artsen moet aanleveren?
     
  2. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Daar heb ik geen idee van, alleen maar hoe het ging bij ons in Brabant.

    Referenties? Ja. 2, het liefst eentje privé en eentje van iemand op het werk.
    Fysiek/mentaal: niet van artsen maar je vult zowat je hele leven in op een vragenlijst. Ze willen echt alles van je weten! Dus hier staan ook vragen over je fysieke/mentale gezondheid.

    Huisbezoek is naar aanleiding van die vragenlijst, ze komen even kijken waar je woont (je kan altijd zeggen dat je vrijstaand woont met enorme tuin terwijl je misschien in een flatje woont zonder balkon.) Eventuele vragen naar aanleiding van de vragenlijst worden dan gesteld en je hebt gewoon een gesprek met de trainers.
     

Deel Deze Pagina