Gevoelig litteken...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anna84, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hoi dames,

Een vraagje: aan de bevalling van mijn dochter heb ik een flink litteken overgehouden (ingeknipt, behoorlijk aantal hechtingen).

Ik heb er nooit last van (gehad), maar sinds vandaag is de plek gevoelig..:(..(en heb ik kast van mijn stuitje..geen idee of dat er ook maar iets mee te maken heeft, maar goed..)

Zijn er dames die dit herkennen??

Groetjes!

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar geen litteken, nu zwanger van de eerste.
    Ik heb ook een tijd last van mijn stuit gehad en nu nog steeds van mijn vagina met steken en dergelijke.
    Wil niet zeggen dat het niet aan je litteken kan liggen maar ik had heel vroeg last van bandenpijn omdat ik snel groeide in omvang aldus mijn vk. Toen ik met verlof ging en minder liep op een dag(werkte in de zorg dus liep veel) was stuitpijn al gauw iets minder.

3. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ik heb gisteren idd ontzettend veel gelopen en had ook al het idee dat het daaraan lag..van dat stuitje dan..maar dat litteken is echt een beetje vreemd, want het is echt op die plek..

Bandenpijn herken ik inmiddels wel..dat is dit 100% zeker niet..

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja overleg met VK kan nooit kwaad.

5. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ik heb ook een hele poos al last van 1 van mijn littekens van mijn vorige bevalling, dat komt omdat het daar beneden nu extra doorbloed is.

6. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ok..dat klinkt inderdaad wel vrij logisch...maar had jij het ook zo van de een op de andere dag?

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Herkenbaar hoor. Stuitje heel lang last van gehad en dat litteken had ik ook regelmatig last van. Niet echt pijn, maar gevoelig.

8. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ja en na sex was het ook pijnlijk, maar nu heb ik effe een weekje geen last meer gehad

9. angelique85

19 mrt 2009
    47
    0
    0
    Purmerend
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik vanaf het begin van het 3de trimester ook zo'n pijn aan m'n stuitje. De VK zei toen tegen mij dat als je vroeger een keer heel hard bent gevallen op je stuitje, je er tijdens de zwangerschap last van kan gaan krijgen. Dit was bij mij dus het geval. Nu gelukkig nog geen pijn aan m'n stuitje en soms wel last van het litteken van m'n keizersnee...

Deel Deze Pagina