Jeukende tepel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariloo, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariloo

    Mariloo Actief lid

    31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Hai hai,

    Even een hele rare vraag... en ik was erg benieuwd of dat meerdere meiden dit ook hebben..

    Ik zit op dag 14 van mijn cyclus.. ik ben altijd erg stipt op tijd, cyclus van 28 dagen en deze dag zou ik ook mijn eisprong moeten hebben.
    Nu ben ik ook bezig met ovu testen, maar deze zijn ontzettend licht!!!! Je ziet ze bijna niet eens... terwijl dit vorige maand echt anders was...
    Ik heb ook helemaal geen vruchtbaar slijm... ben bijna kurk droog!!!
    Ik ben wel sago en heb sinds vandaag 1 hele erge jeukende tepel..... verschrikkelijk.......

    Hebben meer meiden dit rond de eisprong??????
     
  2. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jeukende borsten heb ik wel eens in de 2e helft van mijn cyclus.
    Maar als je geen slijm hebt wil dat zeggen dat je eisprong er nog niet is (en dat klopt dan weer met je testen)
    misschien heb je er eens een langere cyclus tussenzitten..
     
  3. Mariloo

    Mariloo Actief lid

    31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    hmmm wat vaag joh, nooit geweten dat dat rond je eisprong omhoog kan komen.

    Nou dat vind ik dus heel raar, want ik ben nu ander half jaar gestopt al met de pil en heb altijd een cyclus van 28 dagen. nou ja, misschien morgen dan... nog even afwachten denk ik dan maar.
     
  4. Joy2111

    Joy2111 Fanatiek lid

    16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Een ovutest kan van de ene op de andere dag ineens een knaltest worden dus kan zeker nog komen!
    Gewoon om de dag klussen, dan kun je je ei eigenlijk niet missen
     
  5. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik had dat ook in de 2e helft van mijn cyclus. als mijn ei eraan kwam begon het te prikkelen en te jeuken en als mijn ei eenmaal geweest was, had ik hele gevoelige tot pijnlijke borsten tot aan NOD of in mijn geval nu ook rijdens de zwangerschap nog steeds:)
    En wat Joy zegt klopt, als je de ene dag een hele lichte test hebt kun je de volgende dag opeens een knaltest hebben! Dus eventjes afwachten:)
    Liefss Adorable
     
  6. MC86

    MC86 VIP lid

    4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jeukende tepels heb ik bijna altijd in de 2e helft van mijn cyclus! Dus ik herken het wel, maar niet van rond mijn eisprong..

    Irritant he! Want het is zo vervelend om te krabbelen op die dingen, haha! Daar is die huid veel te gevoelig voor :p Daarnaast oogt het ook weinig charmant..
     

Deel Deze Pagina