Wat leuk zeg, staat goed bij elkaar! Heb je die lakentjes zelf gemaakt, omdat je zegt "handgeborduurde lakentjes".
Super leuk meid! Zal ook leuk staan bij je geblokte behang! Heb je het toevallig besteld bij de borduurderie?
Daar moest ik ook aan denken! Ik had de 2de maar dan in het turqouise met een turqouise deken. Helaas was zoonlief er met ruim 6,5 mnd er echt uitgegroeid.
thanx allemaal meiden ben er zelf ook erg blij mee, ja ik heb ze besteld bij de boorduurderie @consider ja idd nou je het zegt het past ook bij de behang die we hebben gekocht ja
Echt leuk hoor! De borduurderie heeft echt leuke dingentjes! Wil zelf ook een paar lakentjes bestellen met bijpassende aankledkussenhoes.
@ consider moet je zeker doen echt lieve mevrouw ze stuurt je mail met voorbeelden en bespreekt hoe je het wilt hebben /welk kleur enzoo
Super mooi! Stoer maar toch schattig en erg mooi blauw met wit gecombineerd. Ga je ook een aankleedkussen in die stijl erbij maken? Ik hou zelf altijd van de 'sets' hihi Ik ga ook zeker ff die site checken!
Zonn deze had ik besteld, jammergenoeg kan ik dit zelf niet maken ik kon het wel bestellen maar omdat ik al zoveel aankleedkussenhoezen heb heb ik het niet gedaan maar het zou wel kunnen dus.
Fijn om te horen dat je tevreden bent! Ik denk dat ik volgende week ff wat ga bestellen...maar eerst even kijken wat ik precies wil, want ze heeft echt zoveel leuke stofjes!