Joepie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miza, 8 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miza

    Miza Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ben even helemaal gelukkig. Na een laatste hele rommelige cyclus van 48 dagen met veel onzekerheden, heb ik deze cyclus gekozen voor ovulatietesten.
    Ik heb een hele voorraad testen besteld hier via de site, omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus gaat duren. Ik ben op dag 9 begonnen met de testen uitgaande van mijn korstste cyclus. Nu ben ik op dag 16 van de cyclus.De voorgaande dagen kwam er telkens al een heel licht lijntje te voorschijn, maar net was hij echt overduidelijk!
    Vanochtend bij het afvegen op het toilet kon ik ook al echt lange draden trekken van mijn afscheiding. Eindelijk weet ik een keer wanneer mijn eisprong komt, daar ben ik helemaal happy mee.

    Het liefst zou ik nu elke dag gaan klussen, maar is dat verstandig? We hebben gisteravond nog voor het laatst geklust, zouden jullie vandaag dan weer gaan klussen? Of morgen weer?
     
  2. Mirre

    Mirre Fanatiek lid

    4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Vandaag en morgen klussen!
    Succes en plezier gewenst ;)
     
  3. Linda76

    Linda76 Actief lid

    4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hey Miza,
    Wat mooi dat je nu weet wanneer je vruchtbare periode is. Ik heb vanochtend dit onderwerp gelezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646 en hierin staat in priciepe dat je gewoon elke dag wel mag klussen en dat het zeker geen kwaad kan. Een keer of 3 per week schijnt ook goed te zijn. Succes meid en zal voor je duimen!

    Linda
     
  4. Niet meer actief

    hoi miza

    als je eisprong is geweest heeft ie nog 12 uur om bevrucht te worden.
    als je eisprong op dag 16 is heeft het weinig zin om nog op dag 18 te klussen.
    ik zou je aanraden om vanaf dag 13 al te gaan klussen, zaadcellen kunnen wel langer leven.
    groetjes
     
  5. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Gewoon vandaag weer klussen.
    Ik heb vorige maand ook elke dag geklusd (rond mijn vruchtbare week) Je moet het wel leuk blijven vinden natuurlijk ! En ik had vorige maand ook posotieve testen. Ik werd daarna wel ongesteld maar bevruchting was een fijt. Succes ! Ik had vandaag ook 2 vette strepen dus wij klussen ook lekker door !

    X linda
     
  6. Floor

    Floor Actief lid

    21 apr 2006
    355
    0
    0
    Veel plezier ;)
     

Deel Deze Pagina