tot wanneer moet je een slaapzak gebruiken? het is op rowin zijn kamer behoorlijk warm en ik krijg het op het moment echt niet kouder en hij wordt 's nachts wakker en volgens mij heeft hij het dan te warm. wat zouden jullie doen? groetjes cindy
Je hebt ook dunne zomerslaapzakjes....en dan geen pyama aan, maar alleen een rompertje. Wordt het dan 's nachts toch wat kouder, dan zou je eventueel nog een dun dekentje over kunnen doen.
Ik heb de winterversie van de slaapzak er af gehaald maar nu wél een zomerpyama aangedaan omdat Glenn niet lekker is. Is ie weer helemaal op en top, dan gaat ie alleen in zijn rompertje in de zak. Ik zou als ik jou was halverwege de avond ff voelen hoe zijn nek en beentjes aanvoelen.
Evi heeft nu een nachthemdje aan met een rompertje eronder, een dunne slaapzak en een dekentje over haar heen. 's-Nachts koelt het namelijk nog behoorlijk af vind ik, ook op haar kamertje
Britt slaapt in haar rompertje met daaroverheen dr pyamashirtje en ze ligt nog gewoon in dr winterzak. Ik vind het snachts nl behoorlijk koud
Ik heb zo'n babyfoon met gradenmeter. Ik krijg het nu al niet koeler dan 21 graden. Véél te warm, maarja, krijg het nou eenmaal niet koeler. De zon staat er op van het moment dat ie opkomt tót 15:00. Ik lucht zijn kamer al vanaf het moment dat Glenn wakker is, als de zon opkomt dan alles dicht. En dan na 15:00 alles weer open. Kan nog wat worden in de zomer. Maarja, dan kan ie ook alleen in zijn rompertje liggen in een dunnen zak omdat ie dan ook al wat ouder is.
Het is een dure oplossing, maar wij hebben screens genomen voor de voorste ramen. Nu is het altijd heerlijk koel op Tymen zijn kamertje. Vorig zomer was het er bloedjeheet!
Ik wéét dat het te warm is voor Glenn, maar hij heeft het niet té warm. Hij voelt gewoon aan, dus niet klam van het zweet. Wat betreft die screens, ja die wíl ik wel, maar het kostenplaatje he. En er zit ook (waarschijnlijk) een verhuizing aan te komen. (als die lui EINDELIJK eens een prijs zeggen) Maar als er géén verhuizing komt, dan wil ik idd screens hebben. In de winter houdt het de kou ook buiten.