Johan Derksen terug op tv

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door vlindermoeder, 11 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    1.986
    528
    113
    Hier
    Vandaag Inside keert met Derksen terug op tv na rel
    Vandaag Inside keert met Derksen terug op tv na rel - https://nos.nl/l/2428356

    Ongelooflijk
     
  2. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.699
    3.957
    113
    Vrouw
    Misschien moeten we dan ook maar weer de Voice gaan uitzenden met hetzelfde personeel.:o:
     
    Seffie, Gewooniemand, Zeebra en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.563
    7.385
    113
    Hoe waren de kijkcijfers voor de kaars-uitzending?

    Zou haast denken dat het een publiciteitsstunt was :|
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Zijn er mensen die dat uberhaupt kijken?
     
    ClaireDeLune, Jessi79, Saartje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.606
    3.853
    113
    Talpa laat nu echt zien dat ze erg hun best doen om het voortaan anders aan te pakken...NOT
     
    Maslov, Gewooniemand, Zeebra en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Ik had niet anders van ze verwacht.
     
    Gewooniemand, chrystel73, Saartje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.606
    3.853
    113
    Ik ook niet hoor
     
  8. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Zolang er een publiek voor is blijven ze op tv. En aangezien ze nog steeds zeer hoog scoren zijn er meer dan voldoende kijkers. Ze zijn altijd controversieel geweest en hebben desondanks (of wellicht juist daarom) de Televizier ring gewonnen.

    Het is niet mijn programma maar wel zo'n beetje het enige in zijn soort waar iedereen precies zegt wat hij denkt zonder politieke correctheid, spindoctors of agenda's. Alle andere programma's zijn tegenwoordig toch een stuk terughoudender. Terwijl ze daar meningen verkondigen waar veel mensen hetzelfde over denken. Alleen niemand durft het op tv te zeggen (uit angst voor haat reacties, boycot of problemen met de zender of producten etc).

    Ik kijk zelden tv en zeker niet hier naar. Maar in een vrij land moet er ook plaats zijn voor andere meningen.
     
  9. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.513
    1.555
    113
    Zuid-Holland
    Voor mij had het niet gehoeven.

    Maar schijnbaar hebben ze een grote groep fans die verder kijken dan de opgebiechte "jeugdzonde".

    Zo ver zijn we nog niet in Nederland, op het gebied van normen en waarden zijn er nog wel wat stappen te zetten....
     
    Gewooniemand, MarianneLE en Sado vinden dit leuk.
  10. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.355
    113
    Derksen zegt tegen het AD dat het programma niet is gestopt vanwege alle ophef, maar omdat de presentatoren "geen rugdekking" kregen van de directie van Talpa.’

    Wat een mafkikker… Snap niet dat mrnsen überhaupt naar die gast op tv kunnen kijken. Arrogante smeerlap :|
     
    Maslov, Gewooniemand, Zeebra en 13 anderen vinden dit leuk.
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.900
    15.340
    113
    Best, zal nog even harder doorzappen dan ik vóór het kaarsen verhaal deed, wanneer die vent op m’n tv verscheen :thumup:

    Onbegrijpelijk dat mensen hier naar willen kijken en nog onbegrijpelijker dat deze man opnieuw een podium krijgt.
     
    Maslov, Gewooniemand, NiVa0230 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.900
    15.340
    113
    Nou, he, kan allemaal prima:thumup:
     
  13. Clairemin

    Clairemin Actief lid

    6 mrt 2022
    126
    220
    43
    Vrouw
    Niet mijn tv programma, maar wat mij betreft geen probleem dat het weer terug komt. Eigenlijk wel eens met @Amberxx .
     
    Amberxx vindt dit leuk.
  14. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.487
    24.355
    113
    De controverse heeft wat mij betreft niks te maken met het mogen hebben en uiten van een andere mening, maar alles met een man die doodleuk een verkrachting op tv opbiecht. En over het gelach en gegrap daarna zal ik maar niet eens beginnen…
    Dat het 50 jaar geleden is, betekent alleen maar dat het verjaard is. En maakt het zeker niet minder verwerpelijk, maar hooguit een misdrijf waarvoor deze kerel nooit is gestraft.
    Dus ja, laten we hem vooral een podium geven onder het mom van vrijheid van meningsuiting o_O

    Volgens mij moet dat programma ook prima zonder deze smeerlap verder kunnen…
     
    Zuul, Maslov, Gewooniemand en 24 anderen vinden dit leuk.
  15. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.018
    5.163
    113
    Precies, grappig joh, iemand die buiten bewustzijn is verkrachten, wat een kwajongen toch! Ik word er zo boos van. En dan ook nog met het toontje ‘iedereen doet wel eens zoiets’.
    Ik keek toch al niet naar dat programma, en ik ga ook nooit kijken.
     
    Gewooniemand, Spectre, SAARC en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Je hebt meningen en wetten. Uitstralen dat het oké is om vrouwen te verkrachten is misschien een 'mening', maar de praktische uitvoering van deze mening is tegen de wet. Er gaat nog veel te veel mis op dit gebied. Het is nu al vrijwel onmogelijk om daders gepast te straffen* Laten we vooral niet programma's gaan uitzenden waarin dit gedrag goedgepraat en verheerlijkt wordt. Het kan, samen met andere factoren, zorgen dat grenzen nog verder opschuiven. Met nog neer slachtoffers als gevolg.

    *
    https://www.nrc.nl/nieuws/2022/05/05/slachtoffers-zedendelict-vinden-weinig-steun-bij-justitie-en-politie-2-a4122859

    https://www.nrc.nl/nieuws/2022/05/06/toon-maar-eens-aan-dat-je-niet-ja-riep-a4123183
     
    Maslov, Gewooniemand, Zeebra en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Wat een verademing zijn de laatste 3 reacties.
    Ik vind Derksen een ongelooflijke vieze rotte smeerlap en wat mij betreft geven ze hem een enkeltje maan.
    Maar de laatste dagen lees ik alleen maar reacties op social media enz waar gedaan wordt alsof Derksen niks fout gedaan wordt en we in Nederland allemaal doorgeslagen zijn omdat we hier iets van vinden.
     
    Maslov, Gewooniemand, Basisuil en 13 anderen vinden dit leuk.
  18. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.900
    15.340
    113
    Ongelofelijk, toch?! Ik lees op social media ook nauwelijks wat anders dan dat. Ik begrijp het echt niet. Hoe kun je dit nou zó bagataliseren.
     
    Maslov, Gewooniemand, Zeebra en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.557
    2.413
    113
    Ik zag op Twitter net al dat John de Mol er goed van langs krijgt. Eerst bij de Voice en nu dit weer terug op tv. Die man geeft echt 0,0 om een veilige werkomgeving.

    Die Derksen & co zijn niet alleen vrouwonvriendelijk, maar ook racistisch en homofoob. Dit is zeker niet het eerste incident bij die drie. Van mij mogen ze voorgoed van tv.
     
    Zuul, Maslov, Gewooniemand en 13 anderen vinden dit leuk.
  20. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.018
    5.163
    113
    Inderdaad, allemaal van die hippe ‘anti-woke’ reacties. ‘Het was toen een andere tijd!’ - zal best, doet er niet toe.
     
    Gewooniemand, Ysabella, SAARC en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina