Jollein slaapzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maze1, 10 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Ik wil graag de baby in een slaapzak laten slapen. Iemand ervaring met de ribslaapzak van jollein? Voor een pasgeboren baby en in de winter.
     
  2. Asssepoester

    2 aug 2018
    81
    49
    18
    Vrouw
    Het begint pas vanaf maat 70 zie ik. Geschikt voor vanaf 3 maanden ongeveer. Dus ik zou het bij een pasgeboren baby niet gebruiken. Dat de mouwen te lang zijn is niet zo erg, sla je zo om. Maar een te grote halsopening vind ik wel eng. Baby kan zich dan in de slaapzak wurmen. Ik zou kijken naar een andere slaapzak vanaf maat 60.

    Maar wat zien ze er mooi uit! Vooral de okergele! ♡
     
  3. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    @Asssepoester ahzo. Ik ben er gewoon vanuit gegaan dat 70 de kleinste maat was, dan gaat het ja sowieso niet. Heb jij misschien een tip voor een slaapzak? Begin feb word ze geboren en mijn slaapkamer is niet echt warm dus moet een warme zijn.
     
  4. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Hier lagen ze in de puckababy ingebakerd en gewoon onder een laken en de Koeka deken, was warm zat. Hun slaapkamertjes waren ook niet heel warm trouwens.
     
  5. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

  6. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Ze slaapt eerst bij ons op de kamer. En ik krijg vreselijke hoofdpijn waarna ik letterlijk de hele dag moet overgeven als ik met het raam dicht slaap, verwarming sowieso uit. Dus ik moet dat nog allemaal even nakijken hoeveel graden het is.
     
  7. Maaike89

    Maaike89 Lid

    27 dec 2018
    68
    15
    8
    Vrouw
    Hoe ga je dat dan doen als het vriest? Als je het raam dan open hebt staan, wordt het vast kouder dan 16 graden.
     
  8. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Daarom moet ik eerst gaan kijken hoeveel graden het is en of het allemaal wel kan. Misschien wonder boven wonder word het me niet meer slecht en anders de baby op haar eigen kamer. Even uittesten gewoon.
     
  9. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Meestal gaan ze pas bij 3 maanden in een slaapzakje (vandaar dat de jollein ook pas vanaf 70cm begint). Ik zou de eerste periode lekker inbakeren en onder een dekentje doen. Daarna in een slaapzakje, ik heb goede ervaringen met slaapzakken van de hema. Vallen goed op maat en de arm- en hoofdgaten zijn niet zo groot.
     
    Maze1 vindt dit leuk.
  10. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    je zou kunnen kijken naar de puckababy newborn bag en dan de teddy variant, mijn dochter sliep daarin al vrij snel de geboorte. Vaak via marktplaats voor een leuk prijsje te krijgen. Let wel op er is een gewone en een teddy.
     
    Maze1 vindt dit leuk.
  11. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Tip: neem zeker een slaapzakje met wantjes eraan vast, anders krijgen ze zo vreselijk koude handjes. Ook heerlijk als je bv geeft :roflmao:
     
    Maze1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina