Jong en baarmoeder verwijderd

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Knuffelkonijn, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo allemaal.

    Ik ben voor een vriendin van mij op zoek naar iemand die ook net als haar jong is (23 jaar) en waarvan de baarmoeder verwijderd is. Zij is op zoek naar lotgenoten met wie ze gevoelens en ervaring kan delen. Het liefst wel een christelijk iemand denk ik.
    Ze is 23 jaar en na de keizersnee van haar tweede zoontje is haar baarmoeder verwijderd. :cry:
    Het was de keus: of zij of de baarmoeder, nou, dan is de keus makkelijk gemaakt natuurlijk. Ze kwam er na 4 dagen ong. pas achter dat dit gebeurd was...
    Wie heeft ook iets dergelijks meegemaakt en herkent zich hierin? Graag reacties per pb..
     
  2. Niemand?
     
  3. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Geen ervaring mee of kennissen die het hebben maar wil wel enorm veel steun betuigen lijkt me erg moeilijk op zo een jonge leeftijd
     
  4. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Volgens mij is er een site, speciaal voor vrouwen die hun baarmoeder verloren zijn, na de bevalling.

    Ik ga even zoeken!

    Sowieso wil ik haar ook enorm veel steunbetuigen! Echt verschrikkelijk.
    Bij mij is het gelukkig net niet gebeurt, als ik verder zou blijven bloeden, namelijk wel. Maar dit stopte echt net op tijd.
     
  5. loesjej

    loesjej Actief lid

    12 dec 2008
    416
    0
    0
    hoi, hoe is het nou met je vriendin?
    In mijn werk kom ik dit soort situsties wel eens tegen, en dan is het inderdaad een moeilijke keus maar soms heb je die niet.
    Het lijkt me ondanks het hebben van 2 gezonde kleintjes erg moeilijk!
    Hopelijk vinden zij en haar man hun weg weer!
    Wens haar maar succes!
     

Deel Deze Pagina