ja daar heb je gelijk in desiree, maar ik heb altijd stille hoop dat het ineens vlugger gaat deze keer weer pech hihi... Update: 10%
Das balen he.. wij moeten ook altijd geduld hebben.. terwijl als je 'm aanklikt heb je zoiets die wil ik vandaag kijken!
@ Desiree: nee op dit moment valt het heel erg mee, heb alleen hele gevoelige tepels en sinds gisteren zijn ook mijn borsten zelf errug gevoelig... en als ik gewerkt heb ben ik heel erg moe sávonds, afgelopen week bijna elke avond om 20.00 uur naar bed gegaan hihi... @ Bos: dat kan inderdaad ook, wij downloaden niet zo vaak films, dit is de 2e sinds ik deze laptop heb (sinds juli) wij gaan meestal gewoon naar de videotheek, maar ik had voorstukjes gezien van die film en dacht ga is kijken of ik 'm kan downloaden...
@Kristel: balen dat je je ook niet lekker voelt! Ik kom verder het weekend wel door. Gisteren druk geweest en voor vandaag had ik ook 3 afspraken staan. Heb er 1 afgezegd ivm hoe ik me voel, maar de andere 2 staan nog gewoon. Zie alleen erg op tegen morgen de dag doorkomen @Bos: haha wij gaan ook zo die film kijken als we nog tijd hebben! Hoop dat ie leuk is. @Dees: nog maar even meis! Ben je zenuwachtig? Balen dat je niet zo lekker bent smorgens, ben je niet spontaan zwanger geworden?
@Steph: ja express extra druk gemaakt hoor, dan denk ik tenminste niet zoveel Normaal heb ik maar 1 of 2 afspraken op zondag. @Bos: om 14.45 uur hebben we de afspraak.
Dat valt heel erg mee ja. Nou kopen wij meestal films, en zo nu en dan downloaden we er een paar waarvan we twijfelen of ze wel leuk zijn. @ Dreamer, nee ben echt niet zwanger. Heb nu vanaf begin aug 07 last van regelmatig misselijk zijn. Alleen nu wordt het steeds erger. Er zit iets van binnen niet goed en weet echt niet wat. Jij hebt het druk vandaag zeg.. ik duim morgen heel erg voor je.. ik hoop zo dat er wat wordt gevonden..
hallo all, @ oma beterschap meisje. @ mac een zoon, gefeliciteerd! Ben vanochtend begonnen met een muurschildering te maken maar nu ff rustig aan doen. Dus kwam ff gluren hier. Gister de kinderwagen besteld maar verder niets gekocht. Was om half 9 wakker :s IK WIL OOK UITSLAPEN!
ik was om 7.15 wakker omdat er voor de derde ochtend op rij twee katten zitten te janken bij ons schuin voor het raam....ik wil ook uitslapen.... wat voor muurschilering ga je maken?
Onze kat was de halve ochtend aan het mauwen.. werd gek van het beest.. kon niet meer slapen toen.. wat is het met die katten? Oe leuk een muurschildering.. wil ik ook graag straks.. Mac nog gefeliciteerd met je ZOON! Super al die jongetjes nu moeten er een paar meisjes komen, maar heb bij stephanie een meisjesgevoel en bij bos ook..
@ Desiree: ik denk zelf ook dat het aan deze kant een meid wordt hihi ons konijn staat met hok en al in de schuur (vanwege de strenge vorst nog) maar hij breekt elke keer uit... het is al een paar keer voorgekomen dat als we de schuur inkomen, dat ie vrolijk voor je voeten weghupt... van mij mag ie lekker rondhupsen, hij kan dan alleen niet meer bij zijn voer en water, nu komen wij wel 2x per dag in de schuur maar als hij net uitbreekt als wij net zijn geweest zit ie de hele dag (of nacht) zonder voer en water.... we hebben nu maar een stuk aanrechtblad op zijn kooi gelegd...