@ Kristel: Ik kan gelukkig wel normaal eten, krijg dan geen extra last, heb gewoon de hele dag een zeurende slepende pijn in mijn buik de hele dag! Dus lang leve de pijnstillers! @ Suus: auw! rothond! daar moet je echt mee oppassen meid! @ Dreamer: Thnx, jij ook meid! @ Bos: Hmmm balen zo'n avond met schoonouders! naja je hebt 't weer gehad... hier heb ik het vanavond nog voor de boeg en morgen weer, dan vieren ze hun verjaardagen! @ Red: Fijn dat je maar 3 uurtjes per dag hoeft te werken! Zo heb weer even snel bijgelezen, gister flink in de weer geweest met Dimara, ze is echt superverkouden ineens en heeft gister flink overgegeven... ze heeft het zo ontzettend benauwd! echt heel sneu! gelukkig heeft ze wel goed geslapen vannacht bij ons op de kamer, durfde haar niet op haar eigen kamertje te leggen! Hele fijne 2e kerstdag allemaal!
juffie: gefeliciteerd met je man. mum: wat zielig dat dimara ziek is.. hopelijk is ze snel beter. all: we gaan zo ff naar de opa van joey..
@mum: beterschap met dimara en hoe is het met jou. balen dat je twee avonden met je schoonouders zit. @suus; oh nee dat kan het niet zijn dan sorry...
@Bos en Suus, bar le duc moet je volgens mij als het langer dan 24 uur openstaat even 3 min. koken. zou ook 1 minuut kunnen zijn, ben aan het twijfelen, maar 3 kan sowieso geen kwaad). Suus, sommige kindjes poepen weinig. Ze drinkt ook niet zoveel toch? Plasluiers zijn het belangrijkste, ze moet bij elke voeding een goede plasluier hebben. Ze krijgt nog wel min. 6 voedingen per dag toch? Als ze voldoende drinkt, goed plast en tevreden is zou ik me niet te druk om maken. Alleen als ze er last van krijgt, dus wel moeten poepen maar niet kunnen. Thermometer even in het kontje wil het nog wel eens stimuleren. Anders tussendoor een beetje water aanbieden. Je kunt ook extra water bij de voeding doen maar als ze al niet zoveel drinkt heb je het risico dat ze de fles niet leegdrinkt en te weinig voeding binnen krijgt. @Mum, hoop dat ze snel wat fitter is! Hier weer thuis, leuk gezin en relaxt werken zo. GAan hier straks gourmetten met z'n 2en.
@ gaby spannend ik zal voor je duimen !! @ all zo yvi is verwend niet normaal.. gisteren heerlijk gekookt vizite gehad vandaag weg geweest zo meteen lekker liggen op de bank miss da mn buik dan wat rustiger word heb steken in de onder buik yvi ligt in bed arm kind had een pech dat vandaag eerst glijd ze uit vanmiddag tijdens eten ging ze bij een kaars hangen pakte haar haar vlam het arme kind schrok meer van der moeder dan van het vuur haha :S gelukkig niks ergs 5 min later valt ze om met stoel en al :S
goedenavond Pff wat een dag zeg..Chanell die is bekaf! ..ligt nou lekker te slapen haha..het was een onwijs gezellige dag leuke kadoos gekregen mijn moeder heeft de brief voorgelezen haha.. smiddags hebben we lekker gegeten..ik zit nu echt bom en bom vol..mijn vriend gaat vanavond nog met mijn broertje en zwager naar "mooi wark" (een band) en ik ga vanavond lekker niks doen en morgen ook niet haha.. Sorry heb echt geen puf meer om terug te lezen. Heeft iedereen hier fijne kerstdagen gehad??
Toch maar een klein stukje terug gelezen @gaby: Nog maar 2 dagen @mum: balen dat Dimara ziek is zeg.. Chanell is ook niet echt fit moet ik zeggen.. het rare is dat zei snacht om 3 uur huilend wakker wordt..en 2 uren later weer en om 7 uur weer..ik snap niet waarom ze dat doen..Koud heeft ze het niet.. Mischien omdat de tandjes doorkomen????? @juffie: Gefeliciteerd met je man
Hai meiden, Hier is alle visite de deur uit, mn zus en wat vrienden zijn blijven eten. ben nu wel erg moe!! Christian slaapt lekker in de box, heerlijk ventje! Ohja een tip: De Huggies billendoekjes zijn aankomende week bij Dirx van 2,49 voor slechts 99 cent!!! Kortom ik ga weer heel wat pakken inslaan!! Vooral die met aloe vera vind ik erg lekker ruiken Volgens mij hebben jullie geen Dirx in de buurt he?
hoi wij zijn ook weer thuis.. ben helemaal moe... ach ja morgen lekker rust dagje en boodschappen doen..
Zo, familie is net de deur uit en ik ben kapot! Hele dag schoongemaakt en daarna de hele avond in de keuken gestaan.. Maar t was wel een geslaagde avond! @Chamaro: Hoe reageerde je moeder op het briefje? @All: Slaap lekker!
goedemorgen! ik ga zo weer aan het werk. even 3 uurtjes dus ben er ook zo weer. Vanmiddag naar de kerk denk ik, verder nog geen plannen. @Chamaro, hoe reageerde je moeder? @Juffie, nee hier geen dirx in de buurt.
@Gaby Kan het echt niet te vroeg zijn? Of is je ongi al doorgebroken? Jeetje meis, de tranen springen in mn ogen, vind het echt onwijs verdrietig voor jullie. Nu is het officieel, 2009 is gewoon een kutjaar geweest voor ons! Dat 2010 onze dromen maar waar mag maken. Meis, heel veel sterkte en huil het er maar lekker uit! Dikke knufffffffffff.
dreamer nee t is niet te vroeg.. vandaag was de testdag die k van t ziekenhuis meegekregen heb.. en ik heb de clearbleu trest gebruikt waarmee je 4 dagen voor je nod kan testen.. ben ook egr verdrietig nu.. joey en ik gaan een afspraak maken in t ziekenhuis.. want we hebben nu een aantal vragen..
Gaby, Heel veel sterkte. Ik hoop ontzettend voor jullie dat 2010 wel jullie jaar word met een mooie bruiloft en een dikke buik. Meer weet ik ook niet te zeggen nu.
Die testen die je voor je NOD kan gebruiken zijn allemaal onzin hoor meis, dat zegt echt niets. De gevoeligste testen zijn die van de kruidvat, 2 voor 5 euro. Die zijn gevoeliger en beter dan de testen die zogenaamd voor je NOD positief kunnen testen. (elke test kan je namelijk voor je nod gebruiken) Maar ik snap wel dat je de hoop opgeeft. Die bolletjes houden je ongi ook nog tegen natuurlijk. Heb je veel vragen?