He bos, ff nieuwsgierig vraagje, waarom vindt je zo'n meeting niks? K vindt t wel gezelli met je, haha!
Ja, ik doe mee! Lekker tukkie doen, mn schatje is ook net thuis, anders voelt ie zich ook zo verwaarloosd!
weet niet eigenlijk. vind het beetje dubbel. lijkt me wel gezellig, maar vind het ook wel beetje ver gaan.... weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
En ik ga ook! Eerst nog een rondje met mijn pup (golden retrieven 3.5 maand). Slaap lekker meiden en spreek jullie snel weer! xx
Hey Bos, k hoop ook n gunstig teken voor je! Slaap lekker meiden, gezellig om eens echt met jullie te kletsen!
hoop het. dan vind ik het niet zo erg. voor een kleine wil ik wel vriendjes worden met de pot. lekker slapen zal wel lukken. slaapmonster is my middle name haha. tot snel
Ah leuk zo'n klein moppie, kun je ook n beetje over moederen! Bos, k snap je wel hoor, als k hier ebn vind k t een leuk idee, maar als k nuchter nadenk ook wel n beetje gek...
Hey meiden, Jullie lezen echt overal overheen merk ik Maargoed, las iets over een of ander apparaat wat je ei in de gaten zou houden? Zo'n apparaatje bestaat al hoor Tenminste, als ik denk te weten wat jullie bedoelen... Het heet een Persona en die houdt je cyclus bij. Kijk maar eens op www.Persona.nl Het is officieel bedoeld als anti-conceptie, maar veel vrouwen gebruiken het juist om hun ei mee te spotten en lezen m dus andersom af... Nou, ik ga slapen en jullie zien me wel weer een keer verschijnen, sowieso als het wat rustiger is, want deze drukte is heel eerlijk gezegd niet echt leuk meer... Iedereen wil zn verhaal kwijt, maar omdat er zoveel gereageerd en gekletst wordt worden veel berichten over het hoofd gezien, jammergenoeg. Wat begrijpelijk is natuurlijk met zo'n drukte, maar niet altijd even leuk als je dus echt iets kwijt wilt. Slaap lekker allemaal!
De persona is een handig apparaatje zeg... maar volgens mij bedoelde ze gister meereen sorrt van echo apparaat dat je werkelijk kan zien wat er in je lichaam gebeurd. BTW goedemorgen allemaal! Laatste werkdagje voor het weekend. Vanavond eindelijk een avond samen met mijn mannetje! Heerlijk... Volgens de berekeningen is mijn ei vandaag, maar ik geloof er weinig van. Geen slijm, geen pijntjes, geen zere ()()! of wat dan ook... Nou maar ff afwachten. En gewoon lekker door klussen... gewoon omdat t zo lekker is! Liefs Debby
Goedemorgen dames! KLETSKOUSEN! haha! Ik heb maar een paar blz teruggelezen hoor! Straks om 10 uur moet ik weer werken.. geen zin! Maar straks als ik er ben valt die zin vast wel weer mee Iedereen veel ROZE toegewenst! xxx
Zo 20 pagina's en een half uur verder .. Doe maar Avifauna dan. Kan je rustig kletsen en ondertussen diertjes kijken. Restaurant zit erbij en een speeltuin voor de durfals onder ons @Agneta: wat deed je ei vandaag? En ik had reclames gezien van mijn man heeft een hobby en moest meteen aan jou denken @Kristel: gaat hard hier ineens he! Hoop dat je ei toch eerder is geweest en je niet ineens een lange cyclus hebt. @Nieuwe: welkom Mijn man en ik gaan nu bijna 5 jaar met elkaar, bijna 1 jaar getrouwd en wonen bijna 5 jaar samen. We schelen maar 5 maandjes (hij is net 26) En voor de dames die de meeting een beetje vreemd vinden: het is geen ruilbeurs voor gebruikte ovu testen ofso hoor Het is gewoon omdat het hier zo gezellig is met al de dames En ja het woordje baby zal misschien wel een keer vallen, maar denk dat het meer over de algemene dingen gaat zoals hier ook het geval is Over slijm: ja het is normaal om wit slijm te hebben tussen ei en nod. Wit slijm kan je op elke dag van je cyclus krijgen namelijk. Ik merk bij mezelf nu ook dat mn slijm anders is. Normaal heb ik 3 dagen na mn ei een beetje wit slijm (creamy bij FF) En nu sinds gisteren (dag 6 na mn ei dus) sticky. Die ken ik niet van mezelf. Ben dus benieuwd
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 NOD lijst September 11: Daisy1986, 12e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 12: Naliey, 11e ronde 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Dreamer83, 5e ronde 26: Bos, 7e ronde 30: Kristel86, 9e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 03: Debby86, 1e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 10: Mac, 3e ronde 16: Sterretje08, 5e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
@dreamer ik weet niet wat mijn ei deed. heb niets gevoeld maar wel een klein beetje slijm. ik ga nu naar de gyn dus kan hij het me mooi vertellen. ja he dat programma grappig. ik ben ook voor avifauna lijkt me super leuk. nu nog even meisje overhalen. haha
Ik was na de curretage op 29 feb. niet meer ongie geworden t/m april terwijl je twee tot 4 weken darana weer ongi moet worden. Had de Hele tijd buikpijn. Toen gyn. gebeld dat ik controle wilde en bij echo zagen ze pco.
whaaa ik kom net van de gyn vandaan en mij eiblaas is 1,8 cm! \/ de gyn zei vandaag morgen en zondag flink klussen! dus hij gaat springen dit weekend! (eidans) ik heb het nog nooit een echte eisprong gehad dus ik zie het als een echte eerste kans voor een beebje \/ . ik ben zo blij echt ongelooflijk. maargoed ik ga nu maar weer de was doen en stofzuigen. haha xx
Agneta! JOEHOE! Ik doe de ei dans mee want verlies nu heeeeeel veel witte vloed dus denk dat mijn ei vandaag komt!