Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

September,
    11: Daisy1986, 12e ronde
    18: Linda85, 6e ronde
    24: Lala87
    24: Meisje87, 3e ronde
    25: Dreamer83, 5e ronde
    26: Bos, 7e ronde

Hoe gaat het met deze dames, zijn er nog meer die zwanger zijn?
    Of ongi zijn geworden?
    Of binnenkort weer gaan testen?

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoe gaat het met je ovulatie testen wendy, zijn ze al positief aan het worden?

Ik ga ook vanavond maar weer eens beginnen, just to be sure dat ik hem niet mis deze keer!

3. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Wendy, mijn verhaaltje kun je ergens op deze blz lezen...!
    Weet iemand hoe het met Dreamer en Bos is? Gaan ze al testen?

En Sammie, hoe ist met jou?

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Linda,

Hier gaat het wel... nog steeds geen ei...:cry:

Hoe gaat het verder met jou?

5. Niet meer actief

Hier gaat het goe dmet de testen.
    Echt spannend vind ik het elke keer als ik kijk.
    Misschien zag ik een streepje.
    Dus als het morgen duidelijker wordt komt m`n eitje eraan en anders nog niet.
    Echt zo leuk en spannend, mannetje vind dat ook zo leuk.
    Ze ik net tegen mannetje; "ik heb een 2e streepje"
    "en nu" zegt hij.
    Ik zeg "morgen moet hij donkerder worden en dan kan het zijn dat eitje eraan komt"
    Ja gaaf zeg.
    Dus hier nog altijd aan het testen en wie weet heb ik korte cyclus, maar het kan zijn dat het morgen weer hetzelfde is natuurlijk.
    Is 1e ronde dus is echt even kijken hoe en wat.

Groetjes

6. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey, hier gaat t wel... K baal echt verschrikkelijk van mezelf! :cry:
    Er gebeurd echt helemaal niks, af en toe wat slijm en dat is het dan! Geen kramp ofzo... Als k woensdag nog niks weet ga k maar weer eens testen en dan denk ff de dokter of vk bellen, k wil gewoon verder als er dan echt niks aan de hand is! Wie weet word k daar wijzer van, al zullen ze wel niks voor me kunnen doen!

7. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hoi Dames

Sorry dat het weer een week geleden is... Ik heb het ontzettend druk met werk :S! Hoe is het hier allemaal.. Heb eigenlijk alleen maar de laatste pagina bij gelezen...

@linda85 wat vervelend meis nega test en ongie blijft weg.. En net wat je zegt misschien evt de dokter vk bellen..

@mezelf.. Ik wil graag weten van de dames die een cyclus onderzoek hebben gehad weten op welke dag van je cyclus dat onderzoek begint.. Ik ben namelijk bij de gyn geweest.. 2 okt is mijn NOD en nu staat de afspraak voor 22 okt dan zou volgens statestieken mijn innestelling zijn..

Ook ben ik nog steeds niet van mijn blaasontsteking af en ja ik drink goed ;)!

Verder heb ik ontzettend leuke spulletjes gezien voor een meisjes kamer... Ik ben op zoek of ze ook zoiets hebben voor een jongetje.. Maar ik ben er al uit wat het gaat worden.. Voor wie het wil weten stuur me een PM stuur ik je een link... Voor meisjes kamer zooo sweety hihi :D !

8. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    @wendy spannend meis met de ovutesten... Ik ga deze maand ook weer beginnen :D !

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey ik weet hoe het met dreamer en bos gaat haha.

dit typte dreamer vanochtend:
    Heb nog niet getest (ga vandaag test kopen)
    Ben nog niet ongi.
    Maar mn temp is vandaag wel onder coverline geschoten!
    Heb nu toch niet veel hoop meer, maar mn ongi komt maar niet
    Zit al op 15 dpo!
    Heb nog nooit een langere LF gehad dan 12.
    Komt t zeker door die stomme stomme medicijnen.
    Ik wil gewoon ongi worden als ik niet zwanger ben, dan kan ik tenminste door.

en bij mij ook nog geen ongi. pijn in mijn rug is al een heel stuk minder en vanochtend wel wat pijn in mijn buik maar nu ook niet meer (denk dat het komt door een blaasontsteking dus maandag ff naar de dokter de plas weg brengen) en ik ga pas volgende week zaterdag testen als de ongi dan nog niet om de hoek is komen zetten

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh heb net de pendel terug gekeken zie onder mijn banner.

pendel 3

11. Niet meer actief

November spannend meid.
    Zal ik jou eens zeggen dat ik dezelfde pendels heb gekregen, maar dan 2x jongen 1x meisje.
    Wie weet mogen wij November wel alle 2 in het roze.
    Daar gaan we voor!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dat zou tof zijn maar ga toch zeker mijn best nog doen in oktober haha

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Hallo allemaal..
    Ik heb et weer druk gehad vandaag.. eindelijk tijd nu om bij te lezen en te kletsen..

@ sammie: ik hoop dat je ei snel komt..

@ Linda85: Laten we hopen dat je positief test woensdag.. dat je de dokter nog niet belt.. 10 dagen is toch al wel een tijdje.. Ik zou dat niet uit houden denk ik..

@ dessa en wendy: sucses met jullie ovulatietesten.. maar hopen dat het daardoor raak is volgende maand:D

@ bos: dat je dat nog uit kan houden.. nog een week wachten terwijl je al overtijd bent.. ik denk dat ik dan helemaal gek zou worden.. Wel vervelend als je blaasontsteking hebt.. hoop het niet voor je.. laten we hopen dat het is omdat je zwanger bent.. hopen dat je pendel niet klopt en je nu al zwanger bent..

@ wendy: Laten we hopen dat je in november ook in het roze mag.. ik sta er nog helemaal niet bij bij die lijst..

Ik heb nog iets leuks te vertellen.. was vanmorgen boodschappen wezen doen in het dorp.. zie ik zo'n opblaasbare ooievaar.. zeg dat tegen me vriend en hij ging hem metteen kopen.. hij heeft er volgens mij wel vertrouwen in dat het deze maand raak is..
    We hebben vorige week ook al een slaapzak, slabbers, spuugdoekjes en rompetjes van winnie the pooh gekocht:p:p
    En van de week nog van me beste vriendin een hoop nieuwe rompers gehad die haar kids nooit aangehad hebben..:D

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: nou jullie zijn al aardig wat aan het verzamelen. leuk hoor.
    ik heb nog niks gekocht haha.

ja ik heb er weinig vertrouwen in deze maand daarom is het wachten niet zo moeilijk. maar mijn vriend wil pas volgende week testen omdat hij bang is voor teleurstelling. als hij had gezegt test maar had ik het wel gedaan vanochtend haha

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    het lukt me niet om nog de pendels onderaan de tekst te zetten in mijn profiel.. wie weet hoe dit kan.. er staat profiel bijgewerkt maar is dan niet zo..:S

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ow al gelukt:D

17. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    wow suusje :p

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    wat wow :p

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ dessa: wij lopen bijna tegelijk op.. heb jij het gevoel zwanger te zijn?

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey
    ik kan ook over 7 dagen testen geloof ik

Deel Deze Pagina